"jeps"
Oletpa kultainen ystäväAlkuperäinen kirjoittaja eräs taneli;26740103:Se ettei voi luottaa siihen mitä ollaan sovittu. Erään ystäväni piti tulla meille pariksi päiväksi kyläilemään (asutaan eri paikkakunnilla). Leivoin ja siivosin innoissani, lupasi ilmoittaa millä junalla tulee. Eipä kuulunut muikista mitään, siis ei yhtään mitään. No, onneksi saan sapuskat pakkaseen, painukoon hiiteen koko ns. ystävä. Ärsyttää...olisi edes ilmoittanut ettei jaksakaan tulla. Mitään todellista estettä tuskin hänelle tuli, kuuluupa vain rouvan tapoihin. Silti menen aina halpaan. Jotenkin tuntuu ettei mua arvosteta hevonpaskan vertaa, kun ei edes vaivauduta informoimaan mitään vaihtuvista suunnitelmista.
Lähdin viime vuonna toiselle puolelle kylään Suomea. Yhteensä matkustamiseen meni noin 7 tuntia.
Vastaanotto oli ihan ok, mutta ei edes kahvia keitetty. Paikkaan tuli toinenkin vieras, joka kysyi voiko kahvit keittää minulle ja niinpä hän keitti. Viikonlopun aikana kävin hakemassa läheisestä kaupasta itselleni jotain aamupalaa + jotain päiväksi.
Ei ole ihan tuollaista vastaanottoa koskaan ollut! Itse kanssa laitan ja leivon koko jääkaapin täyteen ja arvostan vieraan tuloa.
Minua on nytkin kutsuttu, mutta en tiedä menenkö nyt. On niin pitkät matkatkin.