Mikä vaivaa miestä joka nyplää luomeansa, hypistelee leluja,tai vaikka lakanaa

  • Viestiketjun aloittaja "nessukka"
  • Ensimmäinen viesti
"nessukka"
mutta jos minä olen vieressä ei koskaan ala koskettelee mua, kuitenkin saattaa minun vieressäni ollessa alkaa räplää edelle mainittuja juttuja ju kun kysyn asiasta niin ei oo kuulemma tajunnu tekevänsä niin. ihan kiva.
 
har
Se on vaan tapa. Monillakin ihmisillä on sellaisia ajan myötä tarttuneita juttuja (jopa lapsuudesta lähtien) jotka on niin automaattisia ettei niitä huomaa. Jotkut pureskelee kynsiä, jotkut pyörittelee hiuksia sormen ympärille, pyyhkäisee tukan silmiltä tai nostelee jatkuvasti silmälaseja parempaan asentoon. Itselläni on eräs vastaava tapa ja huomaan että epämiellyttävissä tilanteissa, tylsistyneenä tai stressaantuneena teen sitä huomattavasti enemmän kuin muuten.
 
"nessukka"
eli siis mies on tylsistynyt ja nyplää siksi huomaamatta jotain, mua vaan ärsyttää se että miksi se jokin on aina jotain muuta kuin minä? ite mielummin koskettelen miestä.. mut mulla ei ookkaan mitään pakkoliikkeitä
 
nennunnan
Ihan normaalia. Mäkin monesti heiluttelen jalkoja varsinkin kun pitää miettiä jotain oikein tarmokkaasti. En muista tuon luonnetyypin nimeä, mutta sellainen ihminen on muutenkin aika liikkuvainen, aivot tikittää paremmin ihmisen liikkuessa.
 
"nessukka"
[QUOTE="ert";29243317]Turhautunut....annat liian harvoin. Vähintään joka toinen päivä seksiä niin loppuu tuollaiset tutinat ja näpräämiset.[/QUOTE]

hyvä vitsi, mulle kelpais joka päivä mut mies on nyt pihdannu vuoden! että minä tässä se turhautunut olen
 
Sh
Pakko-oireinen neuroosi. Miehesi ahdistuu, jos ei tee pakkoliikkeitään. Tietyt masennuslääkkeet ja terapia voivat attaa. Pakko-oireet ei ole helposti hoidettava juttu. Voi olla loppuelämän mittainen "hiplaus" hän kanavoi ahdistusta tuolla tavalla.
 
"aloittaja"
Pakko-oireinen neuroosi. Miehesi ahdistuu, jos ei tee pakkoliikkeitään. Tietyt masennuslääkkeet ja terapia voivat attaa. Pakko-oireet ei ole helposti hoidettava juttu. Voi olla loppuelämän mittainen "hiplaus" hän kanavoi ahdistusta tuolla tavalla.
kiitos järkevästä vastauksesta :) luen asiasta, paljon mahdollista että on näin(kiitos kun toit esille asian)
 

Yhteistyössä