Mikä vaiva on ihmisellä joka alkaa nauraa tilanteissa joissa ei kuuluisi nauraa(BB-juttuun liittyen)?

• Viestiketjun aloittaja vierassss
  • Ensimmäinen viesti
vierassss
Tuota bb:tä seurailin 24/7:stä ja tänään Tuija kertoi työstään miten on nähnyt ruumiita ja puoliksi katkenneita ihmisiä ja miten käy kun tippuu kerrostalon parvekkeelta niin se Anna alkoi nauraa yhtäkkiä hervottomasti sille jutulle. Muistelen tämän liittyvän johonkin vaivaan mutta mikä se olikaan? Eli tilanteeseen sopimattomat tunteenpurkaukset. Joku psyykenpuolen juttu se oli, mutta mikä? Naurusta ei vaan tullut loppua ja heräsi epäilys ettei sen kikatukset ole muutenkaan aivan "terveitä".

ö...
En osaa sanoa mutta mulla myös tuo bb 24/7 ja jo jonkun aikaa on ärsyttänyt ihan kympillä se Annan kikatus, tuntuu että se välillä kikattaa ihan koko ajan ja se ääni on vaan ärsyttävää, aivan kuin jotain hevosen hirnuntaa mutta korkeammassa oktaavissa. Samoin ärsyttää sen Danin beetboksaukset vai miksi niitä nyt pitäis nimittää, aina kun se aloittaa niin äänet mutelle.
Noh, katon kumminkin kun olen bb-fani, enkä häpeä sitä myöntää :)

mjoo
Ei kai se tosiaan oo mikään erityisempi? Luulen, että kaikilla tulee joskus sellaisia tilanteita, että alkaa naurattaa vaikka se ei ois yhtään sopivaa. Toisilla se on paljon pahempi, jokin tahdonvastainen juttu - alkaa naurattaa suurin piirtein hautajaisissakin.

Mua ärsyttää muuten kans sen Danin vihellykset ja kujerrukset ja laulamiset ja imitoinnit ja beatboxaamiset. Sillä ne tuntuu enemmän olevan keino peittää tunteita ja ajatuksia. Jätkä on täysin kykenemätön sanomaan mitään suoraan tai suurin piirtein katsomaan ihmisiä silmiin/kameraa päiväkirjahuoneessa. Ja se miten se koko ajan puhuu pahaa Jennasta selän takana ja vittuilee sille päin naamaa, mutta lypsää tytöltä hellyyttä ja pusuja niin paljon ku vaan irti saa... Hyi yäk. :(

vierass
No on minusta normaalimpaa nauraa kuin kertoilla tuollaisia juttuja. En tieda mika ammattilainen on, mutta karmii aina esim. hoitajat, jotka puhuvat tuolla tavalla. Fiksut eivat kertoile "jannia juttuja".

Yhteistyössä