Mikä tuo muropaketti juttu on?

heh
Rötväles, siellä on kuule persekuvia, tissikuvia ja kaikkea maan ja taivaan väliltä. Ihmissuhde soppaa ym.

Menet siihen YLEINEN KESKUSTELU-aiheeseen. Sieltä löytyy vaikka mitä. Ja siellä ne hommat on ratkottu, mist ätällä o npuhuttu.
 
heh
Ei ne mitään murhia ratko. Mistä oot semmosen päähäs saanu? Vaan jos on vaikka kuva, kuten iltsikan sivuilla oli tosta pedofiilista sumennettuna. Niin ne löysi sen alkuperäisen kuvan, nimen ja pändin ym. Nopeasti.
 
Alkuperäinen kirjoittaja heh:
Ei ne mitään murhia ratko. Mistä oot semmosen päähäs saanu? Vaan jos on vaikka kuva, kuten iltsikan sivuilla oli tosta pedofiilista sumennettuna. Niin ne löysi sen alkuperäisen kuvan, nimen ja pändin ym. Nopeasti.
AHAA!! Kiitos :flower: Missäköhän mainittiin että poliisikin käyttää tuota sivua apuna. Olisko ollut juuri tuossa pedofiiliketjussa...
 
murolainen
Kyl siellä keskustelevat myös ihan oikeista aiheistakin. Ja jos katsot sitä wincapitan ekaa sivua, niin siinä jo eka postaus kertoi, et ei oo rehellistä toimintaa. Täällä käyn naureskelemassa ja siellä puhumassa :D
Ei ne murhia ratkaise, mut laittomuuksia tulee paljon esiin siellä. KRP kiitti WC:stä poliisitv:ssä.
 
Siellä on ihan hyviäkin juttuja, mä sain vinkkejä valokuvaamiseen, tietoja lainojen koroista, ehdotuksia mitä elokuvia katsoisin ja hyvät naurut kulttuurin rikastuminen-ketjusta :D

Mutta nörttejä ne on. Sanoin miehelle yhtenä päivänä että niille tekisi mieli sanoa että hankkikaa nainen. Mies totesi että murot luultavast sanoisivat mulle että hanki tietokone :LOL:
 
bbs
Alkuperäinen kirjoittaja Phoebs:
Siellä on ihan hyviäkin juttuja, mä sain vinkkejä valokuvaamiseen, tietoja lainojen koroista, ehdotuksia mitä elokuvia katsoisin ja hyvät naurut kulttuurin rikastuminen-ketjusta :D

Mutta nörttejä ne on. Sanoin miehelle yhtenä päivänä että niille tekisi mieli sanoa että hankkikaa nainen. Mies totesi että murot luultavast sanoisivat mulle että hanki tietokone :LOL:
kyllä täällä ihan isiä ja äitejä on! ja kaikki murolaiset on hirveitä panomiehiä!
 
Alkuperäinen kirjoittaja bbs:
Alkuperäinen kirjoittaja Phoebs:
Siellä on ihan hyviäkin juttuja, mä sain vinkkejä valokuvaamiseen, tietoja lainojen koroista, ehdotuksia mitä elokuvia katsoisin ja hyvät naurut kulttuurin rikastuminen-ketjusta :D

Mutta nörttejä ne on. Sanoin miehelle yhtenä päivänä että niille tekisi mieli sanoa että hankkikaa nainen. Mies totesi että murot luultavast sanoisivat mulle että hanki tietokone :LOL:
kyllä täällä ihan isiä ja äitejä on! ja kaikki murolaiset on hirveitä panomiehiä!
On on, kyllä kyllä :hug:
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Rötväles:
Siellä ilmeisesti selvitetään kaikki tapahtumat ensimmäisenä. Kenen toimesta? Kuinka? Miksi?

Onko tämä oikea paikka http://plaza.fi/muropaketti/

Ku ei vaan tajua :headwall:
Sampan ja muiden pastaa ylläpitävien asiansa osaavien reportterien ja ammattilaisten toimesta. Heillä on uutisoitu usein kaikesta ennen muita tai ovat saaneet jopa yksinoikeuden uutisoida joistain asioista ekana.
Myöskin monet ennätykset kellotusrintamalla on heidän nimissään.
Tunnettuja ovat ympärimaailmaa he =)
Siksi se on suosittu atk-uutissivusto
 

Yhteistyössä