Mikä toisen moka sai sinut nauramaan?

Kauheaa kun toisen moka voi naurattaa, mutta parempi nauraa kuin itkeä.

Mutta pakko jakaa tämä teilekin. Eilen menin kirjastoon. Edeltäni käveli mies ensin liukuovista sisään ja siinä se sitten toisten liukuovien edessä ihmetteli, kun ne ei auenneet. Kokeili sitten käsin niitä repiä auki ja totesi mulle, että miksiköhän se ei aukea. Itse en voinut muuta sanoa kuin, että kun ne on jo auki ja mennä sisään salaa hihitellen.:D Kieltämättä hassun näköistä, kun toinen yrittää avata avoinna olevaa ovea.
 
"heh"
:D
Mua nauratti armottomasti, kun kaverini oli eronnut pitkästä suhteesta äskettäin, ja hänellä oli uusi mies jo kiikarissa. Tämän uuden nimi oli Matti. Kaveri sitten laittoi pikkutuhman tekstarin Matille, mutta tajusi hetken päästä, että viesti olikin mennyt exän isälle, jonka nimi oli myös Matti. :LOL:
 
  • Tykkää
Reactions: Hopeakissa
heh heh
olin erään tuttavan kanssa ravintolassa. itse tilasin naudanlihaa ja halusin kypsyydeksi mediumin. Tuttava tilaa porsaanlihaa ja juhlavasti julistaa, että haluaa kypsyydeksi mediumin :D

tarjoilija repesi ja niin minäkin :D
 
Mua nauratti joskus yläasteella jonkun pojan terveystiedonkoe, joka oli jäänyt käytävälle.. Kun kysyttiin, mitä tapahtuu kuukautisissa, vastaus oli kutakuinkin tällainen "joka kuukasi munuainen irtoaa ja kulkeutuu vaginan kautta ulos" :D
 
  • Tykkää
Reactions: Dongxi
[QUOTE="vieras";26608605]Tää jostain syystä nauratti ihan hervottomasti :D

Kaveri yritti kertoa että hänen tuttavansa haki co-workeriksi, no sana vääntyikin sitten muotoon crosstrainer[/QUOTE]


Voisi mennä läpi, jos tuttava on muuten urheilullinen. Mutta voin kuvitella miltä kuulostaisi, jos tavan sohvaperuna crosstraineriksi hakee.
 
[QUOTE="heh";26608587]:D
Mua nauratti armottomasti, kun kaverini oli eronnut pitkästä suhteesta äskettäin, ja hänellä oli uusi mies jo kiikarissa. Tämän uuden nimi oli Matti. Kaveri sitten laittoi pikkutuhman tekstarin Matille, mutta tajusi hetken päästä, että viesti olikin mennyt exän isälle, jonka nimi oli myös Matti. :LOL:[/QUOTE]


Parempi kuitenkin exä kuin vaikkapa anoppi:D
 
"mam"
Joskus aikoinaan miehen kaveri soitti miehen puhelimesta äidilleen ja raivosi puhelimeen näin "no missä vitussa sä taas viivyt, meillä on kohta kiire. ei ole koko päivää aikaa sua odotella" puhelimen toisessa päässä "öö.. siis mä oon kotona" miehen kaveri tajusi tässä vaiheessa, että oli soittanut mieheni äidille. Ja kaiken kukkuraksi olimme juuri menossa mieheni äidin luo. No, miehen kaveri jäi autoon odottelemaan :D
 
iu
[QUOTE="heh";26608587]:D
Mua nauratti armottomasti, kun kaverini oli eronnut pitkästä suhteesta äskettäin, ja hänellä oli uusi mies jo kiikarissa. Tämän uuden nimi oli Matti. Kaveri sitten laittoi pikkutuhman tekstarin Matille, mutta tajusi hetken päästä, että viesti olikin mennyt exän isälle, jonka nimi oli myös Matti. :LOL:[/QUOTE]
Auts. :S
 
123333
takaisin aiheeseen.. monetkin sanomiset on naurattanut esim äitini joka aikoo pudottaa painoaan skarppaamalla.....

ja kun puhuimme koko perhe ruokapöydässä joskus hevosista ja niiden hampaista (en tiedä miksi) ja kysyttiin mummultamme sitten että millaset ne on ne hevosen hampaat niin mummuni 80v irvisti ja veti huuliaan käsin sössöttäen ja näytti että no tälläiset nämä on ja alkoi selittää jo innoissaan hampaistaan kunnes repesimme kun emme voineet pidätellä naurua, mummoa vähän hävetti :D

ja monesti joku kaveri on kaatunut niin ei ole voinut olla repeämättä vaikka toista sattuisikin :(

..en ollut kauaakaan tuntenut poikaystävääni kun menin hänelle yöksi kun hän asui vielä vanhemmillaan ja isä ei huomannut että minäkin sielä pimeässä asunnossa hiiviskelin ja hän pieraisi aivan järkyttävän pierun kunnes tajusi että olen siellä myös kun poikaystäväni äiti rupesi tönimään häntä x)

joskus nuorena ryhmäkesätyöhaastattelussa osuuskaupassa oli huoneessa joku 10 hlöä ja yksi poika sitten (olimme 15v) otti kynän pöydältä ja luki että 'jopa 5% bonusta' ja kysyi sitten tältä haastattelevalta pomolta että onko tämä totta ja näytti kynää ja pomo sanoi että kyllä, ja sitten poika laittoi kynän taskuun ja sanoi että vau siis kynällä saa 5% bonusta! joo vai olisko s etukortilla......x) pomo ei sanonut siihen mitään ja ihme kyllä hän pääsi myös töihin ko kauppaan.......
muuta nyt ei tule mieleen x)
 
"vieras"
Veljen kaveri ei tiennyt, että samasta pentueesta olevat tyttö- ja poikakissat tekevät keskenään pentuja jos niitä ei leikkauteta. Oli ihan ihmeissään, oli ajatellut että eläimet muka tietää kuka on niitten sisko, veli, äiti, isä eikä harrasta seksiä omian sukulaisten kanssa. OMG :D
 
"mam"
minä olen itse joskus ala-asteella kutsunut opettajaani äidiksi. (opettaja oli vielä kauhea harppu..)

Ja ala-asteella eräs luokkalaiseni meni ensimmäisenä koulupäivänä toisen luokkalaiseni äidin luo palauttamaan allekirjoitettua todistusta ja kun tämä äiti jäi tuijottamaan luokkalaistani kuin tyhmää tämä hermostui ja sanoi että "no ota nyt se" oli hieman nolona kun tajusi ettei hän olekkaan uusi opettajamme.

Ei ehkä niin hauskoja teidän mielestä, mutta omasta mielestäni kyllä.
 
123333
multa on kerran kans yks hyvä kaveri kysyny että joko teijän poika puhuu.... no ei ihan, pojalla ikää silloin 2kk, samaa kysyi kyllä vielä hetki sitten, poika nyt 6kk.. ei puhu vielä, pitäisikö huolestua :D??
 
"aaa"
luutusin kerran lattiat ihan kunnolla veen kans,mies juoksi makkarista keittiöön ja veti melkeen spagatin kun liukastu:D ette arvaa kuinka paljon nauroin,en voinu piättää naurua,kuset housuissa nauroin vaikka ei ois pitäny.
 

Yhteistyössä