Mikä tekee Onlyn Rodeo farkuista niin seksikkäät?

Pystyisitkö laittaa linkkiä?
Calvin Klein Jeans Straight leg -farkut - sininen - Zalando.fi

CK:lla on siis tuo sama tietty malli, jota tehdään vuodesta toiseen ja valittavana on useita eri pesuja.
Nettikaupoista en oikein löytänyt, mutta esim. Kampin liikkeessä on aina viisi eri pesua tuota tiettyä, peppua nostattavaa mallia.

Ja jos et kyseiseltä merkiltä löydä haluamaasi, niin katsele sellaisia farkkuja, missä on suht. pienet taskut keskellä/yläosassa peppua ja mielellään taskujen yläpuolella tuo ommel noin vinosti keskeltä alaspäin lähtien, kuten noissa linkin farkuissa.
Nuo tekee sen nostattavan ja pyöristävän efektin, eli kannattaa kartella isotaskuisia farkkuja ja etenkin niitä, joissa taskut ovat neliskanttiset ja/tai matalalla ja ulottuvat jopa takareiteen saakka.

Nimim. lättäpylly ja kun ostin ekan kerran noi linkin malliset housut, niin mieskin sanoi, että "ohoh, onpa hienot. Ei näytä enää yhtään sellaselta lautatarakalta!". :D
Ei siis yleensä kommentoinut mitään ostoksiani.

kfkfkf
Hyvältä näyttää, taskujen pitää loppua justiinsa tuohon perseen alaosaan, se kun mulla roikkuu niin jos on taskut paljon sen yläpuolella niin on aivan järkyttävän kamalan näköinen. Täytyy käydä jossain vaiheessa noita kyllä sovittamassa. Tai tuoltahan vois tilata ja kokeilla kotona :D Miten noissa menee koot? Jos onlyltä on kokoa 26, niin minkä kokoiset kannattais tilata?

Oisko vielä jotain muuta mallia? :D

...........
Mikä mahtaa tehdä Onlyn farkuista niin sexyt? Mieleen tulee esim. Onlyn Rodeot, kuvat liitteenä.

Helvetin rumat ja pilaavat persauksen yleisilmeen. Tuo viiden sentin jatkopala vyölenkkien alla on tuhoisa. Se tekee yläosasta typerän näköisen ja vie taskut liian alas. Lopputuloksena on mielikuva puolitangossa roikkuvista lököttävistä housuista.

Kyllähän noi Onlyn rodeot on hullun seksikkäät. Vaatii tietysti hyvän pepun sisäänsä! Pakko kääntyä tuijottamaan jos näkee jollakin. Noista on vuosien saatossa ollut Onlyllä tosi monta versiota, jotka jokainen on vähän erilaisia. Jos toinen versio sopii, ei toinen ehkä sovikaan.

Itselle olen hankkinut ehkä kymmenet Rodeot. Minulle istuvat hyvin ja tuntuvat kivoilta jalassa. Tuossa pari kuvaa mulla olevista versioista, ovat AS:n logolla mutta omia silti!

Jos jollakulla kokoa 40 tai 42 olevia Rodeoita, olisin halukas ostamaan!

Jeanslover
katso liitettä 19792katso liitettä 19793katso liitettä 19794katso liitettä 19795

"lol"
Kyllähän noi Onlyn rodeot on hullun seksikkäät. Vaatii tietysti hyvän pepun sisäänsä! Pakko kääntyä tuijottamaan jos näkee jollakin. Noista on vuosien saatossa ollut Onlyllä tosi monta versiota, jotka jokainen on vähän erilaisia. Jos toinen versio sopii, ei toinen ehkä sovikaan.

Itselle olen hankkinut ehkä kymmenet Rodeot. Minulle istuvat hyvin ja tuntuvat kivoilta jalassa. Tuossa pari kuvaa mulla olevista versioista, ovat AS:n logolla mutta omia silti!

Jeanslover
katso liitettä 19792katso liitettä 19793katso liitettä 19794katso liitettä 19795
Kivat selkäkarvat ja paikkaa vaihtavat luomet.

Järkkyä
Karvainen mies !!! Onlyt sopivat vain naisille

Jeanslover

Yhteistyössä