Peesi. Tukijärjestelmä pissii.Alkuperäinen kirjoittaja Björn:Opiskelijoiden asiat.
No ei, kyllä se on enemmän kiinni ihmisten ajokyvystä kuin tiestä.Alkuperäinen kirjoittaja PinkLily:Ihan pienemmästä päästä tää minun on mutta: Tiet, voi herran jumala missä kunnossa ne on! Jos valtio viittis käyttää edes VÄHÄN varjoa rataliikenteen parantamisesta tieliikenteeseen, uskaltaisin väittää, että tieltäsuistumis onnettomuudet pienenisi huomattavasti!!
Entäs te?
Jep.Alkuperäinen kirjoittaja Tallu -:Se, ettei nuorille ole töitä ja vanhusten eläkeikää nostetaan...
Onko tämä tosiaan ongelma sulle että jotkut käyttävät oikeuksiaan ?Alkuperäinen kirjoittaja höh:se, että nykyäidit ei enää jaksa tai halua hoitaa itse omia lapsiaan, vaan vetoavat johonkin ihme virikkeisiin viedessään lapset päiväkotiin ja jäävät itse kotiin päiväksi uuden vauvan kanssa tai ilman. mun mielestä koko subjektiivinen päivähoito-oikeus on ihan persiistä. Se vie paljon yhteiskunnan rahoja. Onneksi sentään osa kunnista rajoittaa tätä eväämällä kuntalisän laiskoilta äideiltä. vajaakuntoiset on asia erikseen, mut ei kaikki tosiaan ole nykyään masentuneita tai muuten vaan kykenemättömiä hoitamaan omat lapsensa itse.
et kai osanut lukea. se oikeus on ihan persiistä, koska päivähoito on yhteiskunnalla tosi kallista ja sitä voi käyttää hyväksi kuka vaan. lain mukaan on oikeus, mut mun mielestä tälläiset oikeudet pitäisi lopettaa kokonaan. lääkärintodistuksella pitäis nää virikepaikat jakaa ja muut sais hommata vaikka yksityisen hoitajan kotiin, jos eivät itse selviä omien lastensa kanssa.Alkuperäinen kirjoittaja bdt:Onko tämä tosiaan ongelma sulle että jotkut käyttävät oikeuksiaan ?Alkuperäinen kirjoittaja höh:se, että nykyäidit ei enää jaksa tai halua hoitaa itse omia lapsiaan, vaan vetoavat johonkin ihme virikkeisiin viedessään lapset päiväkotiin ja jäävät itse kotiin päiväksi uuden vauvan kanssa tai ilman. mun mielestä koko subjektiivinen päivähoito-oikeus on ihan persiistä. Se vie paljon yhteiskunnan rahoja. Onneksi sentään osa kunnista rajoittaa tätä eväämällä kuntalisän laiskoilta äideiltä. vajaakuntoiset on asia erikseen, mut ei kaikki tosiaan ole nykyään masentuneita tai muuten vaan kykenemättömiä hoitamaan omat lapsensa itse.
Peesien peesi! Mä sumplin lastenhoitovuoroja, stressaan työasioita, "aina" on kiire...ja saan muutaman satasen enemmän kuussa kuin makaamalla työttömänä.Alkuperäinen kirjoittaja Terveisiä maalta:Tukijärjestelmä kaikkineen on metsässä, kun ihmiset laskee, ettei kannata mennä töihin, kun kotona makaamalla saa samat rahat :/
Samaa mieltä.Alkuperäinen kirjoittaja höh:se, että nykyäidit ei enää jaksa tai halua hoitaa itse omia lapsiaan, vaan vetoavat johonkin ihme virikkeisiin viedessään lapset päiväkotiin ja jäävät itse kotiin päiväksi uuden vauvan kanssa tai ilman. mun mielestä koko subjektiivinen päivähoito-oikeus on ihan persiistä. Se vie paljon yhteiskunnan rahoja. Onneksi sentään osa kunnista rajoittaa tätä eväämällä kuntalisän laiskoilta äideiltä. vajaakuntoiset on asia erikseen, mut ei kaikki tosiaan ole nykyään masentuneita tai muuten vaan kykenemättömiä hoitamaan omat lapsensa itse.