Mikä teidän elämässä on hyvin?

"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;24007007:
Tällä hetkellä melkein kaikki.
samoin. juu ei ole omaa asuntoa (mikä on monelle menestyksen merkki), mutta en edes tiedä haluanko sellaista, joten olen tyytyväinen asioihin niin kuin ne ovat.
 
rakastunut
Ihana mies joka rakastaa mua ja on maailman paras isä lapsillemme. Koti jota yhdessä rakennamme - pitkä projekti vielä edessä kun teemme sitä mukaa mitä rahallisuus sallii. Ja toki sekin että meidän molemmat lapset on syntynyt pikkukeskosina - ja selvisivät alun vaikeuksista huolimatta täydellisinä ja terveinä tähän elämään. Meillä on suuri onni kun saamme olla yhdessä. Miehen kanssa olemme elämän perustukset jossa toivomme että lapsemme voivat kasvaa onnellisena aikuiseksi saakka.
 
Kaikki oikeastaan. Jumala on ollut tosi antelias. Ollaan ostettu oma tontti, lapset on terveitä, koira pääsee kohta trimmaukseen, sain ison pullon hiuslakkaa, Ostin bosnialaiset puuhelmet, lapset nukkuivat aamulla pitkään, mieheni on ihana, sukuun tulee toivottuja lapsia, on ollut ihanat ilmat, sain keltaisen jopon ja tykkään sillä ajella... En jaksa luetella.
 
  • Tykkää
Reactions: Mansikkainen mamma
Melkein kaikki. Työkuviot on mainiota paremmalla mallilla, se oli suurin huoli vielä hiljattain.
Perhe käy ja kukkuu, niin kuin kuuluukin. Oma kotimörökölli ja muutama apinantapainen :heart:

On oma pieni pellonkulma tukikohtana, puoli korkeasaarellista elukoita pitää tekemisen puutteen loitolla.

On ihania ystäviä.

Jos sisko asuisi lähempänä, voittaisin lotossa 7 oikein ja joku imuroisi lattiat ja pesisi ikkunat, niin elämä olisi täydellistä.
 
meillä on koti josta löytyy kaikki tarpeellinen, mulla on ihana mies, meillä on ihana lapsi ja 2 ihanaa kissaa, meillä on läheisiä jotka auttavat, mulla on ihania ystäviä ja kavereita, meillä ei oo paljon rahaa mutta ei nähdä nälkää.
 
Minulla työ/kouluasiat ovat täysin auki, pitäisi alkaa jotain kehittämään. Nuorin täyttää kohta 3v.

Mutta, en jaksa nyt siitä murehtia.

Torstaina selvisi ettei meidän 2v8kk tyttö joudu (ainakaan vielä) lonkkaleikkaukseen ja kipsaukseen. Pelkäsin sitä viimeiset 3kk, tilanne alkoi näyttää huonolta. Viime lääkärikäynnillä oli parannusta tullut edellisestä, nyt saamme NAUTTIA KESÄSTÄ! Viime kesä meni täysin kipsissä ja lastassa...

Tämä on niin helpottava asia, en osaa ajatella vielä mitä kaikkea voimme tehdä!
Tyttö pääsee järveen uimaan. Ehkä hommataan uima-allas takapihalle. Saa juosta nurmikolla :D
 
Hyvin on asiat. Rahaa toki sais olla enempi. Ei jouduta kituuttamaan tms, ihan hyvin pärjätään, mutta se ois kiva ku vois vaikka etelänlomalleki lähtä. :)

Enkä pistäis pahasta, jos olis kavereita joitten kans viettää aikaa, enkä sitä, jos joku perkkais kasvimaan mun puolesta. :D
 
Lähes kaikki tällä hetkellä,ihana,hellä ja rakastava mies ja toimiva,hyvä parisuhde,koti,kodissa kaikki tarpeelinen ja oon saanu/saan kaiken mitä tarvitsen elämässä ja parisuhteessa :heart:.On ystäviä ja sukulaisia,ihanat lemmikit.Rikkaita ei olla,mutta ei tarvia koskaan olla nälissään,laskut saa maksettua ja ostoksia tehtyä kun tarviaa ja haluaa,viimeksi uusi telkkari.Mie oon aika onnelinen tällä hetkellä.:)
 
"minä"
kaikki tuntuu olevan nyt niin hyvin. Ihana mies ja parisuhde, ihana lapsi josta saan olla todella kiitollinen, toinen pikkuinen kasvaa masussa, oma koti ja puutarha, kesä ja lämpö, ystävät ja sukulaiset ovat ihania. Ollaan kaikki terveitä.
 

Yhteistyössä