Mikä tällä hetkellä kaapistasi löytyvä vaate on suosikkivaatteesi?

Säästä ja vuodenajasta toki riippuu...

Talvella: villapaita ja jo elämää tosi paljon nähnyt musta pörrökauluksinen untuvatakki. Ostin aikoinaan seppälästä alesta hintaan 8,50
Keväällä ja syksyllä: musta poolo ja viininpunainen liivi, tarjoustalon alesta...
Kesällä: firman (harvinaisen tyylikäs) musta t-paita valkoisella kuviolla kyljessä.

Ja kaikkien kanssa aina ja ikuisesti farkut =)
 
Mulla pari tollasta collegehupparitakkia, joita käytän joka päivä :D, tai no, en ihan, mut jompikumpi on aina töissä päällä, vapaalla en niitä käytä. Ovat niin käteviä, kun sit voi laittaa alle t-paidan, niin voi asiakasta suihkuttaessa sen pitkähihasen helposti riisua, ettei tuu kuuma.

Vapaalla lemppari on varmaan tuo mun uusin (ja sekin jo kesällä ostettu) meandi-tunika.
 
Mun mustat reisitaskuhousut ja musta huppari. Sit on pari t-paitaa joista tykkään enempi ku muista... Yks kirkkaankeltanen jossa on painettuna pinkillä metallihohdolla lenkkarit. Ja Satyricon-paita.
Ja sit vielä yks musta rimpsuminari :whistle: :D
 
uudistua pitäis
henkkamaukalta ostettu snoopy-yökkäri, sen paan aina pyykkinarulta päälle. ja yks äitiystoppi, passaa hyvin vaikken ole enää raskaana. se on ihanan pitkä nyt talvella, spagettiolkaiminen, ja se etukappale on sellainen piiitkä tehty odotusmahalle. paan sen kaikkien vaatteitteni alle aina kun se vaan on puhtaana.
 

Yhteistyössä