Mikä sinua ilahduttaa tänään?

  • Viestiketjun aloittaja Onnea onkimassa
  • Ensimmäinen viesti
Onnea onkimassa
Mikä elämän pieni tai iso ilo saa sinut tänään hyvälle mielelle?



Itse olen iloinen siitä, että sain napattua lapselle paikan musiikkileikkikoulusta ja siitä, että pääsen tässä kuussa palaamaan töihin, mutta saan kuitenkin viettää suurimman osan ajastani lapseni kanssa:)
 
Ihana ketjun aloitus :D Ja tsemppiä työhön paluuseen...!

Meillä on iloittu tänään syksyn viileydestä ja siitä kuinka unet maistuu paremmalle ilman hellettä! Myös oivallus kuinka leikkiauton pyörät pyörivät toi hymyn huulille :p
 
harmaa hiirulainen
Se, että pääsen tänään kaverin synttäreille, jossa on aikuista seuraa ja voin ottaa vähän kaljaakin! :D Viimeksi olen käynyt ilman lasta missään huhtikuussa ja se olikin ensimmäinen ilta "viihteellä" (olin siis ravintolassa syömässä). Lapsi on nyt 1v1kk, joten alkaa jo olla aikakin päästä tuulettumaan!
 
"vieras"
Tämän aamun/päivän taidan kulkea hölmö hymy naamalla. Sain aamulla mieheltäni niin ihanan viestin, että tiedän jaksavani sen voimin koko pitkä työpäivän :D (niin, siis mun mies EI TOD ole mikään lässyttäjä normisti)
 
Tönt
eipä mitään erikoista. semmosta perus iloa arjesta. pitäisi vielä siivota ja sitten voi viikonloppu alkaa. kivaa kun on viikonloppu niin koululaisetkin kotona päivisinkin. :) miehellä taas viikonloppuduunia..jee.. :kieh:
 
Ehkä se, että tulevaisuuden suunnitelmat selkiytyy päivä päivältä ja erinnäisiä muutoksia on nähtävissä. Parempaan. Pitkäjänteisyys ja sitkeys asiassa kuin asiassa palkitaan ja jos ei tule mitään ikäviä yllätyksiä, ensi kesästä tulee ikimuistoinen. Mutta enempää en paljasta, koska kaikki voi vielä mennä pieleenkin.
 
Kepsis
Ehkä se, että tulevaisuuden suunnitelmat selkiytyy päivä päivältä ja erinnäisiä muutoksia on nähtävissä. Parempaan. Pitkäjänteisyys ja sitkeys asiassa kuin asiassa palkitaan ja jos ei tule mitään ikäviä yllätyksiä, ensi kesästä tulee ikimuistoinen. Mutta enempää en paljasta, koska kaikki voi vielä mennä pieleenkin.
Ei ny mennä naimisiin suoraan ku on ollu isoja onkelmia lähimenneisyydessä.
 
ei voi mitään
Mut mä oon ihan fiiliksissä! Meillä oli raju kriisi avioliitossa kesällä ja nyt ollaan voiton puolella. Vauvahaaveetkin alkaa saada uutta potkua ja kohta ehkä oma talokin. Ja viikonloppu! ja huomenna lähdetään miehen kanssa istumaan iltaa kaverin luo :)
 
"Tiina"
Mikä elämän pieni tai iso ilo saa sinut tänään hyvälle mielelle?



Itse olen iloinen siitä, että sain napattua lapselle paikan musiikkileikkikoulusta ja siitä, että pääsen tässä kuussa palaamaan töihin, mutta saan kuitenkin viettää suurimman osan ajastani lapseni kanssa:)
Lapsi oksennustaudissa ja mies tuleekotiin työreissultaan. Olen onnellinen. Elämä helpottuu raskaan viikon jälkeen.
 
"vieras"
Mulla on tänään synttärit ja toivon että joku edes muistaisi.
Oon menossa veljen perheeseen lastenvahdiksi. Enemmän varmaan ilahduttaa veljeä mut ihan hyvä mieli itellekin tulee.
 
Sateen pitelijä
Ja vielä se, kun 6 v lapseni kertoi toiseen bussiin astuessamme kuljettajalle, tämän ajavan Hymybussia, kun auton etuosassa oli kaari joka näyti aivan hymyltä! ;)
 

Yhteistyössä