Mikä siinä persereiässä kiihottaa???

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Öö.. En mä ainakaan saa pideellä mitään vettä hanuriin. Muutaman kerran oon kokeillu eri miesten kanssa anaalipanoa, mutta ei ainakaan mulla se penis sisään mahdu.. Kärki on ainoo, mikä meni kerran pienimunasimmalla.
 
Niin mitä sä sanoitkaan
Niin (raskas huokaus). Ei valitettavasti tullu puhdasta tuollakaan keinolla kun saippua puuttui. Vaikka kaikkeni yritin!

Mutta mä käy nukkumaan. Öitä.
Tässois muuten kiva unilelu sulle.
(y) :p

Hattaran kuvia Echolaan.:love:

Laita tyyny hyvin, ota uni syvin.
Nähdään siellä, unien tiellä.:)
 
vierailija
:poop::poop:

Tjaahh...... Mutta kun se mesta on kehittyny biologisesti ja tarkotettu vaan yhdensuuntaseen liikenteeseen, juu sii

Nimim. Only Exit (siis tälle --->:poop::poop::poop:)

ja jos sinne mitätahansa muuta aikuinen tunkee ni tota kökkökamaa löytyy kyl sit korvien välistä. Ei mulla muuta tähän aikaan yöstä
Suukin on tarkoitettu vain syömistä varten...niiiiin ja vagina on synnyttämistä varten eikä seksiä.
Anaaliseksi on ihan luonnollinen juttu, mutta ei tietenkään persefoobikoille lainkaan pakollinen.
Masturboikaa kuten tähänkin asti, vaikkei niitä sukupuolielimiä ole runkkaamista varten luotu.
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
No kun ei, ei vaan uloste kiinnosta, onko vaikea tajuta sitä?
Pöljä.

Kyllä MÄ sen ymmärrän ettei kaikkia kiinnosta anaaliseksi -ulosteella tai ilmankaan- mut sitä en tajua, että miksi teidän pitää sitä meille jotka anaaliseksistä tykätään, toitottaa.

On monta asiaa mistä mä en pidä mutten mä silti tuu niille karjumaan jotka niistä asioista pitävät.
 
vierailija
Ei hele-vetti!:ROFLMAO: *nauraa ihan kippurassa*

Antakaa nyt ihmisten yhtyä rauhassa anaaliin jos niin tahtovat tehdä.
Ei se nyt ole niin kamalaa, eihän? Ihan samalla tavalla kun yhdytte ykköseen niin penis hinkkaa pissiputkea - bakteereita on sielläkin.
Tuskin tekään hinkkaatte sitä pissiputkeanne millään pulloharjalla ja septidiineillä ennen kuin harrastatte seksiä tai kun levitätte haaranne nuolemisen toivossa?:X3:

Kuona-aineet on osa meitä, ei niihin kuole.:coffee:
Sinähän sitä harrastat.
 
Jos teillä oikeasti jotain kysyttävää peppuseksistä, tai haluatte saada vinkkejä sellaiselta joka on sitä tehnyt niin voin kyllä vastailla.:)
Osaan myös neuvoa miten se peppu huuhdellaan pidesuihkulla; pesu on tuottanut ketjun mukaan ongelmia monelle.
 
Harrastatko myös fistausta saavana?
En.
Mutta olen utelias tyttö, voi olla että saattaisin jopa kokeilla.:barefoot:
Näin kun nopeasti ajattelee niin saattaa miettiä, että miten se käsi mahtuu sinne, mutta olen katsellut fistausvideoita - kyllä se sinne uppoaa. Ihan molempiin aukkoihin.(y)
Vaatii varmasti pitkät alkulämmittelyt ja kovan kiihotustilan, että sellaisesta voi nauttia.
 

Yhteistyössä