Mikä siinä persereiässä kiihottaa???

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Toimin lähes 10 vuotta erään terveyskeskuksen päätoimisena peräpukamien poistajana. Koulutukseltani olen lääketieteen lisensiaatti. Olen nähnyt rehellisesti sanottuna kymmeniä tuhansia peräpäitä. Syy, miksi kirjoitan nyt tänne, on se, että täällä ei tunnuta ymmärtävän sitä, mitä toistuva anaaliyhdyntä tekee sille ns. passiiviselle osapuolelle.

En nyt puhu siitä, jos joku hairahtuu antamaan peräaukkoaan muutaman kerran, ehkä vielä muutama kymmenenkin menee ilman muutoksia. Mutta kauan harjoitettu peräaukkoyhdyntä tekee korjaamattomia, peruuttamattomia vaurioita anuksen ja peräsuolen lihaksistoon, limakalvoihin ja kudoksiin.

Toivon, että uskotte minua, kun sanon, että pystyin kertomaan sekä miehistä että naisista ne tapaukset 100 % varmuudella, joita oli yhdytty peräaukkoon lukuisia kertoja. Sen sekä näki että tunsi peräpäästä. Arpeutunutta, löystynyttä kudosta, joka päästi ilman ulos itsestään.

Myös vaiva, jonka takia sain "asiakkaan", johtui usein tästä kyseisestä harrastuksesta. Peräpukamien poistossa, mikäli kyseessä on suolen sisäiset pukamat, jouduimme laittamaan peräsuoleen jonkin verran instrumentteja, itse poisto tapahtui ampumalla kiristävän kumilenkin pukaman ympärille, joka "kuristi" pukaman pois. Samaa tekniikkaa käytetään vielä tänäkin päivänä.

Olin melko hienotunteinen, eli en tuonut asiaa esille asiakkalle, mutta joskus keskustelimme hoitajan kanssa leikkimielisesti asiasta jälkeenpäin, että "olipas siinä taas isopaikkainen nainen" , tms.

Haluan vain sanoa, että suhtautukaa asiaan vakavasti, en halua puuttua kenenkään yksityisasioihin, mutta älkää hyvät ihmiset vaan kuvitelko, ettei anaaliseksi pitkään ja useasti harrastettuna aiheuttaisi mitään anuksellenne ja peräsuolellenne. Jos käytätte ns. seksileluja, olkaa tarkkana, että niiden koko pysyy kohtuullisena, ihan vakavasti puhuen, joku ruuvimeisselin pään kokoinen dildo on kyllä jo tarpeeksi iso, ja hyvin öljyttynä se ei vielä vaurioita pahasti kudoksia. Luopukaa ns. monstereista, niillä kyllä pilaatte paikkanne, nyrkkinainnista puhumattakaan.
 
vierailija
Miehen eturauhasorgasmi on moninkertaisesti vahvemman tuntuinen ja pitkäkestoisempi kuin peniksen kautta saatu.
Lisäksi niitä voidaan saada monia peräkkäin ja jopa sarjaorgasmeja.

Peppufoobikot ei tiedä paremmasta... vähän käy jopa sääliksi.
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
Miehen eturauhasorgasmi on moninkertaisesti vahvemman tuntuinen ja pitkäkestoisempi kuin peniksen kautta saatu.
Lisäksi niitä voidaan saada monia peräkkäin ja jopa sarjaorgasmeja.

Peppufoobikot ei tiedä paremmasta... vähän käy jopa sääliksi.
Tässä esiintyy sun suosikkisi :D

Hyvää Joulua :)

http://kaksplus.fi/threads/kakkosdivisioonalaiset-only-for-you-merry-christmas-joulukuvaelma-by-mr-hankey.2483955/#post-31454497
 
Kyllä tuo tuntuu olevan sinun suosikki kun sitä jatkuvasti jakeletkin. Ilmeisesti sinulla on persoonallisuushäiriö fobioidesi lisäksi?
He-he, harmaa homo on korkeelle koulutettu psykologi :ROFLMAO::LOL::ROFLMAO:

Eskolla kun on isoja ongelmia kunnei paskanen persreikä kelpaa sitte millään, mut pitää partnerillaan vaan olla kuuma ja kostee mirri ja pehmoiset daisarit :eek:

On se outo:eek: jäbä se Esko, eiku köyttä rasvaamaan ny.........:ROFLMAO::ROFLMAO::LOL::LOL::ROFLMAO::ROFLMAO:
 
Ei kuumassa ja kosteessa mirrissä oo mitään vikaa, ja ihanahan pehmeitä tisuja on puristella - kyllä mullekin kelpaa.
 
vierailija
Miehelläni on kalu normikokoa, ehkä hieman pienempi. Ei se minun perseeseen mene, ei vaikka liukkaria sankokaupalla ja paikat rentoina.

Siksi ihmettelen, kun palstamammojen miehillä on jokaisella valtava aisa ja sillä lykitään vaivatta peseeseen.

Ihmettelen, että mitä ihmeen horoperseitä teillä on? Kuljette jo vaipoissa?
 
vierailija
Miehelläni on kalu normikokoa, ehkä hieman pienempi. Ei se minun perseeseen mene, ei vaikka liukkaria sankokaupalla ja paikat rentoina.

Siksi ihmettelen, kun palstamammojen miehillä on jokaisella valtava aisa ja sillä lykitään vaivatta peseeseen.

Ihmettelen, että mitä ihmeen horoperseitä teillä on? Kuljette jo vaipoissa?
Todellisuudessa sellainen keskiverto palstafemakon matalatestosteroninen alistuva velttokulli miltä omasikin vaikuttaa ei varmasti sinne sisään mitään saakkaan kun säälittävä napsunakki taittuu kaksinkerroin. Hanki kunnon mies jolla on kivekset tallella ja kova kunnon kanki, niin jo menee ja uppoaa.
 
Waimokulta
Oli vihdoinkin pakko oikein avautua tähän ketjuun. Kovasti tuo peräsuoli kaikkia kiinnostaa. Pikku hiljaa alkaa jo minuakin uteliaisuus rapsuttamaan. Olen ollut, että hyi koko peräreikä, mutta kun täällä nyt puolustetaan kovastikin yhtymistä suoleen, niin olen miettinyt, että panisikohan tuo meidän iskä minua perseeseen. En kyllä oikein usko. Voisin itse pyörtää pyhät valani ja antaa mennä.
 
Kuuloke-Esko panee kuminaista, mutta peppu pelottaa.
Ei se peppu hirveesti pelota qu Esko uskaltaa jopa koskea sitä ruskeaa reikää päivittäin. Mut vaan Lambin välityksellä, katos sinä :poop::poop::poop: -fani

Ja Esko panee tarvittassa kumilla, mut vaan ja ainoastaan ehtaa lihaista naista. Njaminjaminjami :)(y)

Kumiukot ja akat jätän sulle yksin. Naisen perseeseenpanosta on lyhyt askel miehen ahteriin koska se on iiihan sama juttu

Heureka, sä oot HOMO!!! :confused::confused::LOL::LOL:

Kiinni jäit:ROFLMAO::LOL::ROFLMAO:
 
Oli vihdoinkin pakko oikein avautua tähän ketjuun. Kovasti tuo peräsuoli kaikkia kiinnostaa. Pikku hiljaa alkaa jo minuakin uteliaisuus rapsuttamaan. Olen ollut, että hyi koko peräreikä, mutta kun täällä nyt puolustetaan kovastikin yhtymistä suoleen, niin olen miettinyt, että panisikohan tuo meidän iskä minua perseeseen. En kyllä oikein usko. Voisin itse pyörtää pyhät valani ja antaa mennä.
Noh noh noh. :poop::poop::poop:Perrrvoja:poop::poop::poop: vaan se kiinnostaa

Terveitä sen sörkkiminen etoo :confused::confused::confused:
 
Miehelläni on kalu normikokoa, ehkä hieman pienempi. Ei se minun perseeseen mene, ei vaikka liukkaria sankokaupalla ja paikat rentoina.

Siksi ihmettelen, kun palstamammojen miehillä on jokaisella valtava aisa ja sillä lykitään vaivatta peseeseen.

Ihmettelen, että mitä ihmeen horoperseitä teillä on? Kuljette jo vaipoissa?
Unohtuiko teiltä esileikit? Ne sais kestää reilusti pidempään kuin viis minaa. Koittakaa silleen että mies nuolee sua ja samalla sormettaa hellästi molempiin. Liukkariakin kannattaa laittaa. Pikkurilliä ensin peppun. Kyllä se aukee vähitellen. Siitä sitten kahta sormea and so on. Kun olet ihan kiimassa niin penis peppuun vaan, ihan hitaasti koetellen ja samalla mies vois hieroa sun pimppiä. Luulen että vika on siinä, että et ole ollut ihan rentona, sekin vaatii harjoittelua, etkä välttämättä tarpeeks kiimassa...
Et tarvitse vaippoja, ei se lampikaan soutamalla kulu. Ihan normi peppuaukko se on vaikka sitä välillä tarjoaakin pantavaks.:p
 
vierailija
Miehelläni on kalu normikokoa, ehkä hieman pienempi. Ei se minun perseeseen mene, ei vaikka liukkaria sankokaupalla ja paikat rentoina.

Siksi ihmettelen, kun palstamammojen miehillä on jokaisella valtava aisa ja sillä lykitään vaivatta peseeseen.

Ihmettelen, että mitä ihmeen horoperseitä teillä on? Kuljette jo vaipoissa?
Eikä se, että niillä on valtava mela, niillä on myös iso talo ja audi. Ja ilmeisesti valtavan isot peräaukot! Siis vaimoillaan, tai mitä sitten lienevät.
 
Unohtuiko teiltä esileikit? Ne sais kestää reilusti pidempään kuin viis minaa. Koittakaa silleen että mies nuolee sua ja samalla sormettaa hellästi molempiin. Liukkariakin kannattaa laittaa. Pikkurilliä ensin peppun. Kyllä se aukee vähitellen. Siitä sitten kahta sormea and so on. Kun olet ihan kiimassa niin penis peppuun vaan, ihan hitaasti koetellen ja samalla mies vois hieroa sun pimppiä. Luulen että vika on siinä, että et ole ollut ihan rentona, sekin vaatii harjoittelua, etkä välttämättä tarpeeks kiimassa...
Et tarvitse vaippoja, ei se lampikaan soutamalla kulu. Ihan normi peppuaukko se on vaikka sitä välillä tarjoaakin pantavaks.:p
Tai sitten vaan iloisesti ja reippaasti ykköseen, ei tartte Uudenmaan puhelinluettelon kokoista ohjekirjaa ja jos oikein hoppu on, niin ei esivalmistelujakaan kuin jossain leikkaussalissa. (y)
 

Yhteistyössä