mikä siinä on että miehet ei osaa etsiä mitään??

siis mun isä,mun mies,mun ex ja mun poika on kaikki samanlaisia. pyörivät akselinsa ympäri kädet taskussa ja hokevat että missä mun se ja se on,en mä löydä,en mä näe :headwall:

tämän aamun antia:

mies: missä meidän radio on (kyllä,luitte oikein.. )
minä: siellä missä aina ennenkin
mies: eli missä
minä: selkäs takana kulmahyllyssä
mies: ai missä??
minä: :headwall: :headwall: :headwall:

_________________________________________

mies: missä mun tupakat on?
minä: eteisen lipaston päällä
mies: en mä näe
minä: no ota silmä käteen ja katso,pengo niit tavaroit,mä en nyt ehdi tulla näyttää..
mies: ei löydy!!
kävelin paikalle,siirsin rahapussiani ja kah,siinähän ne
mies: ei ne siin äsken ollu :headwall:

__________________________________________

mies: missä mun lippis on?
minä: mistä mä sen voisin tietää?
mies: mut missä se on?
minä: mitäpä jos etsisit?
mies: koko ajan (pyöri olkkarissa ympyrää )
minä: olisko kaapin päällä mis aina ennenki?
mies: no niinpä onkin :headwall:

___________________________________________

poika: äiti missä mun salama on?
minä: minne olet sen jättänyt?
poika: en tiedä
minä: no en tiedä minäkään,etsi sitä
poika pyöri hetken akselinsa ympäri olkkarissa ja puhkes huutoon: ei löydy!
minä: tossahan se on keskellä lattiaa :headwall:


:xmas: :xmas: :xmas: :xmas: :xmas: :xmas: :xmas: :xmas: :xmas: :xmas:
 
:LOL:
NIIN tuttua!!! Jos Mies jotain etsii, sanon "On siellä sun kaapissa" Mies aukaisee kaapin, vilkaisee sekunnin sadasosan ajan sisään ja toteaa "Ei ole"... Sen jälkeen meitsi taapertaa paikalle ja ottaa tavaran yleensä keskimmäiseltä hyllyltä päällimäisenä...
 
Alkuperäinen kirjoittaja venera:
Yks kerta sanoin miehelle että missä sä luulisit että se tavara vois olla niin mies katto mua niinkuin jotain visailun isäntää ja kysyi jännittyneenä että no missä??? :LOL: :LOL:
:LOL: :LOL: :LOL: nyt repesin täysin :D


meil mä yleensä menetän totaalisesti hermoni kun haluaisin rauhassa pyykätä,tiskata,siivota,pedata,pestä ja puunata ja kahden minuutin välein keskeytetään ihan naurettavan typerillä kysymyksillä mitkä vois jättää kysymättä jos vähän viitsis etsiä ja penkoa |O :ashamed: :xmas:
 
vieras
Mä vastasin yhteenmuuton jälkeen noin 2 kk asiallisesti, sen jälkeen (missä mun sukat jne) vakiovastaus oli aina "jääkaapin toiseksi ylimmällä hyllyllä saranapuolella" ;) eli alkoi itsekin miettimään että missähän ne mahtaisi olla...
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mä vastasin yhteenmuuton jälkeen noin 2 kk asiallisesti, sen jälkeen (missä mun sukat jne) vakiovastaus oli aina "jääkaapin toiseksi ylimmällä hyllyllä saranapuolella" ;) eli alkoi itsekin miettimään että missähän ne mahtaisi olla...
mä tiäkkö harrastin tota kans,mut ei auttanu mitää.. tokas vaan epäuskosesti et "ei kai ne nyt siellä oo...?" AI EI VAI?? OU RILI??!! :xmas:
ja sit alko taas rumba alusta :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja kuha:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mä vastasin yhteenmuuton jälkeen noin 2 kk asiallisesti, sen jälkeen (missä mun sukat jne) vakiovastaus oli aina "jääkaapin toiseksi ylimmällä hyllyllä saranapuolella" ;) eli alkoi itsekin miettimään että missähän ne mahtaisi olla...
mä tiäkkö harrastin tota kans,mut ei auttanu mitää.. tokas vaan epäuskosesti et "ei kai ne nyt siellä oo...?" AI EI VAI?? OU RILI??!! :xmas:
ja sit alko taas rumba alusta :whistle:

:LOL:
 
vieras nro jotain
Alkuperäinen kirjoittaja kuha:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mä vastasin yhteenmuuton jälkeen noin 2 kk asiallisesti, sen jälkeen (missä mun sukat jne) vakiovastaus oli aina "jääkaapin toiseksi ylimmällä hyllyllä saranapuolella" ;) eli alkoi itsekin miettimään että missähän ne mahtaisi olla...
mä tiäkkö harrastin tota kans,mut ei auttanu mitää.. tokas vaan epäuskosesti et "ei kai ne nyt siellä oo...?" AI EI VAI?? OU RILI??!! :xmas:
ja sit alko taas rumba alusta :whistle:
Mä olin sit varmaan tylympi, jatkokysymys mulla oli vaan että no missähän sitten vois olla... ja vasta jos oli tosi kiire tai aikaa mennyt yli 10 min niin menin avuksi (=näyttämään), muuten jatkoin tyynesti omia hommia
 
öttismönkiäinen
Mä oon kans ihmetellyt samaa.. varsinkin kun noi pojat ovat todella hyviä löytään KAIKKI piilotetut karkit, limsat, jädet jne.. sitten ei löydetä omia tavaroita omilta jäljiltä tai parillisia sukkia jotka on sukkalaatikossa. Missähän se laatikko on.. siellä missä se on ollut 2vuotta
ehkä motivaatio löytää karkit tai sukat on erilainen.. ja äitin apuun uskotaan pohjattomasti.
 
Meillä ihan sama juttu!! :headwall:
Missä mun verkkarit on?
-en tiiä
ookko nää laittanu ne johonki?
-edelleenkään en tiiä enkä ole tarvinut niitä...
Mihin ne on sitte laitettu?
-kato ite mihin oot jättäny lojumaan
Ei niitä löydy mistään *hermostuu*
-Mä joudun menemään ne hakeen ja yleensä löytyvät eteisestä mytystä samasta paikkaa,,, :headwall:
Ei tajua ei koskaan ettiä itse muuta ku vaan naukuu ja naukuu kun ei löydy..
 
Minun veljeni oli myös kaiken huippu tuossa...meni äidiltä kysymään keittiöön,että hei,misäs se kirves on?
Äiti sanoi,että katoppa pakastimesta.
Poika sitten menee avaamaan arkkupakastimen kannen ja toteaa ettei se kirves ole siellä.
me siinä sit äidin kanssa naurettiin että ei voi olla totta :headwall: kuvitteliko hän että se siellä pakastimessa oli |O
 
tiiteni harm.
Tutulta kuulostaa. Jääkaapista esim. mies ei yleensä löydä mitä etsii, koska "kaikki ei voi olla etualalla ja silmänkorkeudella". Näin aina miehelle sanonkin, jos ei löydä kaapista jotain.
 
Niin tuttua, niin tuttua.
Meillä onneksi mies itse myöntää hänessä olevan tällainen perusvika :D . Useimmiten menee siis vitsiksi jojo juttu. Melkein poikeuksetta tavarat löytyvät sieltä mistä pitää, vähän kun jotain siirtää... vakiovastaus on "varmasti ei äsken siellä ollut" :whistle: :whistle: :whistle: .

Entäs kun koko perhe etsii jotain. Teinit (tyttökin) kulkee kädet taskussa ympäri olohuonetta ja katselevat kattoon. Minä sanon, että tuskin katosta löytyy ja harvemmin yleensäkään olohuoneesta... Vähänajanpäästä taas tiirailevat kattoon :headwall: :headwall: :headwall:
 
Just tästä puhuttiin yksi päivä miehen kanssa... Siis mikä siinä voi olla niin vaikeaa, että ottais vaikka sen silmän käteen ja katsois? Eikä vain kyselisi ja pyörisi ympäri. Ton on pakko olla joku tyyppivika! :kieh: :LOL:
 

Yhteistyössä