MIKÄ PARAS PÄIVÄ ?


Mikä teistä on paras päivä punnitukseen ???

Mulla oli aina ennen maanantai...tietysti kun silloin aloitin aina UUDEN laihiksen... :headwall: Mutta sitten hermostuin kun viikon pystyi hyvin olemaan kevyellä ruokavaliolla ja ilman herkkuja ja paino putoi...mutta entäs viikon loput !!! Lasten kanssa on kiva leipoa, käydä namiostoksilla ym...ym..TIEDÄN ETTÄ TÄMÄ ON SELITTELYÄ...mutta aina kuri lipsahti ja MAANANTAINA taas mittari näytti vaikka mitä !!! :'( :headwall: :'(

Nyt punnitsen itseni TIISTAINA, eli jos joku "lipsahdus" on viikonloppuna tapahtunut niin maanantaina voi vähä paastota niin ei NIIN MASENNU kun ei kauheasti ole painoa tullut lisää,,,tai siis ei ole tippunut...Joo, olen aikuinen, vaikka ei tästä tekstistä kyllä uskoisi :LOL: ...tämä itsekuri herkkuihin vain on.... :kieh:
 
Ljusa kurkkaa
Höpöajatus. Mutta miten olisi perjantai aamu? Paino monella alhaisimmillaan,, siinä on se vaara että sit tulee into ja sit hyvällä mielellä ottaa vähän siitä ja vähän tuosta viikonlopun ainakana. Ja maanantaina jännitys ja pahamieli kun tulikin syötyä. Toisaalta, se voi tsempata yrittämään viikonloppunakin pitää tiukkaa linjaa. Mä mittaan melkein joka aamu, vaikka paino vaihteleekin paljon viikonaikana, mutta se on !mun ja sykemittarin välinen juttu' xD
 
Joo, mä itsekkin mietin sitä PERJANTAITA !!! Silloin sitä varmaan olisi "keveimmillään", mutta sitten tietty siinä on JUURI SE PAHA että tulisi sitten itseään viikonloppuna palkittua...herkuilla...Mutta olisihan siinä taas VIIKKO AIKAA KEVENTÄÄ !!! :D Kivaa itsensä huijaamista,,,mutta pääasia että kilot lähtisivät....Ja totuushan ON SE, ETTÄ MINÄKIN KÄYN JOKA PÄIVÄ vaa`alla..... :saint:
 
Itse käyn vaa'alla maanantaisin ja nimenomaan siksi, etten niin helposti herkuttelisi viikonloppuna. Olen kyllä huomannut, että kun todella sallin itselleni "tikkarin päivässä", ei tule pahoja repsahduksia (huom. jo yli kahden viikon kokemuksella :D ).
Pois sieltä puntarilta! Laittakaa vaaka piiloon viikoksi aina puntaroimisen jälkeen! Voi sitä mielialojen heilahtelua, jos kävisin vaa'alla päivittäin! :eek:
 

Yhteistyössä