S
Olet vaikea ihminen. Ei se vauva siitä rikkoonnu jos on isovanhempansa sylissä. Et voi omia tuolla tavoin vauvaa.Alkuperäinen kirjoittaja tylsis:Meillä kävi esikoisesta ja seuraavasta isovanhemmat päiväaulassa katsomassa vauvaa, nyt kolmannesta ei pääse kun isä katsomaan, ei edes sisarukset tuosta possutaudista johtuen. Mua ei haittaa ettei isovanhemmat pääse, mut koville ottaa et nuo lapset ei saa tulla, vaikka ymmärrän täysin tämän rajoituksen ja pidän sitä ihan järkevänä.
Mut mua ärsyttää ihmisten ylisosiaalisuus synnärillä, meidän sairaalassa on kauan ennen sikatautia ollut sääntö et vierailemaan vain isovanhemmat ja sit siellä rampaa päiväaulassa kamalasti ties mitä kavereita sun muita ja kun ne isovanhemmat sit tulee niin ei edes mahdu istumaan kun jollain on siellä puoli sukua ja kaverit(huoneisiin ei siis pääse muut vieraat).
Ja tuo et jossain huoneessa ramppaisi kaikki kaverit ja suku on jo kamalaa. Mua ei siis toisten miehet ja lapset häiritse vaikka olisivat yötä myöten, mut muut on sit liikaa kyllä, koska ainakin mä haluan tutustua vauvaan ja levätä.
Ja tuosta muiden syliin antamisesta, mulle sellainen "heti mun syliin vauva"-asenne on ihan myrkkyä, vauva ei ole mikään näyttelyesine vaan ihan pieni ihminen joka tarvitsee rauhaa ja äidin ja isän turvaa maailmaan tottumiseen, sylitellä mummien sun muiden kanssa ehtii sit myöhemminkin. Mut toisaalta, mä kammoan pienien vauvojen(muiden kun omien) tunkemista mun syliin, mä mielummin ihastelen niitä äitiensä sylissä ja tutustun lapseen vähitellen, sylittelen kavereiden lapsia vasta kun lapsi itse osaa ja haluaa tulla syliin. Joten ehkä siitä tää mun asenne.