Kyl mä ymmärrän, jos joku ei tykkää KUTSUMATTOMISTA vieraista. En itekään halua synnärille kuin mieheni, korkeintaan isovanhemmat voi tulla vauvaa katsomaan, mut ei niidenkään tarvi siellä sitten joka päivä ravata. En mä jaksa olla yhtään sosiaalinen yhtään kellekään enkä jutella alapään repeämistä yhtään kenenkään muun kuin mieheni kanssa
Kyllä siihen uuteen perheenjäseneen ehtii sukulaiset tutustua siellä kotonakin sitten.
Musta sukulaisten ja ystävien täytyy ymmärtää kunkin perheen ja äidin tahto tässä asiassa, se synnytys kun ei kaikille ole ihan pikkujuttu ja usein erityisesti esikoisen syntyessä äidillä ja isällä voi olla vähän muutakin mielessä kuin että koko ajan joku "ylimääräinen" lappaa ovesta sisään. Kunnioittakaa vieraat vanhempien tahtoa ja antakaa heidän tutustua uuteen tulokkaaseen ihan rauhassa jos he niin tahtovat, kyllä tekin sen vauvan näätte kun sen aika on
Ja vähän ot:na, musta ois ihan jos joku "vieras" oikeesti tulis autteleenkin vähän, eikä odottas mitään kahviopalvelua
Keittäs vaikka mulle ne kahvit ja tois pullat tullessaan..