mikä paikka kotonasi on "häpeäpilkkusi" ?

• Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
Viblsp
Keittiö, olkkari, kaks makkaria... Tota, ei suihkuhuonekaan mitenkään kauniina ole. Lastenhuone on ok, samoin vessa. :D

Jääkaappi sai äsken mut melkein oksentaan. Oli jääny lähes kokonaan syöty vesimeloni vihannesosaston perälle. Ei mitenkään kaunis näky, sanottaisko niin. Kohta pesemään jääkaappi. :x

Mämmäm
vessa :x huonosti tehty "remontti" ja sekin joskus 20 vuotta sitten ja edellisten asukkaiden jäljiltä jäänyt ihan käsittämätötä pinttynyttä likaa joka paikkaan, ei auta vaikka mitenkä kuuraa koko vessan lattiasta kattoon :eek:

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
ylimääräinen huone joka toimii varastona
Niin meilläkin! Siitä huoneesta tulee mieleen Frendien Monican salahuone! Onneks siihen on avain, eli se on lukossa, esim. kun mun äiti tulee käymään :D Mies ei koskaan löydä sieltä mitään, mut mä tiedän tarkkaan missä mitäkin on, mut kaikki on sulassa sovussa sekaisin siellä.... :whistle: Todellinen häpeäpilkku!

hih
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Vaatekomero,mutta eipä tuo haittaa kun sinne ei vieraat kurki :D.Yleensäkin mulla kaapit aina hieman sekasin mut näkyvät paikat pitää olla tiptop,tai rupee ahdistamaan
Mun kaverit nauraa mulle, kun kaapit on järjestyksessä kuin armeijassa, mutta muuten on vähän niin ja näin.

Tämä on psykologisesti ja vertauskuvallisesti mielenkiintoista: Toiset pitää näkyvät paikat tip-top -kunnossa ja kaapit sotkussa, minä teen päinvastoin...

Yhteistyössä