Mikä on?

Mun poika (6kk) on nyt n.3-4kk rohissut, pihissyt ym.. yskii välillä. Lääkärin mielestä limaa kurkunpäässä mutta onko normaalia että se lima siel noin kauan on?
iltaisin pihisee kovasti, päivisin rohisee.. nyt nokkakin vuotaa ja pari päivää yskinyt kovasti.
mutta ei mielestäni ole mikään limayskä..
Mua niin ahdistaa jo tuo lääkärissä ravaaminen kun eivät siellä mitään tee!!! 2vkoa sit sai antibiootti kuurin mutta sekään ei helpottanut yhtään.
 
Duuri
Ei se välttämättä ole yhtään mitään ihmeellistä. Meidän allergikkopoika (oli silloin siis juuri puolen vuoden paikkeilla) rohisi koko viime kevään ja alkukesän. Sille tuli aina vaan uusi tauti edellisen perään niin, ettei niiden alkua ja loppua edes huomannut.. Senkin jälkeen flunssaa piisasi joka kuukaudelle jouluun asti. Käytin lääkärissä jokusen kertaa, kuunneltiin keuhkot ja otettiin verikokeet (pariin kertaan crp ja kerran ihan verenkuva). Ei missään mitään. Lääkäri päätyi sitten siihen, että pojalla oli "vain" nuhakierre samaan tapaan kuin toisilla on korvakierre.

Nyt poika on flunssassa taas, mutta tämä on ensimmäinen flunssa joulun jälkeen, että ehkä toi pikku hiljaa kehittelee itselleen immuniteettia. Toki joissakin tapauksissa jatkuva flunssa, yskä ja rohina saattavat merkitä astmaa, mutta en mä ihan ensimmäisenä kauhukuvia siitä maalailisi. Me ainaski toivotaan kovasti, ettei tästä tule samanlaista rohinakierrettä kuin viime keväänä. Aika näyttää :)
 
yskän lääkettä on,, joku Sir alkuinen mutta se vain pahensi yskimistä?? tänään taas tuo hengitys ollut välillä karmivan kuuloista.. kuumetta ei ole missään vaiheessa ollut! joten jos olis joku flunssa ym ni luulis et välillä kuume tai edes lämpö nousis? en tiedä.. soitin tänään lähetteen perään. oli perille löytänyt mutta torstaina vasta lääkäri päättää mihin kiireellisyys luokkaan menee ja ens kuun alussa saan tietää koska suunnilleen aika saadaan lastenlääkäriin.
 

Yhteistyössä