Mikä on yllättävin/omituisin tilanne missä olet itkenyt?

  • Viestiketjun aloittaja willie
  • Ensimmäinen viesti
willie
Kun tuo itkeminen näyttää puhuttavan... Missä odottamattomassa tilanteessa sinä oot itkenyt?

Mulla itellä on kerran tullut itku, kun olin menossa hammaslääkäriin ja vasta perillä kuulin, että mun aika on peruttu ;) Järki sanoi, ettei tässä ole mitään itkemistä, mutta ei sille mitään voinut. Jotenkin sitä oli kai niin latautunut siihen odotukseen ja jännitykseen, et kun koko toimenpidettä ei ees tehty ni purshkahdin itkuun.
 
Rukoilijasirkka
Työkkärissä itkin, kun täti oli tympeä. Se selitti mulle, että ei ole hänen vikansa, että minut on ohjattu ihan väärään paikkaan. Sain sanottua kuitenkin terävänä, että "ei minunkaan vikani ole se, että olen täällä paikassa ja millaisia minulle täällä ollaan" :LOL:
 
Ystäväni lasta oli sattunut käteen kun oli kaatunut pihalla. Menin avuksi, vein puhdistusainetta ja muuta tarviketta. Haavaa puhdistaessa tyttö nyyhkytti niin surullisesti että minua kävi itkettämään enkä meinannut saada itkulta loppua. Tytön nyyhkytys loppui ja hän jäi suu auki tuijottamaan minua :D Lopulta itkuun sekoittui naurua ja siitä ei meinannut tulla loppua :D Tilanteena se oli niin huvittava, jälkeenpäin kun sain itseni rauhoitettua =)
 
Sii
Aihe miksi itkin oli ihan ymmärrettävä (sain suruviestin) mutta paikkana oli citymarketin kinkkulaarit (pakastealtaat joissa joulukinkut) ja minä viimeisilläni raskaana. Siinä sitten itkeä pirautin. Mahtoi olla näky :)
 
IhanaValo
Olikohan joku tyyliin "Tanssi jos osaat"-ohjelma..jotku kun oli tanssineet, niin niitä kehuttiin maasta taivaisiin. Ja mie istua nökötin sohvalla tippa linssissä.. :ashamed:
Ja joskus joku Greyn anatomiakin tekee saman..hitto kun voi kattoa enää mitään ohjelmia. :/
 
höh
Kun opiskeluaikana (sh) olin läsnä kun eräs mies kuoli syöpään. Omaiset eivät silloin itkeneet ollenkaan (shokissa) ja minulla kyyneleet valuivat silmistä. Hävetti armottomasti ja sitten se leski vielä alkoi lohduttelemaan minua! Että hävetti.
 
hihii
Just eilen illalla ulvoin täpötäydessä linja-autossa matkalla yövuoroon. Alkanut väsymys painaa päälle viime kuukausien aikana ja sain matkalla mieheltäni tekstarin....piti sitten ääneen ulvoa;)
 
mie
Minä itkin kun menin laboratorioon virtsanäytteen antamista varten ja tottakai oli pitänyt pidätellä koko aamu sen takia. Itku pääsi siinä vaiheessa kun labrassa kerrottiin, että heillä olisi pitänyt olla ajanvaraus sitä varten (yksityinen) eikä sitä oltu kerrottu minulle missään vaiheessa. Olin niiiiin vihainen että kyyneleet väkisin valuivat silmistä ja hoitaja kovasti pahoitteli tapahtunutta :D Pissin pidättäminen on ilmeisesti niin paha paikka minulle ;)
 
apsi
Minä olen itkenyt tk:ssa, kun olivat mokanneet ajanvaraukset, enkä päässytkään leikkaukseen. Vaiva oli pieni, mutta kipu iso, ja olin odottamalla odottanut, että asia saataisiin pois päiväjärjestyksestä. Eipä itkeminen siinä paljoa auttanut.

Raskauden alussa katselin jotakin eläinaiheista tv-ohjelmaa: ensin tirautin itkut sairaalle pikku possulle, ja heti perään terveelle koiralle, ihan vaan helpotuksesta, ettei sillä ollut mitään hätää. =)
 
Hammaslääkärissä itken melkein aina.
Eka lapsi kun syntyi niin kun lääkäri sanoi että leikataaan niin pärähdin itkuun vaikka olin sitä toivonut ja pyytänyt.
Kun ekaa kertaa menin kauppaan synnytyksen jälkeen aloin maitokaapilla itkeä ilman syytä.
 
kinuski
Mä itken tosi herkästi, ilosta ja surusta ja joskus ihan vaan muutenkin, syytä en tiedä. Mutta typerin oli, kun olin vielä kotona esikoisen ollessa pieni, ja mun päivän kohokohta oli kun posti tuli, ja jos se vielä toi jotain kivaa. Kerran sitten oikeen ikkunasta kyttäsin kun postinkantaja tuli, mutta ei tuonutkaan meille mitään postia. Aloin itkeä ihan hysteerisesti. Tälle me nauretaan vieläkin kaveriporukassa ja ukon kanssa, vaikka aikaa on jo yli 6 vuotta :LOL:
 
Niitä on monia, mutta tätä muistelen lämmöllä...

Oltiin viime kesänä Lindexillä vaateostoksilla. Tuli tekstiviesti, luettuani ne 3 sanaa, pillahdin ihan ääneen itkemään.
Mies luuli, että joku on kuollut, mutta:

Veli siellä tekstasi, että 'Sinusta tulee täti'.

:LOL:
 
mie
Ai niin, viimeisin tapaus oli huonekaluliikkeessä. Tilaamamme huonekalu oli todella pahasti myöhässä ja sitä mentiin sitten kyselemään. Olin taas vihainen ja sen takia taas itkin kun myymäläpäällikkö selittää, ettei tuotetta valitettavasti ole vielä saapunut Suomeen, mutta että he ilmoittavat heti kun tuote on perillä. Että hävetti :D Ei tosiaankaan niin kamalan tärkeä huonekalu ollut kyseessä :)
 

Yhteistyössä