Mikä on uskontosi tai elämänkatsomuksellinen vakaumuksesi?

  • Viestiketjun aloittaja "vierailija"
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
[QUOTE="vierailija";25869748]Tai jos sellaista ei ole, mikä olisi lähinnä sitä miten itse ajattelet?

Ateismikin hyväksytään vastaukseksi.
Minulla se on lähinnä se.[/QUOTE]

mutta otan muiden mielipiteet huomioon! ei se niin yksi selittäistä uskonto ja mihin uskot tai et! Vaikka et usko niin sinä olet kuitenkin jumalan lapsi(kuulostaa höpöltä). Siks kuullostaa höpöltä kun kaikki olette vaikka teitte väärin. Jumalan pitäs antaa kaikki anteeks. jos uskot muuhun ja sinua ei käänetä mutta sait opin lapsena!
 
[QUOTE="vieras";25870426]mutta otan muiden mielipiteet huomioon! ei se niin yksi selittäistä uskonto ja mihin uskot tai et! Vaikka et usko niin sinä olet kuitenkin jumalan lapsi(kuulostaa höpöltä). Siks kuullostaa höpöltä kun kaikki olette vaikka teitte väärin. Jumalan pitäs antaa kaikki anteeks. jos uskot muuhun ja sinua ei käänetä mutta sait opin lapsena![/QUOTE]

Que?
 
  • Tykkää
Reactions: rtee
"vieras"
[QUOTE="vieras";25870426]mutta otan muiden mielipiteet huomioon! ei se niin yksi selittäistä uskonto ja mihin uskot tai et! Vaikka et usko niin sinä olet kuitenkin jumalan lapsi(kuulostaa höpöltä). Siks kuullostaa höpöltä kun kaikki olette vaikka teitte väärin. Jumalan pitäs antaa kaikki anteeks. jos uskot muuhun ja sinua ei käänetä mutta sait opin lapsena![/QUOTE]

Ei tästä pitäs puhua? Mutta itse annan anteeks joitakin rikoksia!
 
[QUOTE="vieras";25870459]osaa varmaan auttaa! En todellakaan uskonnillinen. Itse uskon omaan itseeni ![/QUOTE]

Joo.. Tämä ei nyt avannut yhtään. Mutta vähän kyllä kuulostat uskonnilliselta kieltämättä..
 
[QUOTE="vieras";25870538]Siis usko mihin uskot mutta aina on se joka auttaa! Jos menetät jonkun ja kaipaat sitä en tiedä miks vietiin?[/QUOTE]

Ömm.. Tiedän että kaikki kuolevat, se on aika väistämätön elämän fakta. Eli syitä voi toki pohtia mutta näin se vain menee. Sä uskot vakaasti johonkin muttet ole uskonnollinen? Okei.. :D
 

Yhteistyössä