Mikä on tympein juttu työsssäsi ?

  • Viestiketjun aloittaja onko sellaista
  • Ensimmäinen viesti
"Vieras"
Selkä särkien lähteä siivoomaan koko päiväksi tehtaaseen kello kuusi aamulla rämpien bussipysäkille kilometri tuulessa ja tuiskussa, se vähän joskus vituttaa kieltämättä..
 
Alkuperäinen kirjoittaja määäe;27809689:
Mutta nythän kassoilla lukee, että "sinä alle 30v, joka olet nuoren näköinen, niin varaudu todistamaan henkilöllisyytesi alkoholia ostettaessa" tms.
Mä olen 30v. ja kassalla kysytään monesti paperit jos ostan tupakkaa esimerkiksi. Kyllä se pistää hymyilyttämään että alle 18 vuotiaaksi luullaan =)
 
"nmmn"
Hoitoalalla olevana tympein homma työssäni on silmille hyppivät sijaiset, jotka kusettaa ja käyttää tilanteita hyväkseen.
Tekevät juuri niitä vuoroja, mitä haluavat ja pomo lellii piloille. myös aikataulut, missä ajassa tietty määrä asiakkaita pitää hoitaa ja homma kusee, jos jotain sattuu... Myös työntekijäpula ketuttaa...
 
23d23d3
Mun työssä tympeintä on se,että mä joudun satuttamaan ihmisiä, mutta ei se mua ärsytä. Olis vaan kiva, jos olis keino tehdä mun työ tuottamatta kipua, mutta se ei ole mahdollista.
 
Mun työssä tympeintä on se,että mä joudun satuttamaan ihmisiä, mutta ei se mua ärsytä. Olis vaan kiva, jos olis keino tehdä mun työ tuottamatta kipua, mutta se ei ole mahdollista.
Minä joudun myös tuottamaan kipua vakavasti sairaille lapsille, mutta olen sen ajatellut niin että teen työni niin hyvin kuin ikinä voi, joten se tuottaa vähemmän pakolllista oheiskärsimystä kuin jonkun muun tekemänä.
Vaikea selittää kuullostamatta sadistilta...
 
  • Tykkää
Reactions: Mummeliisa
Tykkään työstäni, mutta on siinäkin niitä ei niin kivoja juttuja...

a) hengitystielima, mahalaukun sisältö ja muu roina, mitä ihmisen suusta, nielusta ja mahasta löytyy ja mitä sieltä joutuu tarvittaessa poistamaan

b) päivystäminen (pienten lasten äitinä on tylsää olla vuorokausi poissa kotoa)

c) se, ettei aina pääse keskustelemaan potilaan terveydentilasta ja leikkauksiin liittyvistä asioista muiden kuulumattomiin, vaan joutuu puhumaan potilaan yksityisasioista potilasvuoteen äärellä neljän-kuuden hengen potilashuoneessa.
 
Naisvaltaisen alan akkojen väliset kotkotukset ja loukkaantumiset ja pelit jne. Noiden kanssa menee oikeasti hermot, vaikka nainen olen itsekin. Olen mieheni kanssa opetellut siihen, että sanotaan, mitä tarkoitetaan ja sit asiat selvitetään, jos on väärinymmärryksiä. Mutta muut naiset sit vehtaa ja vääntää ja kääntää ja tekee selkeistä asioista tosi hankalia... Tykkään työstäni kyllä, mutta tuo välillä pistää keittämään!!!
 
No joo voisinhan mä avautuakin.

Tuoreeltaan tuli tuumattua että rakennekynnet ei ole tarkoitettu duuniani varten :D

Pahinta on se että olen yksin. Siinä kun joku sitten hönkii korvaan jotain alapääviittauksin riimiteltyä räppiä, kaivelee turvavyötäni ja tivaa käytänkö piriä mietin tiputanko hepun kyydistä vai hyppäänkö itse :(
 
  • Tykkää
Reactions: Mummeliisa
aspa
Se kun ihmiset ei kuuntele!
Asiakkaat voisi olla puhumatta päälle, kuunnella kun kysytään ja vastata siihen mitä kysytään. En kysele huvikseni tai kiusatakseni, vaan tilauksen onnistuminen ja oikea muoto riippuu niistä vastauksista kysymyksiin!

Kuka saa huudot ja valitukset, kun ei ole kuunneltu ja joku osio menee väärin tai on vastattu ihan mitä sattuu? Minä.

Onneksitosi mukaviakin ihmisiä on ja toisinaan kohtaa huumorikin.
 
"vieras"
[QUOTE="Vieras";27809794]Selkä särkien lähteä siivoomaan koko päiväksi tehtaaseen kello kuusi aamulla rämpien bussipysäkille kilometri tuulessa ja tuiskussa, se vähän joskus vituttaa kieltämättä..[/QUOTE]

Olisko lähempänä joku terveempi?
 
piilosilmä
[QUOTE="vieras";27809698]-perseiden pesu ja pyyhkiminen.
-oksennusten- , kusilammikoiden- ja paskasotkujen siivoaminen.
-avannepussien vaihto.[/QUOTE]

Jospa siivoat samalla yököttävän suusi ja katselet nopeasti uutta ammattia itsellesi!
 

Yhteistyössä