?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Pauna:Kyllä kaikki tuntemani viimestään toisella on läpi päässeet. Ite ja valtaosa muistakin tutuista kyllä jo ekalla.
Alkuperäinen kirjoittaja Pauna:Kyllä kaikki tuntemani viimestään toisella on läpi päässeet. Ite ja valtaosa muistakin tutuista kyllä jo ekalla.
Alkuperäinen kirjoittaja autokoulunopettajan vaimo:olen kuullut, että inssissä on käyty 5-6 kertaa, sitten melkein säälistä päästävät jo läpi. eli pitävät niin helpon ajokokeen, että sen läpäisee vanha erkkikin silmät kiinni. eri asia sitten, kuinka vastuullista on semmoisia päästää tonne liikenteeseen muiden joukkoon, mutta kyllä siellä vaan melko kauheita tapauksia valitettavasti ajelee...
Alkuperäinen kirjoittaja vinkki:ap:lle semmoinen vinkki, että alkuvuodesta pääsee helpommin ajokokeesta läpi kuin loppuvuodesta. heidän kun pitää antaa se tietty määrä hylsyjä vuodessa niin loppuvuodesta semmoinen napsahtaa herkemmin.
Alkuperäinen kirjoittaja vinkki:ap:lle semmoinen vinkki, että alkuvuodesta pääsee helpommin ajokokeesta läpi kuin loppuvuodesta. heidän kun pitää antaa se tietty määrä hylsyjä vuodessa niin loppuvuodesta semmoinen napsahtaa herkemmin.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja autokoulunopettajan vaimo:olen kuullut, että inssissä on käyty 5-6 kertaa, sitten melkein säälistä päästävät jo läpi. eli pitävät niin helpon ajokokeen, että sen läpäisee vanha erkkikin silmät kiinni. eri asia sitten, kuinka vastuullista on semmoisia päästää tonne liikenteeseen muiden joukkoon, mutta kyllä siellä vaan melko kauheita tapauksia valitettavasti ajelee...
Pääkaupunkiseudulla taitaa olla niin, että kukaan ei pääsisi läpi, jos oikein niin halutaan (bisnes??) varmasti löytyy risteyksiä ja tilanteita, joissa saa ajamaan jonkun virheen.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vinkki:ap:lle semmoinen vinkki, että alkuvuodesta pääsee helpommin ajokokeesta läpi kuin loppuvuodesta. heidän kun pitää antaa se tietty määrä hylsyjä vuodessa niin loppuvuodesta semmoinen napsahtaa herkemmin.
juu, tuollaisesta minäkin olen kuullut ja varmasti tekemistä autokoulujen kanssa koska sittenhän pitää ottaa lisää ajotunteja ja autokoulu saa siitä lisää rahaa. ihan rahastusta!
Alkuperäinen kirjoittaja autokoulunopettajan vaimo:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja autokoulunopettajan vaimo:olen kuullut, että inssissä on käyty 5-6 kertaa, sitten melkein säälistä päästävät jo läpi. eli pitävät niin helpon ajokokeen, että sen läpäisee vanha erkkikin silmät kiinni. eri asia sitten, kuinka vastuullista on semmoisia päästää tonne liikenteeseen muiden joukkoon, mutta kyllä siellä vaan melko kauheita tapauksia valitettavasti ajelee...
Pääkaupunkiseudulla taitaa olla niin, että kukaan ei pääsisi läpi, jos oikein niin halutaan (bisnes??) varmasti löytyy risteyksiä ja tilanteita, joissa saa ajamaan jonkun virheen.
kyllä näin varmasti on. ja riippuu hirveän paljon myös tutkinnonvastaanottajasta, niitä kun on moneen junaan. jos alueelta löytyy useampi tutkintotoimisto niin ajo-opea voi pyytää viemään vaihteeksi toiseen toimistoon.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Varmaan pitää tehdä niinkin, koska ainakin tänään oli ollut oikea yrmy, joka oli vielä vittuillut tuosta, ettei taaskaan mennyt läpi.
Alkuperäinen kirjoittaja vinkki:heidän kun pitää antaa se tietty määrä hylsyjä vuodessa niin
Alkuperäinen kirjoittaja Miksi ei pääse läpi?:Mikä tytöllä sitten mättää kun ei pääse läpi? Onko sama/samat ongelma(t)?
Alkuperäinen kirjoittaja tulipa sepustus:Kuulemma jotku tilastot vaatii et joku tietty prosentti vuodessa ei pääse ekalla.Ei saa mennä liian hyvin nuo inssit,sillain et kaikki pääsis läpi ekalla kerralla.Eikä autokouluilla saa mennä liian hyvin silleen et kaikki pääsisivät läpi.
Kaikkia ei päästetä niin helpolla ja jotku päästetään läpi,vaik tekisivät mitä väärää.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Miksi ei pääse läpi?:Mikä tytöllä sitten mättää kun ei pääse läpi? Onko sama/samat ongelma(t)?
Kevyen liikenteen huomioimisesta meni kaksi ekaa ja tämä viimeinen ajojärjestyksen vuoksi ja myös joku kaistanvaihtojuttu.
Alkuperäinen kirjoittaja tokakertalainen:Alkuperäinen kirjoittaja tulipa sepustus:Kuulemma jotku tilastot vaatii et joku tietty prosentti vuodessa ei pääse ekalla.Ei saa mennä liian hyvin nuo inssit,sillain et kaikki pääsis läpi ekalla kerralla.Eikä autokouluilla saa mennä liian hyvin silleen et kaikki pääsisivät läpi.
Kaikkia ei päästetä niin helpolla ja jotku päästetään läpi,vaik tekisivät mitä väärää.
Mua ei päästetty läpi ekalla inssillä kun tein yhden ryhmittymisvirheen autiolla kadulla. Muuta liikennettä ei ollut lainkaan. Muuten kuulemma inssiajossa ei moitittavaa ollut. Sain 6 ajotuntia lisää rangaistukseksi.
Moni taas saa tehdä vaikka kuin monta virhettä ja pääsee läpi kerralla.
Alkuperäinen kirjoittaja että sillätapaa:Alkuperäinen kirjoittaja tokakertalainen:Alkuperäinen kirjoittaja tulipa sepustus:Kuulemma jotku tilastot vaatii et joku tietty prosentti vuodessa ei pääse ekalla.Ei saa mennä liian hyvin nuo inssit,sillain et kaikki pääsis läpi ekalla kerralla.Eikä autokouluilla saa mennä liian hyvin silleen et kaikki pääsisivät läpi.
Mua ei päästetty läpi ekalla inssillä kun tein yhden ryhmittymisvirheen autiolla kadulla. Muuta liikennettä ei ollut lainkaan. Muuten kuulemma inssiajossa ei moitittavaa ollut. Sain 6 ajotuntia lisää rangaistukseksi.
Moni taas saa tehdä vaikka kuin monta virhettä ja pääsee läpi kerralla.
Niinpä se menee.Mutta ei siitä kannata lannistua.
Saatpahan enemmän harjottelua..ja vieläpä ilmaseks.
Onhan se kyllä ikävää et jotku saa kortin heti ekal inssil,ja toiset neljännel kerralla.
Ku itse olin autokoulus,niin meidän ryhmästä jokainen jätkä sai kortin ekalla.Tytöt toisella ja kolmannella.2tyttöa taisi saada ekalla.
Olivat varmasti rauhallisempai kuskeja kuin nuo pojat,ja muutenkin parempia ajamaan.
Mutta niin ne vaan jätkät hurjasteli eteen autoillaan ku mie ajoin inssiä.Kyllä näytti inssiukkoa hävettävän ku haukuin urpoiks niit eteen tulevii.