mikä on tämän hetkinen haaveesi?toteutuuko koskaan?

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
vieras
mistä haaveilet juuri nyt ja miksi?koska ajattelit sen toteutuvan vai toteutuuko?

mulla on asiat niin hyvin kaikinpuolin et en tarvitse enään mitään (vielä).mut työpaikka olis kiva :)
 
olempas huomannut haaveilevani tuosta yhestä miehisestä...ja nyt kyllä näyttää siltä että saattais toteutuakki tämä haave...tai oikeestaan se on jo toteutumassa, oikeestaan taijan olla vähän rakastunu ;)
 
Minä haaveilen siitä,että joku päivä pystyisin olemaan oikeasti onnellinen ja tyytyväinen elämääni ilman turhaa stressiä ja katkeruutta menneistä tapahtumista..haaveilen myös tapaavani ennemmin tai myöhemmin mukavan miehen,jonka kanssa voisin olla oma itseni ja ehkä jopa saada lisää lapsia.
 
*haaveilen hyvästä kropasta (joka ei koskaan toteudu)
*pesuhuoneremontista ku kyllästyttää noi nykyiset kaakelit :D (toteutuu ehkäpä vuoden päästä ku kiireet hellittää)
*työpaikasta (varmaan josksu toteutuu,toivottavasti jo tänä syksynä)
*että miehellä ois joskus aikaa alkaa vähän sisustaan noita muksujen huoneita (saa nähä millon toteutuu ku aina on auttamassa jotain muuta,tänäänki kaveri soitti että on ostamassa taloa ja sinne pitää mennä tapetoimaan,maalaamaan ja kylppäri tekemään :( )
 
Toivon kovasti kosintaa. Haluaisin yhdessä avokkini kanssa haaveilla/suunnitella omia häitä ja yhteistä tulevaisuutta. Tuntuu et kaikki mun vierellä kihlautuu/menee naimisiin, mä vaan en kosintaa kuule vaikka kuinka oon vihjaillu (no okei, kerran oon ottanu puheeks, mutta mutta...) :snotty:
 

Yhteistyössä