Mä taas lähentelen neuroottista kun kyse on astioista, eism. just kahvikupeista et ne pitää käytön jälkeen tuoda tiskipöydälleMeikit lojuu yleensä jossain sohvalla tai sen ympäristössä. Lasinalusta en muista ikinä käyttää ja aamulla jää kahvikuppi yleensä olkkarin pöydälle.
Jotenkin vaan tulee mieleen, että se eteisenkin kaaos on hallittu.Varmaan eteinen. Sinne viskon kiireessä kaikki ulkovaatteet, joita riittää näin välikautena kun on sadevaatetta, vk-takkia ja housua, haalaria, välikerroksia sun muuta. Hatuista, hanskoista puhumattakaan. Neljälle ihmiselle noita kertyy ja kun siihen lisää laukkuja ja muuta sälää niin voitte vaan kuvitella miltä meidän eteinen usein näyttää
On se varmasti siltä kantilta että tiedän kyllä aina millä neliösentillä mikäkin siellä sijaitsee ja kaikki kyllä löytyy tarpeen tullenJotenkin vaan tulee mieleen, että se eteisenkin kaaos on hallittu.
Mulla kanssa.Mulla pahin taitaa olla tuoleille kertyvät vaatekasat. Juuri siivosin olkkarin nojatuolista varmaan viisi paitaa pois. Tai siis siirsin toiselle tuolille makkariin. :ashamed: Toinen on vaatekaappi, se ei vaan tahdo pysyä järjestyksessä.
Mitäs muilla? Tunnustuksia! :vampire:
Pienet määrät ainakin lähteny itellä uusintapesulla.haluaisin yllättää tietääkö joku millä lähtee kun pesin pyykkiä ja sinne oli menny vessapare rulla ja nyt sit vaatteet on sellasia karkeita paska paperilla koristettuja ilman sitä kakkaa
mut nypinkö ne pinseteillä yks kerrallaan vai onko tehokkaampi keino?
joo sitä kokeillukkin javähäsen mut on ne uustaidetta vielläkinPienet määrät ainakin lähteny itellä uusintapesulla.