Mikä on sinun sotkusyntisi?

Mulla pahin taitaa olla tuoleille kertyvät vaatekasat. Juuri siivosin olkkarin nojatuolista varmaan viisi paitaa pois. Tai siis siirsin toiselle tuolille makkariin. :ashamed: Toinen on vaatekaappi, se ei vaan tahdo pysyä järjestyksessä.

Mitäs muilla? Tunnustuksia! :vampire:

Imurointi, tai siis imuroimattomuus. Mä en vaan kestä sitä ääntä, en pysty olemaan samaan aikaan talossa käynnissä olevan imurin kanssa. Jos mies on pidempään työreissussa, mä joko lakaisen ja pesen lattiat tai sitten elän vaan pölyn keskellä.

Muistan aina muistuttaa miestä et ottaa vaatteet/tavarat yms. pois niille kuulumattomista paikoista mutta mulla on paha tapa jättää takki milloin mihinkin ja esim. aamutakki tuolin selkämykselle.. :ashamed: Meinaan myös jättää lehtiä ja papereita joka paikkaan. Oon nyt kyllä viime aikoina yrittäny ryhdistäytyä ja kerätä jutut sitä mukaan pois kun huomaan et jonnekin on jääny jotain mikä ei sinne kuulu :D

Varmaan eteinen. Sinne viskon kiireessä kaikki ulkovaatteet, joita riittää näin välikautena kun on sadevaatetta, vk-takkia ja housua, haalaria, välikerroksia sun muuta. Hatuista, hanskoista puhumattakaan. Neljälle ihmiselle noita kertyy ja kun siihen lisää laukkuja ja muuta sälää niin voitte vaan kuvitella miltä meidän eteinen usein näyttää :D

Niin ja meillä säilyy rattaat ja välillä autoistuimetkin eteisessä niin asettelen niitä välillä sitten röykkiön eteen ettei "kukaan huomaa" tuota eteistä ohikulkiessa :D tosin meillä moni vieras onneksi kulkee takaovesta..

Viimeksi muokattu:
virvatuli
Varmaan eteinen. Sinne viskon kiireessä kaikki ulkovaatteet, joita riittää näin välikautena kun on sadevaatetta, vk-takkia ja housua, haalaria, välikerroksia sun muuta. Hatuista, hanskoista puhumattakaan. Neljälle ihmiselle noita kertyy ja kun siihen lisää laukkuja ja muuta sälää niin voitte vaan kuvitella miltä meidän eteinen usein näyttää :D
Jotenkin vaan tulee mieleen, että se eteisenkin kaaos on hallittu. :)

• Tykkää
Reactions: hallittu kaaos
kotolainen
Tulkaa kattomaan tätä sohvaa missä sairastan. Täällä on minä, kolme limsapulloa joista kaksi tyhjiä, mandariininkuoret, teekuppi, vesimuki, kuumemittari, astmapiippu, kalenteeri, kaukosäädin, kuumelääkkeet, kamera, kissa, läjä tyynyjä ja huopia.... niin ja läppäri ja nenäliinat.

Mutta siis, päiväkausia kuumeilleena sitä menee tähän kuntoon sekä akka että koti. Ei meillä tavallisesti sohvalla tältä näytä.

Mulla pahin taitaa olla tuoleille kertyvät vaatekasat. Juuri siivosin olkkarin nojatuolista varmaan viisi paitaa pois. Tai siis siirsin toiselle tuolille makkariin. :ashamed: Toinen on vaatekaappi, se ei vaan tahdo pysyä järjestyksessä.

Mitäs muilla? Tunnustuksia! :vampire:
Mulla kanssa.

Ja sitten kaikki keittiön pöytäpinnat pitää lastata täyteen ihme lehtisiä, jotka voisi ihan huoletta paiskoa paperinkeräykseen taikka uunin pesään sytykkeiksi.

9MM
haluaisin yllättää tietääkö joku millä lähtee kun pesin pyykkiä ja sinne oli menny vessapare rulla ja nyt sit vaatteet on sellasia karkeita paska paperilla koristettuja ilman sitä kakkaa

mut nypinkö ne pinseteillä yks kerrallaan vai onko tehokkaampi keino?

"northern soul"
Mitaan en osaa laittaa paikoilleen. Kaikki jaa just tasan tarkkaan siihen, missa satun olemaan, kun en enaa kyseista esinetta tarvi. Mies on samanlainen.

Tana aamuna etsin e-pilleriliuskaa ja hiusharjaa sellaisella vimmalla ja kiireella, etta vannoin alkavani jarjestelmalliseksi ihmiseksi. Lupaus unohtui kuitenkin ennen puolta paivaa.

Yhteistyössä