mikä on sen humppabändi joka laulaa vauvan syntymästä ja äitiyden onnesta?

Alkuperäinen kirjoittaja vieraus:
muistatko yhtään sanoja biisistä?

En mä kyllä taida saada yhtään niitä mieleen nytt :( Ihmeellistä kun olen sitä niin paljon joskus kuunnelllu.


Jotain äitiyden kauneudesta siinä lauletaan mutta mitään muuta ei tule mieleen. Mielestäni siinä lauletaan siitä kun vauva on syntynyt yms

Todella herkkä ja kaunis biisi. Surku jos se nyt on iäksi unohtunut
 
Alkuperäinen kirjoittaja nyt vaivaa:
Kun syntymän ihmeen sä vainen.... ja jotain. en mäkään muista, olisko Souvarit tai Finlanders?

Juuri noin siinä lauletaan. Finlanders se ei ole eikä tainnut olla Souvaritkaan.

vitsit nyt tuntuu että on jo lähellä löytää tiedon, mutta silti niin kaukana. Kiitos teille jotka olette tätä miettineet. Toivottavasti se nyt löytys vielä. On niin ihana.
 
Jatkan vielä. Elikkä ONNEKSI menin tutkimaan sitä Souvareiden sivua vielä uudestaan ja sieltä löytyi se nimi mitän hain:
Elikkä kyse on ILPO KARISESTA. Hänen bändinsä tämän esittää. Kiitos, kiitos kaikille. Mä olen todella iloinen nyt.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja -liisukka79-:
En mielestäni.En tiedä laulaako hän samaa laulua mutta en ole tuollasta bändiä kuullutkaan. Siinä tosiaan vanhempia miehiä. Niiden kotisivuilla voi kuunnellakin laulua (ainakin joskus pystyi) jonkin verran.
mistä sitä laulua vois kuunnella..
 

Yhteistyössä