Mikä on sellainen TYÖTERVEYSLÄÄKÄRI , joka ei muka pysty laittamaan lähetettä tietokonetomografiaan?

Röntgeniin sentään pääsin, mutta kivut ja väsymys jatkuu..
Koen että minun pitäisi päästä kunnon tutkimuksiin, koska epäilen että sisäelimissä on jotain...
työterveyslääkäri ei ota kuuleviin korviinsa.

rahasta kiinnikö?
 
..
no onneksi se on lääkäri joka niistä tutkimuksista päättää. tietokonetomografian säderasitus on sitä luokkaa että ei sitä kannata tehdä ilman perusteita.
työnantajalla on tietsyti sopimus siitä mitä sairaanhoitokuluja maksaa ja todennäköisesti mitkään erikoistutkimukset eivät kuulu siihen. lyöt rhat tiskiin niin armasti löytyy joku lääkäri joka säteilystä piittaamatta sulle teettää kaikki tutkimukset mitä haluat
 
työterveyshoitaja
Jos ei sun työnantaja maksa sellasta tutkimusta niin sillon et pääse sellaseen. Paitsi julkiselle puolelle. Eli kaikki mitä siellä tuöterveyden puolesta tehdään, riippuu siitä sopimuksesta minkä sun työnantaja on tehnyt. Kaikilla soppariin ei kuulu edes röntgen.
 
Ai sekö se on se syy?! Tää lääkäri vain sanoi ettei onnistu lähete, muttei perustellut.
pystysköhän se laittamaan mulle lähetteen erikoislääkärille joka sit lähettää mun tt kuviin
Meillä se meni niin että työterveyslääkäri mehiläisessä laitto mut heidän erikoislääkärille,mun tapauksessa fysiatrille joka sitten kirjoitti sen lähetteen kunnalliseen magneettiin kun näki että sille on aihetta,sinne oli jonoa aikalailla ja siinä yksi syy että mun asiatterveyden kanssa meni miten meni.
Työterveydessä en siis saanut kuvia otettua koska ei kuulunut sopimukseen,tai olis otettu mutta olisin maksanut sen hinnan itse.
 
työterveyshoitaja
Eikä erikoislääkäri pysty sen enempää saamaan sua sinne, kuuluuko teille edes erikoislääkärin palvelut? Se työterveyslääkäri voi tehdä lähetteen julkiseen sairaalaan, sinne on jonot tietty aikamoiset.
 
Alkuperäinen kirjoittaja työterveyshoitaja;23477939:
Eikä erikoislääkäri pysty sen enempää saamaan sua sinne, kuuluuko teille edes erikoislääkärin palvelut? Se työterveyslääkäri voi tehdä lähetteen julkiseen sairaalaan, sinne on jonot tietty aikamoiset.
Jos sopimukseen kuuluu erikoislääkärin palvelut ja erikoislääkäri katsoo sen aiheelliseksi ja laittaa lähetteen voiko kunnallinen perua sen viel?
Kun itse en ainakaan kunnallisessa käynyt ennen magneettia lääkärillä vaan sen jälkeen.
Voi tietty olla että kunnallisessa lääkäri arvioi tän erikoislääkärin lähetteen mutta ei kait ne niiden yli kovin helposti kävele.
 

Yhteistyössä