Mikä on paras suklaalevy?

  • Viestiketjun aloittaja "joo"
  • Ensimmäinen viesti
[QUOTE="mamma";25083036]Maraboun rommirusina. ei saa nykyään mistään, nuoruudessani sitä sai Ruotsista ja sitä voittanut ei ole löytynyt.[/QUOTE]

Ää, mä haluun! :O Mikähän se ois paras...sanotaan vaikka Fazerin punainen ja Maraboun Caribbean, se kesän kausimaku.
 
Siis yäk Marabou! Sokerisössöä!
Kyllä Fazer pesee mennen tullen, se maistuukin oikeasti kaakaolle, eikä vain sokerille. Fazerin levy, jossa on kokonaisia pähkinöitä on ollu suosikki, mutta ne vissiin ostaa nykyään pähkinät paikasta X, koska niissä on nykyään tosi paljon huonoja ja tulee usein semmonen yök-pähkinä. Olen siirtynyt siksi siihen, missä on murskattua pähkinää ja siihen toiseen, jossa on murskattua suolattua cashew-pähkinää. Pähkinäsuklaanaisia siis. :D
 
Viimeksi muokattu:
Maraboun Caribbian ja Fazerin tumma suklaa päärynällä ja mantelilla.
Lidlin tummat suklaat on hyviä.
Fazerin Lontoonraesuklaa.
 
suklaa-addikti
Fazerin sinistä ei voita mikään. Kun suklaa on tehty hyvin ei se tarvitse mitään extraa esim. pähkinöistä tai rusinoista...

Mä en ikinä kyllästy fazerin siniseen, melkeen ainut herkku mitä syön säännöllisesti ja olenkin syönyt ainakin viimeiset 5 vuotta.
 
  • Tykkää
Reactions: Eragon
tiiteni harmaana
Tää ei ole varsinaisesti suklaaLEVY, kun on kolmessa esi patukassa nuo levyn palat, mutta Lidlin Trinidad edelcacao 75%. Tummaa suklaata siis. Yhden pötkön (8 palaa) kun vetäisee niin lähtee suklaanälkä vähäksi aikaa.
 
"vieras"
Mun mielestä parhaat ovat Fazerina, Geisha caramel ja Fazerin keltainen. Pandan Juhlapöydän konvehdeissa on myös muutama ikisuosikki, kuten esim. suklaatryffeli, ananas ja zabaglione. Se suklaacrisp on kans ihanaa.

p.s. lienenkö ainoa täällä joka ymmärtää, että ihmisillä on erilaisia makuja, ja joku voi jopa inhota noita mitä mä rakastan :)
 

Yhteistyössä