Mikä on oudoin asia mistä olette liikuttuneet?

  • Viestiketjun aloittaja "itkupilli"
  • Ensimmäinen viesti
"itkupilli"
Itse pillitin tänään kun luin juttuja miten ihmiset tekee joulusiivoja. Siis kertoivat vaan miten heidän tapansa on tehdä se ja mää vaan pillitin kun se oli jotenkin niin en ees tiä mitä :) Mies kyllä tokas että haloo tarvisko sun tehdä testi, mutta ei tässä nyt siitä kyse kai sitä nyt muutenkin voi liikuttua yllättäen.
 
piti oikeen miettimän
No, perinteinen kaunareitten kattominen. ja nyt tuli tippa linssiin kun lehdessä oli, että tammikuussa tulee 20 vuotta täyteen suomen televisiossa The bold & The beautifulia. Tuli mieleen siit sit aika entinen...
Ja just asettelin jouluvaloja ikkunaan ja itketti ihan et taas on tämäkin vuosi kohta pulkassa.
Ja itkee tihrustin myös ehkä hiukan sitä miten paljon joulua vihaankaan ja kuinka silti joka ikinen kerta haaveilen et se tuntuis tällä kertaa mukavammalta juhlalta!
 
Vanhukset yleensäkin itkettää. Myös viimeisenä hyllyyn jääneet pehmoeläimet. Musiikkiohjelmat, vaikka ei olisi mitään kovin koskettavaa musiikkia edes. Ja Katri Helena, aina kun nään sen telkkarissa tai kuulen radiossa niin alkaa itkettää.
 
mmy
Poikani on 4v. Löysin äitini varastosta yks päivä mun vanhan nuken, ja annoin sen pojalle. Kun menin pojan huoneeseen kattomaan mitä touhuaa oli pistänyt leikki uuniin sen nuken ja sanoi ette halua leikkiä sillä enää! Tuli niin paha mieli nukkeparan puolesta:(
 
Muutenkin vanhat pariskunnat käsi kädessä saavat minut aina liikuttumaan.
Sama. Eikä oikeastaan tarvii edes kulkea käsikkäin, vaan riittää jo se verkkainen kävely rinnakkain. Tai jos toinen vaikka hellästi taputtaa toista kädelle ja kattoo puolisoaan sellasella elämää nähneellä ja rakkaudentäyteisellä katseella. :heart:

Mun olis melkein helpompi vastata tähän, että mikä ei itketä/liikuta (kiitos karjalaisen geeniperimän:)), mutta yks takuuvarma itkettäjä on maamme-laulu jonkun suuren yleisötapahtuman alussa, esim. ihan vaikka lätkämatsissa, eli ei tarvii ees olla mitenkään kauheen harras tunnelma. ;)
 
  • Tykkää
Reactions: Wolt
Yritin laulaa lapsille Varpunen jouluaamuna ja itkun kanssa se meni. Toki varoitin lapsia jo etukäteen, että äiti saattaa sitten revetä. Ne vaan hoki, et laula laula :D

Leffat on myös paha.

Ja vanhat ihmiset käsikädessä

Musiikki
 
"Riksu"
Mä istuin terveyskeskuksessa odottamassa pääsyä verikokeeseen. Vastapäätä istui vanha pariskunta. Eivät puhuneet mitään, eivätkä edes katsoneet toisiinsa, mutta pappa sipaisi niin kauniisti mummon kättä, että jouduin lähtemään nieleskellen vessaan.
 
  • Tykkää
Reactions: Maanantaikappale
"Riksu"
Pakko vielä lisätä: Kun koulut alkoivat ja näin ne pienet totiset koululaiset isojen reppujensa kanssa alkoi itkettää. Olin viemässä omaa lasta päiväkotiin ja ajattelin, että pari vuotta ja meidänkin pikkuinen kävelee täällä yksinään reppunsa kanssa.
 
  • Tykkää
Reactions: Titi-Uu
ny
Mua alkoi itkettää, kun olin palaamassa kotiin viikon lomalta Jenkeistä ja näin kentällä Finnairin koneen. Ei mulla ollut edes koti-ikävä, mutta liikutuin ajatuksesta, että kohta toi kone vie mut, mieheni ja meidän pienen sikiön valtameren yli kotiin.

Äskettäin liikutuin Talentin akrobatiaesityksestä, jossa porukka heitteli yhtä naista ilmaan ja otti niin luotettavasti sen kiinni. Tää reaktio oli kyllä todella, todella outo...
 
mä en voi itkemättä kuunnella katri helenan biisiä "kuudenikäinen".. itel on 6v elämäniloinen ja vilkas poika..

olin avustajana kulttuuripäivillä ja sanoin hänelle jota avustin sillä hetkellä, että nyt älä sano mitään.. peitin kasvot ja itkin.. Rafaelin Enkelit laulo sen niin ihanasti..
 
"Vieras"
Kun Mika Myllylä kuoli, itkin ihan hillittömästi, vaikken ollut ikinä miestä tavannutkaan. Uskon että johtui siitä että hänestä tuli mieleen ystäväni joka kuoli alkoholistina.
 

Yhteistyössä