Sori tää vaan on niin koomisen kuulonen tapahtuma!Alkuperäinen kirjoittaja Nti Univalo:Se kun kirmasin yleisellä uimarannalla toinen rinta uikkarista ulkona heiluen :ashamed:
Voi kauhia.Alkuperäinen kirjoittaja piilolasien käyttäjä:Sattui nuoruudessa. Olin tullut yöllä baarista ja ennen nukkumaanmenoa normaalisti ottanut piilarit päästä. Olin kuitenkin sen verran ottanut, että aamulla kun havahduin niin luulin nukahtaneeni piilarit päässä. Minä niitä repimään pois ja ei lähde, ei sitten millään. Siihen aikaan ne piilarit oli sellaisia, että jos kuivahtivat tai nukkui ne päässä niin ne oli kuin liimattuna silmissä. Varmaan tunnin niitä revin silmät punasina ja sitten lähdin lääkäriin kun ei ne lähteneet. Lääkäri ja hoitajat yrittivät kaikki konstit, laitettiin tippoja, jotka värjää silmät punaisiksi, että ne linssit sieltä erottuis. Hoitajat vuorotellen kaivoi mun silmiä ja lopulta sitten joku (olikohan lääkäri) joutui toteamaan, että ei täällä ole mitään piilolinssejä! Silloin itsekin tajusin, että enköhän ole kuitenkin ottanut ne yöllä pois kun tulin kotiin! Muistan ikuisesti miten yksi mieshoitaja taipui naurusta ihan kaksinkerroin ja hirnui, että tämä tapaus pelasti päivän. Vähän hävetti.. lähdin vähin äänin kotiin silmät tulipunaisina.
Alkuperäinen kirjoittaja laiskamatolöhöäjä:Lasten jutut taas jaksaa naurattaa. Viimeisimpänä tyttären kommentti uusista alkkareista. Kun on tuota elopainoa kertynyt ja raskauskin yli puolen välin, ovat alushousut jääneet tietysti pieniksi. Ostin kaupasta reiluja mummomallisia alkkareita ja availin sitten paketteja kotona, niin eikös tytär 5v laukaise: "Äiti! Siis onko oikeesti noin isoja alkkareita olemassa?!?"
Mullekin on kerran käynyt ton sorttinen pieru ja voi että oli noloa, siihen se hommakin tyssäs-naurun rätkätykseenAlkuperäinen kirjoittaja mamma:Kävi niin,että astuin bussista hienoissa leveissä housuissani ja astuin jotenkin lahkeen päälle,että kellahdin suoraan nokalleni maahan.Muilla oli bussissa hauskaa,mulla ei ku housutkin meni rikki.
Olen myös istunut väärään autoon.
Ja mennyt repimään hihasta jotain miestä ja huutanut,että nyt lähdetään isä kotiin!Sit tajusin,ettei se ollut mun isä.
Supernoloa on noi "ilmapierut"uuden seksikumppanin kanssa.Hirveetä pärinää vaan kuuluu,ku toinen yrittää panna parastaan...
Joo,,"ilmapieru" tuli kerran ja jätkä innostu,et anna tulla vaan,luuli et oikeesti pierasin kesken touhujen..taas hävetti..Alkuperäinen kirjoittaja mamma:Kävi niin,että astuin bussista hienoissa leveissä housuissani ja astuin jotenkin lahkeen päälle,että kellahdin suoraan nokalleni maahan.Muilla oli bussissa hauskaa,mulla ei ku housutkin meni rikki.
Olen myös istunut väärään autoon.
Ja mennyt repimään hihasta jotain miestä ja huutanut,että nyt lähdetään isä kotiin!Sit tajusin,ettei se ollut mun isä.
Supernoloa on noi "ilmapierut"uuden seksikumppanin kanssa.Hirveetä pärinää vaan kuuluu,ku toinen yrittää panna parastaan...
Alkuperäinen kirjoittaja Herkkuperse:Mikä on nolointa, mitä teille on käynyt? Muistan ikuisesti erää junamatkan, olin menossa aamuvuoroon töihin.Edellisenä iltana oli tullu istuttuu kaljalla turhan pitkään ja aamulla mahassa kiersi. no; junassa sitten torkuin ja havahduin siihen kun multa pääsi hirveä pieru..hirveä ääni ja vielä hirveämpi ääni!!! nolotti niin että loppumatkan esitin nukkuvani ja päätasemalla poistuin junasta vasta muiden mentyä.Ikinä ei ole noin pajlon nolottanut.
Alkuperäinen kirjoittaja laiskamatolöhöäjä:"Äiti! Siis onko oikeesti noin isoja alkkareita olemassa?!?"
voi elämäAlkuperäinen kirjoittaja Aurinkokunta:No kun mie menin kauppaan, ja kokoajan kuuluu hiljakseen korvissa "Hei sitten!" Mie siellä kaupassa pälyilen ihmisiä, ja kaikki muut näyttää ihan normaalilta... mie vaan se jaksan pälyillä, ja aina kuuluu "Hei sitten!" "Hei sitten!" Mie ajan kotiin, ja kokoajan joku niinkun kuiskaa korvaan "Hei sitten!"Alkuperäinen kirjoittaja kutku:AURINKOKUNTA, TAKKI PUHUU????? Antaa tulla, en oo kuullu :attn: :attn:
Mie pääsen kotio, ja ihan liki itkulla miehelle, että kun mie kuulen outoja. Oliko se nyt sit sen koiranleuan laittama se Vau-kirjasta tulleesta kirjasta irronnut "lätkä" mun taskussa, joka oli silleen puristuksissa, että se kokoajan hoki taskussa "Hei sitten!"