Mikä on nolointa

• Viestiketjun aloittaja Herkkuperse
  • Ensimmäinen viesti
että olin viihteellä ja päällä sellainen farkkuhame missä oli persauksen puolella täyspitkä vetoketju. Kävin vessassa, vedin vetskarin ylös ja asiat toimitettua vedin alas, paha vain se olikin se ylempi vetskari ja siinä sitten pyörin ravintolassa niin että ahteri paistoi näkyvissä, ihmettelin kun ihmiset tuijottaa mun pepaa ja sanoin serkulle että ei se nyt niiiin hyvännäkönen oo, ja serkku vilkas ja laitto samantien vetskarin kunnolla kiinni. Sanomattakin selvää että lähdin pois sieltä etenkin kun kalsaritkin oli virttyneet missä oli sydämenkuvia

mun äiti odotteli kanssa autossa mummoa pankista ja mummo on sellainen melko nuori mutta pikkasen latvasta laho, niin äiti siinä istuskeli autossa ja katseli kun mummo tuli pankista ja käveli suoraan viereiseen autoon,äiti siinä hetken hymisteli yksinään, mummo kerkes siel hetken istuu ja sanomaanki jotai et kyl oli taas paljo porukkaa ja hidas palvelu, kun vasta tajus et on vääräs autos, äiti nauro ihan kippurassa kun mummo nousi autosta nolona ja tuli oikeeseen autoon :LOL: :LOL: :LOL:

Pari kesää sitten ihmettelin, kun aina kauppojen varashälyttimet alkoi soida mun kohdalla. Yhden kerran sitten, kun hälyttimet taas soivat, pyysin myyjää kutsumaan vartijan että hän tutkii sellaisella laitteella, mikä mussa oikein hälyttää. (Itse siis ehdotin, myyjä uskoi kyllä etten ollut mitään vienyt).

Vartija tuli ja alkoi tutkia kassiani sen laitteen kanssa. Muutamia uteliaita kerääntyi siihen ympärille. Sitten vartija osoitti laukkuani, ja sanoi, että suunnilleen tuossa kohtaa sivutaskussa on jotain, josta hälytys tulee.

Aloin kaivella laukkuani. Ensin sieltä löytyi penaali täynnä kyniä ym. Mutta se ei ollut se. Sen jälkeen kaivoin hiukan nolona esiin kaikki siteeni ja tamponini. Mutta ei niissäkään ollut hälytintä. Laitoin käteni vielä kerran sivutaskuun, ja sieltä löytyi... Kortsupaketti, jossa enää yksi jäljellä. :whistle: (Oltiin miehen kanssa vietetty mökkiviikonloppua lakanoiden välissä) :saint:

Aloin siinä korvat punoittaen naureskella ja selittää, että en ole näitä ainakaan vienyt, koska niitä on enää yksi jäljellä... :ashamed: Vartija näytti laitteellaan, että juu, tähän pakettiin on jäänyt tämä hälytintarra.

Sanoin, että tää on vähän noloa. Vartija sitten siihen vielä kovaan ääneen (ja virnistellen), että "Eihän siinä mitään hävettävää ole, että suojautuu".

kerran olin kaupassa ja siin hyllyjen välissä seisoskelin ja kattelin en muista mitä tavaraa etin ,mut kuitenkin miuta rupes kauheesti pierettään ja kattelin että ketään ei näy ja päästin pienen puksun.ääntä ei juurikaan tullu mut se haju oli siis ihan kauhee ja samantien siihen tuli joku mies voi että miuta hävetti, oikeesti siel hais kauheelle.
en viittiny paljoo kattoo siihen mieheen luikin vaan äkkiä muualle. :LOL:

joitain vuosia sitten oltiin sairaalassa kattoon miun äitiä kun siltä leikattiin selkää ja menin sitten ennenkun lähettiin pois käymään vessassa ja taas miuta pieretti hirveesti.mitään sen kummosempaa aattelematta päästelin tuleen oikein kunnolla ja kun tulin pois sieltä niin vessan edessä oli pari naista haastelemassa kattovat hiukka pitkään tais töräyttelyt kuulua vessan ulkopuolellekin. :LOL:

en siis harrasta julkipiereskelyä yleensä,mut aikoinaan joku sanoi miulle että pierua ei saa piättää voip tulla vatta kipiäks. :)

Kauhein tapaus liittyy työhöni. Hyvin möreä-ääninen naisasiakas soitti ja esitteli itsensä. Minä siihen nauraahöröttäen, että mitäs taas soittelet?!? Nainen meni tietysti aivan hämilleen ja minä myös. Hätäpäissäni sopertelin luulleeni häntä aivan muuksi henkilöksi, joka oli tietysti tottakin, vähän aiemmin oli nimittäin työkaverini oli soittanut ja pelleillyt puhelimessa. Oli ihan kauheaa, kun jouduin myöhemminkin palvelemaan tätä ihmistä ja selittelemään sekoiluani. Ei oikein vieläkään naurata. :ashamed:

Lasten jutut taas jaksaa naurattaa. Viimeisimpänä tyttären kommentti uusista alkkareista. Kun on tuota elopainoa kertynyt ja raskauskin yli puolen välin, ovat alushousut jääneet tietysti pieniksi. Ostin kaupasta reiluja mummomallisia alkkareita ja availin sitten paketteja kotona, niin eikös tytär 5v laukaise: "Äiti! Siis onko oikeesti noin isoja alkkareita olemassa?!?" :LOL:

Alkuperäinen kirjoittaja piilolasien käyttäjä:
Sattui nuoruudessa. Olin tullut yöllä baarista ja ennen nukkumaanmenoa normaalisti ottanut piilarit päästä. Olin kuitenkin sen verran ottanut, että aamulla kun havahduin niin luulin nukahtaneeni piilarit päässä. Minä niitä repimään pois ja ei lähde, ei sitten millään. Siihen aikaan ne piilarit oli sellaisia, että jos kuivahtivat tai nukkui ne päässä niin ne oli kuin liimattuna silmissä. Varmaan tunnin niitä revin silmät punasina ja sitten lähdin lääkäriin kun ei ne lähteneet. Lääkäri ja hoitajat yrittivät kaikki konstit, laitettiin tippoja, jotka värjää silmät punaisiksi, että ne linssit sieltä erottuis. Hoitajat vuorotellen kaivoi mun silmiä ja lopulta sitten joku (olikohan lääkäri) joutui toteamaan, että ei täällä ole mitään piilolinssejä! Silloin itsekin tajusin, että enköhän ole kuitenkin ottanut ne yöllä pois kun tulin kotiin! Muistan ikuisesti miten yksi mieshoitaja taipui naurusta ihan kaksinkerroin ja hirnui, että tämä tapaus pelasti päivän. Vähän hävetti.. lähdin vähin äänin kotiin silmät tulipunaisina.
Voi kauhia.

:LOL: :LOL:

mintsu
Alkuperäinen kirjoittaja laiskamatolöhöäjä:
Lasten jutut taas jaksaa naurattaa. Viimeisimpänä tyttären kommentti uusista alkkareista. Kun on tuota elopainoa kertynyt ja raskauskin yli puolen välin, ovat alushousut jääneet tietysti pieniksi. Ostin kaupasta reiluja mummomallisia alkkareita ja availin sitten paketteja kotona, niin eikös tytär 5v laukaise: "Äiti! Siis onko oikeesti noin isoja alkkareita olemassa?!?" :LOL:

Lapset on niin aitoja :D

mamma
Kävi niin,että astuin bussista hienoissa leveissä housuissani ja astuin jotenkin lahkeen päälle,että kellahdin suoraan nokalleni maahan.Muilla oli bussissa hauskaa,mulla ei ku housutkin meni rikki.
Olen myös istunut väärään autoon.
Ja mennyt repimään hihasta jotain miestä ja huutanut,että nyt lähdetään isä kotiin!Sit tajusin,ettei se ollut mun isä.
Supernoloa on noi "ilmapierut"uuden seksikumppanin kanssa.Hirveetä pärinää vaan kuuluu,ku toinen yrittää panna parastaan...

Alkuperäinen kirjoittaja mamma:
Kävi niin,että astuin bussista hienoissa leveissä housuissani ja astuin jotenkin lahkeen päälle,että kellahdin suoraan nokalleni maahan.Muilla oli bussissa hauskaa,mulla ei ku housutkin meni rikki.
Ja mennyt repimään hihasta jotain miestä ja huutanut,että nyt lähdetään isä kotiin!Sit tajusin,ettei se ollut mun isä.
Supernoloa on noi "ilmapierut"uuden seksikumppanin kanssa.Hirveetä pärinää vaan kuuluu,ku toinen yrittää panna parastaan...
Mullekin on kerran käynyt ton sorttinen pieru ja voi että oli noloa, siihen se hommakin tyssäs-naurun rätkätykseen :LOL:

Herkkuperse
Alkuperäinen kirjoittaja mamma:
Joo,,"ilmapieru" tuli kerran ja jätkä innostu,et anna tulla vaan,luuli et oikeesti pierasin kesken touhujen..taas hävetti..

Alkuperäinen kirjoittaja Herkkuperse:
Mikä on nolointa, mitä teille on käynyt? Muistan ikuisesti erää junamatkan, olin menossa aamuvuoroon töihin.Edellisenä iltana oli tullu istuttuu kaljalla turhan pitkään ja aamulla mahassa kiersi. no; junassa sitten torkuin ja havahduin siihen kun multa pääsi hirveä pieru..hirveä ääni ja vielä hirveämpi ääni!!! nolotti niin että loppumatkan esitin nukkuvani ja päätasemalla poistuin junasta vasta muiden mentyä.Ikinä ei ole noin pajlon nolottanut.
:LOL: :LOL: :LOL: :LOL:

XXS
Kirjastossa olin pojan kanssa lainaamassa hänen yhtä suosikki cd-levyään. Poika siinä kirjastotädille kovaan ääneen selitti, että on lainattu tämä ennenkin, mutta silloin ei äiti muistanut polttaa tätä tyhjälle cd:lle.

Muistan ikäni sen ku joskus 4-5 vanhana kerhossa odottelin että iskä tulee hakemaan.Sitten näin eteisessä samanlaiset saapasjalat kuin isälläni ja menin halaamaan jalkoihin oikein antaumuksella ja kun katsahdin ylöspäin huomasin etteipä ollutkaan minun isäni :ashamed: Jollain oli samanlaiset saappaat enkä tullut katsoneeksi ylös asti että miltäs se yläpää näyttää :LOL: Mua nolotti niin...

Alkuperäinen kirjoittaja Aurinkokunta:
Alkuperäinen kirjoittaja kutku:
AURINKOKUNTA, TAKKI PUHUU????? Antaa tulla, en oo kuullu :attn: :attn: :D
No kun mie menin kauppaan, ja kokoajan kuuluu hiljakseen korvissa "Hei sitten!" Mie siellä kaupassa pälyilen ihmisiä, ja kaikki muut näyttää ihan normaalilta... mie vaan se jaksan pälyillä, ja aina kuuluu "Hei sitten!" "Hei sitten!" Mie ajan kotiin, ja kokoajan joku niinkun kuiskaa korvaan "Hei sitten!"
Mie pääsen kotio, ja ihan liki itkulla miehelle, että kun mie kuulen outoja. Oliko se nyt sit sen koiranleuan laittama se Vau-kirjasta tulleesta kirjasta irronnut "lätkä" mun taskussa, joka oli silleen puristuksissa, että se kokoajan hoki taskussa "Hei sitten!" :whistle:
:LOL: :LOL: voi elämä

Yhteistyössä