Mikä on nolointa

• Viestiketjun aloittaja Herkkuperse
  • Ensimmäinen viesti
targg
mullakin oli kerran sillee, et menin kouluun joskus yläasteella ja mul oli lahkees joku edellispäiväne sukka ja huomasin sen vasta sillo ku se tippu sieltä :D ja sit suunnilleen (mul tulee purkasta iha yli helpol laksatiivisii vaikutuksii) nii olin vetäny varmaa taas iha himona purkkaa ja menin treenikselle ja tietenki pierasin siinä iha sairaan kovaa.. just jtn liikettä tehdessä..

Vein meidan Nellia elainlaakarille rokotuksille. Olin siina ennen lahtoa laitanut tarrapaplarit paahan, etta tulee vaan kuohkeutta hiuksiin :whistle: Kylla havetti kun autossa takaisin katsoin taustapeiliin ja kauhukseni huomasin rullat paassa. Olin kavellyt parkkipaikalta laakarille , asioinut laakarilla jne. Kukaan ei vaivautunut vihjaamaan rullista paasta. Kylla nolotti. :ashamed:

Vaniljasuukko
tää kävi mun miehelle. Sille oli tehty kirurginen toimenpide jalkaan, haavasta tihkui jtn kudosnestettä ja piti olla side päällä. Meil oli sidetarpeet loppu ja mies lähti apteekkiin ostamaan niitä. No se laittoi mun terveyssiteen haavan päälle ettei vaatteet sotkeennu,eikös tää side sitte tipahtanu sen puntista kaupungilla.. mahtoi olla ihmisillä hauskaa..

Kävelin ulos kaupasta ensin kerättyäni pitkän käyrävartisen mummolta lainatun sateenvarjon varteen kasan rintaliivejä :whistle: . Oli ensmänen ja viimenen kerta kun kävelin varjo kainalossa :ashamed: .

Toisen kerran olin kenkäkaupassa sovittelemassa hääkenkiä ja työnsin jalkani kenkään ja joku pisti sieltä varpaaseen niin, että sattu ja mä vaistomaisesti potkasin kengän jalasta vähän turhan lujasti... se lensi läpi myymälän osuen johonkin mallijalkarivistöön, joka kaatui ikkunalla kuin dominojono :LOL: :ashamed:

Nainen tulee kaupasta ja astuu autoon. Tokaisee että: "Hemmetti kun mahassa kiertää!" ja päästää oikein mojovan ja HAISEVAN löysän pierun. Nainen katsoo kuskin paikalla olevaa miestä ja paniikissa huomaa, ettei se olekaan oma mies!
Naama punaisena hän sitten vääntäytyy autosta ulos tajutessaan että astui väärään autoon...

Itselle tapahtui jokin aika Vapaa valinnassa seuraavaa:
Radiosta tuli mainos "Samsung tsembalot" ja minä siinä sitten täysillä hyllyn vieressä laulamaan: "Mitä tämä sana tarkoittaa? Samsung tsembalo!jne." kunnes tajuan, että olen kaupassa ja kaikki ihmiset tuijottavat minua...

:ashamed: :LOL:

Mulle sattuu usein noita noloja juttuja, mutta muutama päivä sitten sattu tällänen:
Oltiin miehen ja kuopuksen kanssa kävelyllä. Mulla oli pitkä hame päällä, käveltiin sellaista suht hiljaista tietä, jossa yleensä ei ihmisiä liiku kuin autolla. Mies sitten ajatuksissaan nosti mun hameen ylös silleen että alkkarit vilkku ja laitto käden alushousujen ja ihon väliin, hetki kun oltiin niin kävelty mies vilas taakseen. Meidän takanahan polki joku vanhempi mies pyörällä hiljaseen tahtiin ja miehen ilme oli kyllä näkemisen arvoinen kun pääs pyörällään meidän ohi... Miestä (siis mun miestä) nauratti ihan älyttömästi ja mua hävetti samanverran :LOL: :ashamed:
Molemmat oli niin ajatuksissaan ettei tajuttu mitä mies teki,(siis minä kävelin p*rse melkein paljaan ) tuokun on ihan normaalia meillä kotioloissa :D :D

Kerran olis lastenrattaiden kanssa keskustan kauppoja kiertelemässä ja jossain kohdassa olin käynyt myös alusvaateosastolla ja sieltä oli tippunu yhdet valkoiset pitsistringit rattaiden alle siis sinne koriin (se kori on vaan sellanen rautaverkko,ei siis mitään kangasta) ja sitten olen siellä kaikessa rauhassa kierrellyt ja päätin mennä urheiluvälinekauppaan ja siellä sitten rupes portit ulvomaan ja kauppias tuli siihen ja kysyi että on nää täällä tarkoituksella ja siis nosti ne stringit ilmaan ja heilutteli siinä... Hiukan hävetti!! Mutta kuinka kauan oon kulkenu siellä ihmisvilinässä?!?!?

vieras
Olin kerran baarireissulla eksynyt naapurikaupunkiin ja aamulla iski sitten kamala kiire päivän ainoaan kotikaupunkiin vievään linja-autoon. Juoksin pysäkille jolta bussi oli jo lähdössä. Kuski onneks huomas mun juoksevan ja jäi oottaan. Mutta kun pääsin kyytiin ja bussi lähti liikkeelle samalla ku jäin siihen maksupaikalle. Sillon huomasin ottaneeni tän yöseuralaiseni takin (ah niitä kansitakkiaikoja). Ja eihän siellätaskuissa rahaa ollut. Onneks joku mummo bussin takaosasta toi mulle rahaa ja mä sanoin kuskille, et niin pitkälle mennään ku tällä pääsee. Kuski tuumas et firma tarjoaa sitten loppumatkan. Siinä sitten istuin nolona penkiin kunnes hetken päästä alkoi yrjöttämään. Minä vaivihkaa yritin pyytää oksennuspussia kuskilta mut eihän sillä niitä ollut. Se sitten kanttas tien reunaan ja mä siellä yrjöilin koko bussin tuijottaessa ikkunasta... Teki mieli vajota maan alle. Ois varmaan kuski painanu tallan pohjaan siellä lähtöpysäkillä jos olis tiennyt minkälainen matkustaja kyytiin oli tulossa.

tästä ei oo ees kauaa kun oltiin pojan kans bussissa menos mun mutsille ja matkan varrella yhdes kohtaa tie on hiukan kuoppanen. poika istuu rattaissa ja minä sitten siinä vieressä penkillä (siis välikkö mis on vaunut ja penkki) jokataupksessa mun "heltta" rupes tärisee ja poika rupes nauraa niin paskasta nauruu kun ikinä voi ja osotti mun kaulaan ja sit otti kiinni omasta kaulasta ja jatko nauramista.. minä siinä naama punasena kattelin sit ulos ikkunasta. kyydissä oli nuorehkoo porukkaa ja niistä yks naureskeli meidän pojalle sit tai mulle... :ashamed:

vieras
Kyllä mä voin tommosen kireän junapierutarinan heittää. Eli vappu Helsingissä ja sieltä sitte päiväjunaan torkkumaan Rovaniemeä kohti. Mahassa kiersi, vessa oli varattu. Kävin heittään leijaa sielä vessan lähellä vähän väliä. Jätin törkeät löyhkät jälkeeni. Koitin kyllä löysäillä vasta, ku siinä ei ketään ollu. Kireä saundi kyllä paljasti mut monesti... Huoh. Menin torkkumaan paikalleni ja heräilin siihen papatukseen vähän väliä. JAtkoin nukkumista, ku helpotti taas ja heräsin taas rumputuleen. En jaksanu enää könköillä vessaan. Se oli kuulkaas pitkä 12 tuntinen taival.

Alkuperäinen kirjoittaja minnukka82:
tästä ei oo ees kauaa kun oltiin pojan kans bussissa menos mun mutsille ja matkan varrella yhdes kohtaa tie on hiukan kuoppanen. poika istuu rattaissa ja minä sitten siinä vieressä penkillä (siis välikkö mis on vaunut ja penkki) jokataupksessa mun "heltta" rupes tärisee ja poika rupes nauraa niin paskasta nauruu kun ikinä voi ja osotti mun kaulaan ja sit otti kiinni omasta kaulasta ja jatko nauramista.. minä siinä naama punasena kattelin sit ulos ikkunasta. kyydissä oli nuorehkoo porukkaa ja niistä yks naureskeli meidän pojalle sit tai mulle... :ashamed:
:LOL: :LOL:

mulle sitä on kans sattunut ja tapahtunut kaikkee.. en edes muista kaikkea, mutta kerron nyt jotain:

Olin jotain 14v tissit just hyvin kasvaneet, tykkäsin käyttää sellaisia toppirintsikoita. Jätkät siinä jotain kiusoitteli ja yllyttivät hullua, etten uskalla nostaa paitaani, minähän sitten, että miksi en ja vedin paidan korviin kunnes tajusin, että mun toinen daisari oli pompannut sieltä topista pois :whistle:

Sitten tos joku 2 vuotta sitten päästin kivan töräyksen just kun ukon pää oli mun jalkovälissä kesken seksin :D Mitäs siinä sit. Alettiin nauraan ja ukkokin sano, ettei pidä ilmoja pidätellä :xmas:

Ja sit vuosi sitten odottelin pankkiautomaatin edessä autossa (kuskina) mun äitiäni. Huomasin, että mun takana on toinenkin auto tulossa automaatille. Ajoin sitten sen 2-3 metriä eteenpäin, että se toinenkin auto mahtuu. Mitäs sit. Äitini menee sen mun takana olevan mersun apukuskin penkille istumaan ja ihmettelee ääneen, ettei tässä äsken vielä näitä banaanin kuoria ollut :LOL: Kyllä mul oli hauskaa. ja äiti tuli vähän äkkiä takas meidän autoon :D

Alkuperäinen kirjoittaja Sähköjänis:
Ja sit vuosi sitten odottelin pankkiautomaatin edessä autossa (kuskina) mun äitiäni. Huomasin, että mun takana on toinenkin auto tulossa automaatille. Ajoin sitten sen 2-3 metriä eteenpäin, että se toinenkin auto mahtuu. Mitäs sit. Äitini menee sen mun takana olevan mersun apukuskin penkille istumaan ja ihmettelee ääneen, ettei tässä äsken vielä näitä banaanin kuoria ollut :LOL: Kyllä mul oli hauskaa. ja äiti tuli vähän äkkiä takas meidän autoon :D
:LOL: :LOL: :LOL:

Hipsuliisa
Miehen kans alettii sektailee ja ukko haki liukkaria vessasta. No ku oli touhut loppu ni kysyin, että mistä sä sitä liukkaria keksit ku munmielstä se purkki oli loppunu ihan vasta. Se sano, että no ihan täys se oli. Katoin sitte tarkemmin ni se oli Yves Rocherin kolmenminuutin kasvonaamio!!! Hyvin silti täytti tehtävänsä, aargghh... Arvaa naurettiinko!!

Olin Tampereella baarissa kaverini kanssa ja pöydässä istui pari vierasta jätkää. Mun piti lähtee välillä hakeen kengät suutarista.
No, sitä ennen kerroin porukoille kaveristani, joka jäi auton alle. Ja lähtiessäni suutariin, porukat huikkas, että varo autoja.
No, minä huikkasin takas, että kyllä mä osaan varoa ja lähin nauraen ja hetken päästä törmäsin lasioveen ja vielä väistin ovessa olevaa firman logon kuvaa. Elikkä päätä pahkaa päin lasia (oli ollut hyvät ikkunanpesijät).

Kyllä nolotti, varsinki ku olin juonut vain puoli tuoppia! Ja paluu pubiin oli vielä nolompaa, ku porukat kyttäs, avaako se oven vai yrittääkö tulla läpi......

vieras
Tää on noloa. Oltiin menossa suviseuroihin tyttöporukalla. Samaan aikaan oli jotkut festarit jossain ja mieli teki sinne. Junassa oli poikaporukka, joka oletti meidänkin olevan menossa festareille... Juna pysähtyi asemalle, mihin meidän piti jäädä koko poppoon. Päätettiin, että livahdetaan bussiin, joka vie sinne suviksiin. Siellä oli Suviseurat kyltillä varustettu linja-auto odottamassa matkustajia ihan siinä junan vieressä. Ei muuten menty, vaikka toiset sieltä huiskutteli ja huuteli, että tänne päin! Pojat kysy, että ketä nuo on ja mikä tuo homma on. Me vaan, että ei tietoa, festareille kiitos!

Alkuperäinen kirjoittaja Hipsuliisa:
Miehen kans alettii sektailee ja ukko haki liukkaria vessasta. No ku oli touhut loppu ni kysyin, että mistä sä sitä liukkaria keksit ku munmielstä se purkki oli loppunu ihan vasta. Se sano, että no ihan täys se oli. Katoin sitte tarkemmin ni se oli Yves Rocherin kolmenminuutin kasvonaamio!!! Hyvin silti täytti tehtävänsä, aargghh... Arvaa naurettiinko!!
:LOL: AAAAAAAAAAAAAAAAARGH :LOL: :LOL: Ihanaa

Alkuperäinen kirjoittaja Merlion:
Vein meidan Nellia elainlaakarille rokotuksille. Olin siina ennen lahtoa laitanut tarrapaplarit paahan, etta tulee vaan kuohkeutta hiuksiin :whistle:
Mie jotenkin onnistuin vääntämään tuon päässäni lahtaamiseksi ja siitä tuli huumoriin hetkeksi pientä mustaa vivahdetta, kunnes otin aivot narikasta :xmas:

Yhteistyössä