Alkuperäinen kirjoittaja minnukka82:tästä ei oo ees kauaa kun oltiin pojan kans bussissa menos mun mutsille ja matkan varrella yhdes kohtaa tie on hiukan kuoppanen. poika istuu rattaissa ja minä sitten siinä vieressä penkillä (siis välikkö mis on vaunut ja penkki) jokataupksessa mun "heltta" rupes tärisee ja poika rupes nauraa niin paskasta nauruu kun ikinä voi ja osotti mun kaulaan ja sit otti kiinni omasta kaulasta ja jatko nauramista.. minä siinä naama punasena kattelin sit ulos ikkunasta. kyydissä oli nuorehkoo porukkaa ja niistä yks naureskeli meidän pojalle sit tai mulle... :ashamed:
Just mietin samaa. Toivottavasti ei naapurissa ole kukaan herännyt.Alkuperäinen kirjoittaja Ansu-78:Ei näit sais lukee yöllä kun toiset yrittää nukkuu...
Alkuperäinen kirjoittaja Sähköjänis:Ja sit vuosi sitten odottelin pankkiautomaatin edessä autossa (kuskina) mun äitiäni. Huomasin, että mun takana on toinenkin auto tulossa automaatille. Ajoin sitten sen 2-3 metriä eteenpäin, että se toinenkin auto mahtuu. Mitäs sit. Äitini menee sen mun takana olevan mersun apukuskin penkille istumaan ja ihmettelee ääneen, ettei tässä äsken vielä näitä banaanin kuoria ollut Kyllä mul oli hauskaa. ja äiti tuli vähän äkkiä takas meidän autoon
Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:Mulla on kerran päässyt "emätinpieru" takaa päin pantaessa, niin tää mies vaan sano mulle että sori ku hällä pääs pieru, ei kai haittaa... Olin että juu, ei haittaa ja nauroin sisäänpäin kun sattuki niin hyvä tuuri.
AAAAAAAAAAAAAAAAARGH IhanaaAlkuperäinen kirjoittaja Hipsuliisa:Miehen kans alettii sektailee ja ukko haki liukkaria vessasta. No ku oli touhut loppu ni kysyin, että mistä sä sitä liukkaria keksit ku munmielstä se purkki oli loppunu ihan vasta. Se sano, että no ihan täys se oli. Katoin sitte tarkemmin ni se oli Yves Rocherin kolmenminuutin kasvonaamio!!! Hyvin silti täytti tehtävänsä, aargghh... Arvaa naurettiinko!!
Mie jotenkin onnistuin vääntämään tuon päässäni lahtaamiseksi ja siitä tuli huumoriin hetkeksi pientä mustaa vivahdetta, kunnes otin aivot narikasta :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Merlion:Vein meidan Nellia elainlaakarille rokotuksille. Olin siina ennen lahtoa laitanut tarrapaplarit paahan, etta tulee vaan kuohkeutta hiuksiin