jaa
No varmaan sanoo sen mukaan pystyykö menemään vai ei. Jos ei oo muuta menoa/tekemistä miehellä niin varmaan sanoo että joo, tottakai ja jos on jotain muuta sanoo, että nyt ei käy kun olen sopinut muuta.
se on perjantaiAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Luin; HUOMENNA ON OLTAVA TÖISSÄ STRIPPARINAAlkuperäinen kirjoittaja Mellu:emmä jaksa...tulin just reissusta ja huomenna on oltava töissä skarppina
Mielellää pyssyy kotona ja ottaa sen kaljan kotonaAlkuperäinen kirjoittaja vieras:miestä istumaan iltaa poikien kanssa ja juomaan olutta yms?
No kuulostaa vähän jämähtäneeltä mieheltä. Minä ainakin olisin huolissani jos mieheni olisi viettänyt viimeksi puolitoista vuotta sitten iltaa omien kavereidensa kanssa.Alkuperäinen kirjoittaja ruujsal87:"Ei kiinnosta"
Eikä ole mun painostuksesta vaan omasta tahdostaan. Liki 1½ vuotta sitten viimeksi käynyt kavereidensa kanssa olusilla. :heart:
Alkuperäinen kirjoittaja ruujsal87:"Ei kiinnosta"
Eikä ole mun painostuksesta vaan omasta tahdostaan. Liki 1½ vuotta sitten viimeksi käynyt kavereidensa kanssa olusilla. :heart:
mitä ihmeellisä sinä n jos ei mies halua lähteä kaljalle?Alkuperäinen kirjoittaja LoruLiisa:Alkuperäinen kirjoittaja ruujsal87:"Ei kiinnosta"
On outoa, ettei mies halua istua iltaa omien kavereidensa kanssa.Alkuperäinen kirjoittaja METSOLA:mitä ihmeellisä sinä n jos ei mies halua lähteä kaljalle?Alkuperäinen kirjoittaja LoruLiisa:Alkuperäinen kirjoittaja ruujsal87:"Ei kiinnosta"
Ei oo tuo minunkaan mies käynty varmaan kahteen -kolmeen vuoteen
minusta siinä ei oo mitän outoa.Mun miehen kaverit on judotatamilla, serkkujaan ja veljeään voi tavat mutenkin kui kalajkupilassa. Kaikkia ei vaan kinnosta juominenAlkuperäinen kirjoittaja vieras:On outoa, ettei mies halua istua iltaa omien kavereidensa kanssa.Alkuperäinen kirjoittaja METSOLA:mitä ihmeellisä sinä n jos ei mies halua lähteä kaljalle?Alkuperäinen kirjoittaja LoruLiisa:Alkuperäinen kirjoittaja ruujsal87:"Ei kiinnosta"
Mun mielestä se on outoa et siihen tarvitaan alkoholia.Eikö sitä pitäny istuu kamujen kaa eikä kaljatörppöjen.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:On outoa, ettei mies halua istua iltaa omien kavereidensa kanssa.Alkuperäinen kirjoittaja METSOLA:mitä ihmeellisä sinä n jos ei mies halua lähteä kaljalle?Alkuperäinen kirjoittaja LoruLiisa:Alkuperäinen kirjoittaja ruujsal87:"Ei kiinnosta"
Että lupa pitää kysyä? Siis ymmärrän että jos on yhdessä jotain elkka-iltaa suunniteltu tms, mutta jos ei ole tiedossa mitään ihmeellistä niin miksi pitää lupa kysyä?Alkuperäinen kirjoittaja Kirspe:meillä samaAlkuperäinen kirjoittaja Sisu:Että kysyy hallituksen mielipidettä asiaan.
Onko ollut alkoholin kanssa ongelmaa kun noin iloiseksi tuo puolitoista vuotta tekee?Alkuperäinen kirjoittaja ruujsal87:"Ei kiinnosta"