Mikä on miehesi vastaus, jos hänen kaverinsa soittaa ja kysyy...

• Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
manna
nykyisin menee pää kolmantena jalkana. eli vastaus JOO, tuun mä. sitten puhelun jälkeen on hiljaa 15 min ja sitten mä kysyn kuka soitti. sit sanoo kuka soitti. hiljaisuus. minä: mitäs se sano? mies: sovittiin että lähen parille kaljalle. ----

edelleenkö?
Alkuperäinen kirjoittaja Rytkäätys:
Alkuperäinen kirjoittaja Kirspe:
Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:
Että kysyy hallituksen mielipidettä asiaan.
meillä sama :LOL:
Että lupa pitää kysyä? Siis ymmärrän että jos on yhdessä jotain elkka-iltaa suunniteltu tms, mutta jos ei ole tiedossa mitään ihmeellistä niin miksi pitää lupa kysyä?
Onks toi hallitus jonkun mielestä oikeesti hauska juttu? Mua ei naurata.

;)
Alkuperäinen kirjoittaja METSOLA:
Alkuperäinen kirjoittaja LoruLiisa:
Alkuperäinen kirjoittaja ruujsal87:
"Ei kiinnosta"

Eikä ole mun painostuksesta vaan omasta tahdostaan. Liki 1½ vuotta sitten viimeksi käynyt kavereidensa kanssa olusilla. :heart:
:eek:
mitä ihmeellisä sinä n jos ei mies halua lähteä kaljalle?
Ei oo tuo minunkaan mies käynty varmaan kahteen -kolmeen vuoteen
Eikö?

http://kaksplus.fi/keskustelu/t1057939

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja edelleenkö?:
Että lupa pitää kysyä? Siis ymmärrän että jos on yhdessä jotain elkka-iltaa suunniteltu tms, mutta jos ei ole tiedossa mitään ihmeellistä niin miksi pitää lupa kysyä?
Mun mies välillä vitsailee ja saattaa sanoa kaverillensa kysyvänsä hallitukselta. Ei sen oikeesti tarvii mitään lupia kysellä, joten en pahastu tollasesta vitsinheitosta.

Sanopa muuta, väkisin tulee mieleen että kyllä siellä kotona jonkun sortin pomo se nainen on, vaikka leikillään mies tuollaista laukoo. Jos mun mies sanos mua hallitukseks, johtajaks tai vastaavaks, niin mua ainakin ärsyttäs, koska mies on ihan aikuinen ihminen ja mä en todellakaan ole mikään hallitus. Meillä vallitsee ihan itsemääräämisoikeus.

kata
"Ei kiinnosta"

Eikä ole mun painostuksesta vaan omasta tahdostaan. Liki 1½ vuotta sitten viimeksi käynyt kavereidensa kanssa olusilla. :heart:
mikä sydämen paikka toi on? onko toi nyt ihan normaalia ettei käy ikinä kaverien kans iltaa istumassa, baarissa tms

Rollolainen
"Ei kiinnosta"

Eikö?

http://kaksplus.fi/keskustelu/t1057939
ei ole kaveridensa kanssa.
Ja tuon jälken ei olekaan käynyt, eikä silloinkan ottanut kuin sen kaksi olutta.

Alkuperäinen kirjoittaja kata:
"Ei kiinnosta"

mikä sydämen paikka toi on? onko toi nyt ihan normaalia ettei käy ikinä kaverien kans iltaa istumassa, baarissa tms
Se on ilmeisesti joillekin hurrauksen aihe jos mies ei vietä aikaansa ikinä iltavapaalla vain kavereidensa kanssa. :/

KikkelisKokkelis
Sanopa muuta, väkisin tulee mieleen että kyllä siellä kotona jonkun sortin pomo se nainen on, vaikka leikillään mies tuollaista laukoo. Jos mun mies sanos mua hallitukseks, johtajaks tai vastaavaks, niin mua ainakin ärsyttäs, koska mies on ihan aikuinen ihminen ja mä en todellakaan ole mikään hallitus. Meillä vallitsee ihan itsemääräämisoikeus.
Ei meilläkään lupaa kysytä, mutta mies kohteliaisuuttaan kysäisee, että sopiiko jos hän lähtee poikien kans ulos. Ja vastaus on yleensä, että mee vaan. Siis jos ei olle tekemässä mitään erikoista. Ja on minustakin ihan kiva, että mies huomioi myös mut kysymällä. Tiedä vaikka olisin suunnitellut jotain romanttista iltaa ja mies yhtäkkiä häipyy kaljalle kysymättä multa. Harmittais kyllä vietävästi silloin.

"Ei kiinnosta"

Se on ilmeisesti joillekin hurrauksen aihe jos mies ei vietä aikaansa ikinä iltavapaalla vain kavereidensa kanssa. :/
Ilmeisesti...itse en tajua että miksi.
Olisi suorastaan ahdistavaa olla oman miehensä ainoa sosiaalinen aikuiskontakti mahdollisten työkavereiden (joita näkee ainoastaan töissä ) lisäksi :|

Rokkimama
Todennäiköisesti mies kysyy kaverin suunnitelmia ja ketä on tulossa. Jos seura miellyttää, todennäköisesti menee kamujen kanssa. Multa ei tarvitse lupaa kysyä, mutta jatkuvaa rälläämistä en alkaisi katsomaan ja mies tietääkin sen.

Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
"Ei kiinnosta"

Ilmeisesti...itse en tajua että miksi.
Olisi suorastaan ahdistavaa olla oman miehensä ainoa sosiaalinen aikuiskontakti mahdollisten työkavereiden (joita näkee ainoastaan töissä ) lisäksi :|
Minusta siinä ei ole mitään kehumista. Monenko mies alunperin haluis viettää sitä aikaa miesten kesken kuppilassa tai vastaavassa, mut emäntä ei jousta...
Sit on toinen ääripää, tunnen yhden naisen, joka ei ole 15 vuoteen käynyt MISSÄÄN ilman miestään, siis vaikka mahdollisuuksia olisi ollut ja mies ei estä. Sitten pitää kuitenkin lukua miehen menoista ja marttyyrina kettuilee miten hän ei koskaan missään käy. Katkera suhde heillä kaikin puolin kyllä onkin... Kyllä täytyy olla omaakin sosiaalista elämää, muuten alkaa kyllä ongelmia jossain vaiheessa tulla..

Alkuperäinen kirjoittaja Rokkimama:
Todennäiköisesti mies kysyy kaverin suunnitelmia ja ketä on tulossa. Jos seura miellyttää, todennäköisesti menee kamujen kanssa. Multa ei tarvitse lupaa kysyä, mutta jatkuvaa rälläämistä en alkaisi katsomaan ja mies tietääkin sen.
Kukaan järkevä ei ala sellaista katsomaan, eikä kukaan järkevä mies jatkuvasti rällääkään :attn:

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
"Ei kiinnosta"

On outoa, ettei mies halua istua iltaa omien kavereidensa kanssa.
minusta siinä ei oo mitän outoa.Mun miehen kaverit on judotatamilla, serkkujaan ja veljeään voi tavat mutenkin kui kalajkupilassa. Kaikkia ei vaan kinnosta juominen

Peesailen. Mun miestäkään ei kaljat ja kapakat kiinnosta, eikä kiinnosta miehen ystäviäkään. Ystävät ovat aina tervetulleita tänne tai mies käy niitten luona päiväsaikaan rupattelemassa.

mona
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Riippuisi täysin olisiko meillä jotain etukäteissuunnitelmia, esim. leffa- tai saunailta, siinä tapauksessa sanoisi "En nyt lähde, meillä on sitä ja sitä suunnitelmissa tänään".
Jos ei ole sovittu mitään, niin sanoisi " Joo, voisin kyllä tulla" ja kysyisi vielä olisiko se minulle ok.
Näin myös meillä..

Alkuperäinen kirjoittaja Estu:
minusta siinä ei oo mitän outoa.Mun miehen kaverit on judotatamilla, serkkujaan ja veljeään voi tavat mutenkin kui kalajkupilassa. Kaikkia ei vaan kinnosta juominen

Peesailen. Mun miestäkään ei kaljat ja kapakat kiinnosta, eikä kiinnosta miehen ystäviäkään. Ystävät ovat aina tervetulleita tänne tai mies käy niitten luona päiväsaikaan rupattelemassa.
Mutta teidän miehet sentään näkevät kavereitaan - eivät ole tätä "se on AINA vaan töissä tai meidän kanssa kotona :heart: "-tyyppiä.

Alkuperäinen kirjoittaja joo:
En mää, seliseli.. Töitä saa tehdä, jotta sen saa täältä ulos..
Täällä sama. Mun mies on vaan erakko, on sillä pari kaveria, joiden kaa joskus harvoin soittelee ja suht. raskas työ, joten mieluummin lepäilee illat ja viikonloput ihan kotosalla. Viimeks jouduin vähän painostamaankin lähtemään kaverinsa luo pari kuukautta sitten ja sillonki meinas vielä viime hetkellä perua.

Yhteistyössä