Oot. Naurettavia on ihmiset joiden mielestä on edelleenkin miesten ja naisten ammatit.Alkuperäinen kirjoittaja öööööööh;26095488:Olenkohan ihan kauheen vanhanaikainen kun pidän vähän naurettavana jos miehellä on ammattina joku toimistosihteeri tms. muu aika naismainen homma...
Kertoo mun mielestä aika paljon siitä miehestä, jos nyhjää tuommosissa töissä. MIES sen olla pittää. Mulla siis mies on puolustusvoimilla upseerinhommissa.
OOT. Esim.sh ambulanssissa ovat yleisesti miehiä ja tosi hyviä siinä!Alkuperäinen kirjoittaja öööööööh;26095488:Olenkohan ihan kauheen vanhanaikainen kun pidän vähän naurettavana jos miehellä on ammattina joku toimistosihteeri tms. muu aika naismainen homma...
Kertoo mun mielestä aika paljon siitä miehestä, jos nyhjää tuommosissa töissä. MIES sen olla pittää. Mulla siis mies on puolustusvoimilla upseerinhommissa.
Mun mies on sairaanhoitaja ja siis naisvaltaisella alalla.Tosin on töissä paikassa jossa puolet työntekijöistä on miehiä. En ole kokenut että hän olisi vähemmän miehinen ammattinsa takia. Ei se miehisyys ammattia katso, kyllä se tulee muista tekijöistä.Alkuperäinen kirjoittaja öööööööh;26095488:Olenkohan ihan kauheen vanhanaikainen kun pidän vähän naurettavana jos miehellä on ammattina joku toimistosihteeri tms. muu aika naismainen homma...
En itsekään ole ikinä ollut kauluspaitamiesten perään, mutta se nyt vain on minun mieltymys.Alkuperäinen kirjoittaja öööööööh;26095488:Olenkohan ihan kauheen vanhanaikainen kun pidän vähän naurettavana jos miehellä on ammattina joku toimistosihteeri tms. muu aika naismainen homma...