Mikä on miehellesi rakas "harrastus"

Alkuperäinen kirjoittaja kärpässieni:
Alkuperäinen kirjoittaja keiju:
Alkuperäinen kirjoittaja Nappe:
Mun mies lamppaa punttisalilla, sinne on aina 'pakko' päästä.
peessi tälle
Ja minä yhdyn tähän.. oikein ärsyttää tuo "pakko" käydä. Muiden menot ei ole lähellekkään niiiin tärkeitä. Jos jää kertakin väliin, niin jo meinaa maailman loppu tulla. :0
muakin ärsytti ennen, mutta ei enää kun olen itekkin koukussa. Hyvähän se on jos urheilee!

AnQ
LP- ja CD-levyjen sekä kasettien kerääminen. Nyt kun muutettiin isompaan asuntoon, saatiin tuollainen 8 m2 parvitila pyhitettyä miehen harrastukselle - kohta sit varmaan taas saa vaihtaa isompaan, noita on ihan ÄLYTTÖMÄSTI. Tosin, siellä on sit "pahan päivän varalle", kun jotkut noista LP-levyistä on monen sadan euron arvosia, huhh (mie en oikein ymmärrä, mut..) :)

Moottorikelkkailu kesät talvet. Äskenkin oli lähdössä ajelemaan, jouduin taas vähän toppuuttelemaan. Ajaa kilpaa.. Kelkkoihin menee kyllä meidän iskän aika. Ja minkä kelkkailulta ehtii se istuu tässä koneella tahi sohvalla..

Salama McQueen
Mopot, moottoripyörät ja alaan liittyvä painettu materiaali ja internetin alan palstat. |O Hulluutta se jo lähenee, ei väliä, onko omat, kaverin vai ventovieraan, aina jaksaa sykähdyttää.

Yhteistyössä