Mikä on huonoin lahja mitä voisit saada tänä jouluna

  • Viestiketjun aloittaja vieras-
  • Ensimmäinen viesti
vieras-
(Tarkoitan siis ihan konkreettisia lahjoja, en mitään "Saisin tietää, että minä itse/lapseni/puolisoni/koirani/whatever on vakavasti sairaaana" -juttuja).

Itse en erityisemmin ilahtuisi, jos lahjapaketista löytyy astioita, pyyhkeitä, lakanoita ja muuta tällaista. Niitä on tullut edellisinä jouluina ihan tarpeeksi, ja vaikka arvostankin ajatusta, niin kiitos vaan, mutta aikaisemmatkin ovat vielä käyttökunnossa ja lisäksi kaappieni tila on rajallinen.
 
Spencer Hastings
Ihan mikä tahansa, paitsi jompi kumpi toivomastani keittiövälineestä. En halua enkä tarvitse yhtään mitään, just melkein päässyt kaikesta ylimääräisestä roinasta eroon.
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
vieras..
En mitään koriste juttuja, en vaan ymmärrä niitä pölyä kerääviä krääsiä. Tänä vuonna olen toivonut urheiluharrastuksiini liittyviä lahjoja, kerrastot ja villasukat tulee mulle aina tarpeeseen, sen sijaan anopin lahjoma seksin tappaja paituleita en kyllä toivois enempää :) Mutta en mä kyllä oikeasti mitään nokan vartta pitkin kattele, kulutushyödykkeet vaan on enempi mun juttu ja kaikki tutut sen tietääkin.
 
enoåj
Mulla on niin tarkka maku vaatteissa, astioissa, pyyhkeissä, lakanoissa, koruissa, kosmetiikassa, sisustustavaroissa, musiikissa, leffoissa yms., joten en haluaisi mitään noista, paitsi jos on kysytty tarkkoja toiveita. Kaikki turha krääsä ja tilpehööri on mulle kauhistus. Lisäksi mulla on erityisruokavalio, joten tietyt elintarvikkeet eivät sovi mulle. Olen näköjään aika vaikea lahjottava :D No mutta jos joku kysyy toiveita, osaan kyllä antaa reilusti vaihtoehtoja, joista lahjan antaja voi halutessaan valita.
 
Vie ras
Varmaan joku kirjava villapaita. En käytä villapaitoja enkä kirjavia vaatteita :D Tai sitten jo mainittu "lahjoitin puolestasi lapiollisen hiekkaa kehitysmaahan" -epälahja.
Mulla ei ole sitä vastaan, että joku lahjoittaakin vaikka vuohen sitä tarvitsevalle. Sehän olisi niin kuin en olisi lahjaa saanutkaan enkä sellaisista suutu. Mutta jos joku ostaisi minulla tarpeetonka krääsää, sähkölämmitteinen huopa, aamutakki tai niin kun telkkarissa mainostetaan hodari lämmitintä, niin siitä en tykkää.
 

Yhteistyössä