Mikä on hassuin sukunimi, johon olet eläessäsi törmännyt? :D

reps :LOL: :LOL: , olipa hauskoja. Nyt kun miettii, niin itelle ei mitään hauskoja tuu mieleen, vaikka niitä joskus oikein muistiinkin laitettiin :D. Mutta opiskeluaikoina Lappeenrannassa oli sairaalassa töissä (kun mentiin harjotteluun) nainen, jonka sukunimi oli Simpura ja etunimi *****, silloin nauratti :D .
 
tyttönen
Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:
Alkuperäinen kirjoittaja Åboriginal:
Alkuperäinen kirjoittaja Tumpula:
Miehen veli juuri tänään mainitsi työkaverinsa jonka nimi on Patja. Herättää kuulemma hienoista hilpeyttä kun työpaikalla kuulutetaan "Patja toimistoon". :D
Mun lapsuudenystävän sukunimi oli Patja =)
Mun miehen työkaveri on MÄYRÄ!!! :LOL: Meillä puhutaankin isi-mäyrästä ja äiti-mäyrästä.... :D

Mun kaverin sukunimi on Mäyrä :)
 
Väestörekisterin sivuilla oli Kinkku, Makkara, Nakki ja Potka.Mikä oisit mieluiten? Vaik ei ole itelläkään nimessä kehumista, kyllä siitä kouluaikana sai monta vääntöä kuulla :( , oottelen et ukko kosii niin sais perinteisen suomalaisen -nen päätteisen ;)
 
nää on jäänyt mieleen
Koulussa oli poika jonka sukunimi oli Hento (oli tosi isokoinen kaveri)
Tiedän myös toiselta paikkakunnalta perheen nimeltään Tukeva.

Omassa neuvolassa terveydenhoitajani oli Rastas ja se vaihtui hetken päästä toiseen terveydenhoitajaan jonka nimi on Waris...
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja jupiter:
Rintaopas,kuulostaa aika koomiselta.
Eteläpohjalainen nimi ja useimmiten muodossa Rinta-Opas. Kantatalo on ollut siis Opas, jota on sitten jaettu lasten kesken. Koska kaikki ovat kaiketi halunneet säilyttää talon nimen osana sukunimeään, on kehitetty mm. sukunimet Ala-Opas, Yli-Opas, Keski-Opas, Rinta-Opas, Mäki-Opas, Luoma-Opas, Kuusela-Opas.

Samuli Paulaharju on aikoinaan kirjoittanut kirjan Rintakyliä ja larvamaita, joten rintakylä on kai peräkylän tai metsäkylän vastakohta.
 

Yhteistyössä