mallukka
erikoisimpia nimiä mitä olen kuullut on ehkä Mommo. Kyseisellä henkilöllä oli vielä poikaystävä nimeltä Pollari. Liekö otti yhdistelmänimeä...
sangen vauhdikas nimiAlkuperäinen kirjoittaja nipsuli:Pulla
Pulkka-Suihkonen
Nauha ( ja etunimi ***** )
Mun luokalla oli poika jonka sukunimi oli tuo KorvaAlkuperäinen kirjoittaja vierailija:OLEN KUULLUT SUKUNIMEN KORVA
Joo tämä oli vanha opettajani Ja pari muutakin tuttua löytyy..Alkuperäinen kirjoittaja muumio:puupponen
Tämä Reppana ei ollu suomalainen.Alkuperäinen kirjoittaja Jeps:Ei löydy tuota rekisteristä, kuten ei pimppiäkään, eli aika paljon näitä legendoja täällä pyörii... Aloin tarkistaan, kun joku piti Haikalaa harvinaisena, ajattelin että eihän se sellainen ole. Oli niitä sentään 10X enemmän kuin meidän sukunimeä, eli yli 300...Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:Kerran tapasin Turussa erään sukulaiseni joka oli nainu Reppanan. :snotty:
Mut tää ei ole legenda - yhdel paikkakunnalla oli kauan sitten lääkäri nimeltä Harakka. Vastaanotolle tuli mies nimeltä Varis, mutta esittäytymistilanteessa
lääkäri heitti tämän ulos, kun luuli että pilailee hänen kustannuksellaan...
Mun 2 tuttavan sukunimi on korva.Alkuperäinen kirjoittaja vierailija:OLEN KUULLUT SUKUNIMEN KORVA
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Hassuin sukunimi lienee Hauska =)
Niin munki luokalla Tiedä vaikka oltais oltu samalla luokalla.Alkuperäinen kirjoittaja Namelli:Mun luokalla oli poika jonka sukunimi oli tuo KorvaAlkuperäinen kirjoittaja vierailija:OLEN KUULLUT SUKUNIMEN KORVA
Alkuperäinen kirjoittaja merenneitonen:Töissä oli aikanaan Ala-Tuuhonen (ALa-Tuuherosta vitsailtiin...)
Niin ja hautausmaalla osui yhdessä hautakivessa silmään nimi Naima Elin, sukunimeä en muista.