Best Regards
Minun on muuttaa maalle (meidän mökille, tehdä siitä kunnon asunto) ja hankkia vuohia, kanoja ja lampaita.
Kunnon pano ja maiilmanrauha?Tällä hetkellä mulla on henkilökohtainen ja kaikkia koskeva toive. Ensimmäinen on säädytön ja toinen on elämäni päämäärä.
En mä siitä panosta tiedä, mutta ranskalaiseen suudelmaan voisin revetä.Kunnon pano ja maiilmanrauha?
Liian nörtti mun makuun. Johtuu ehkä siitä, että olen koko ikäni työskennellyt nörttien kanssa.En mä siitä panosta tiedä, mutta ranskalaiseen suudelmaan voisin revetä.
Voimia!Toisen lapsen haluaisin pojalleni kaveriksi että sitten kun musta ja miehestä aika jättää niin ois joku johon tukeutua. Onhan pojalla isosisko mutta ikäero on niin suuri että tuskin kovin läheisiä tulevat olemaan..tai eihän sitä tiedä . Ei tää sekundaarinen lapsettomuus ole näköjään yhtään helpompaa kun pelko kokonaan lapsettomaksi jäämisestä.
omat sisarukseni ovat päälle kymmenen vuotta vanhempia ja todella läheisiä, vaikka silloin lapsena asia olikin toisinToisen lapsen haluaisin pojalleni kaveriksi että sitten kun musta ja miehestä aika jättää niin ois joku johon tukeutua. Onhan pojalla isosisko mutta ikäero on niin suuri että tuskin kovin läheisiä tulevat olemaan..tai eihän sitä tiedä . Ei tää sekundaarinen lapsettomuus ole näköjään yhtään helpompaa kun pelko kokonaan lapsettomaksi jäämisestä.