Mikä on hartain toiveesi?

• Viestiketjun aloittaja Best Regards
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Se että jonain päivänä olisi onnellisessa liitossa parin maailman suloisimman lapsen onnellisena äitinä kodikkaassa pienessä omassa kodissa, ja siellussani vallitsisi rauha.

Hartain toiveeni on, että saan sellaisen hallinnan omasta mielestäni, ettei minun tarvitse enää ikinä sairastua masennukseen. Kun oireita alkaisi tulla, minulla olisi heti sellaiset kikat, keinot ja eväät, että sen eteneminen loppuisi kuin seinään. Ja oppisin olemaan itselleni armollisempi, en kärsisi liiallisesta syyllisyydestä kaikesta mitä teen tai jätän tekemättä. Minä siis toivon kasvavani johonkin mittoihin.

"vieras"
[QUOTE="pieras";22693056]lapsi, että saisin kauan kaipaamani lapsen ja tehdä miehestäni isän. tänään tuomio epäonnistuneesta ensimmäisestä ivf:stä :([/QUOTE]

Tämä on sama toive minullakin. Isoin toive elämässä. Mutta näyttää, ettei toteudu

Toisen lapsen haluaisin pojalleni kaveriksi että sitten kun musta ja miehestä aika jättää niin ois joku johon tukeutua. Onhan pojalla isosisko mutta ikäero on niin suuri että tuskin kovin läheisiä tulevat olemaan..tai eihän sitä tiedä :). Ei tää sekundaarinen lapsettomuus ole näköjään yhtään helpompaa kun pelko kokonaan lapsettomaksi jäämisestä.

"pieras"
[QUOTE="vieras";22693115]Tämä on sama toive minullakin. Isoin toive elämässä. Mutta näyttää, ettei toteudu[/QUOTE]

Voimia sinullekin, kai se joskus helpottaa!! Pakko kai sen on...

"pieras"
Toisen lapsen haluaisin pojalleni kaveriksi että sitten kun musta ja miehestä aika jättää niin ois joku johon tukeutua. Onhan pojalla isosisko mutta ikäero on niin suuri että tuskin kovin läheisiä tulevat olemaan..tai eihän sitä tiedä :). Ei tää sekundaarinen lapsettomuus ole näköjään yhtään helpompaa kun pelko kokonaan lapsettomaksi jäämisestä.
Voimia!

"hmm"
tällä hetkellä minut tekisi onnellisimmaksi se, että erään hyvin läheisen ihmisen raskaus lopultakin päättyisi onnellisesti. voi tietenkin spekuloida siitä että jos minulle pullon henki oikeasti yhden toiveen antaisi pystyisinkö käyttämään sitä epäitsekkäästi. itsekäs vaihtoehtoni olisi että pääsisin kaikista ihmismielen sairauksista ja ahdistuksesta.

"miu"
omat sisarukseni ovat päälle kymmenen vuotta vanhempia ja todella läheisiä, vaikka silloin lapsena asia olikin toisin :)

Yhteistyössä