Mikä on erikoisin nimi jonka olet kuullut?

  • Viestiketjun aloittaja Miä
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja kookos:
Jukka Pojan, siis tän muusikon poika on Hampus ja kyl sen tietää mitä iskä pistää piippuunsa tupakin sijaan...

Hänelle voisi laittaa siskon ja nimeksi Pilvi-Mari
No lehdessä oli Jukka pojasta juttua ja siinä tuon nimen bongasinkin.
Ei kyllä siskon nimi ollut pilvi.mari tai sinne päinkään, joku peri suomalainen vahna nimi se oli, mutta en muista enää mikä =)

Eilahan se yhden heidän tyttären nimi on ja toisen Onerva.
 
Alkuperäinen kirjoittaja kookosta:
Alkuperäinen kirjoittaja kookos:
Jukka Pojan, siis tän muusikon poika on Hampus ja kyl sen tietää mitä iskä pistää piippuunsa tupakin sijaan...

Hänelle voisi laittaa siskon ja nimeksi Pilvi-Mari
No lehdessä oli Jukka pojasta juttua ja siinä tuon nimen bongasinkin.
Ei kyllä siskon nimi ollut pilvi.mari tai sinne päinkään, joku peri suomalainen vahna nimi se oli, mutta en muista enää mikä =)

Eilahan se yhden heidän tyttären nimi on ja toisen Onerva.
Ja vielä jatkan, että näyttäisi tuo Hampus olevan ruottin kielinen nimi, että mahtaneeko loppupeleissä olla mitään yhetyttä isin piippujen ja pojan nimen välillä....
 
Heppatallinetissä palstailee eräs nainen, jonka lapsilla on tosi hauskat nimet, eikä varmasti tule toisia samannimisiä vastaan. Kun nyt vaan muistais ne... En muista oliko nää nyt ensimmäisiä vai toisia etunimiä, mut kuitenkin. Rallamaija, Kattiina, Mirumaru, Roni Neo Mustikka, Liila.
 
ritva
Alkuperäinen kirjoittaja mirena04:
Heppatallinetissä palstailee eräs nainen, jonka lapsilla on tosi hauskat nimet, eikä varmasti tule toisia samannimisiä vastaan. Kun nyt vaan muistais ne... En muista oliko nää nyt ensimmäisiä vai toisia etunimiä, mut kuitenkin. Rallamaija, Kattiina, Mirumaru, Roni Neo Mustikka, Liila.
Mä tiesin teininä yhden hevosnaisen, joka laitto tyttärelleen nimeksi Kukka-Maria. Se oli minusta silloin kummallinen, kun kaikki tutut oli liisoja, jaanoja ja sareja ja sirpoja.. mutta elämä opettaa. kastettiin täälläpäinkin vasta joku tyttöriepu jolla kaikki kolme nimiä oli ihan kummia ja minua säälitti että millä sitä raukkaaa kutsutaan... :whistle:
 
Liinuska74
Alkuperäinen kirjoittaja JoannaH:
No mie tiiän tädin jonka nimi on Vieno Huttu.. ei sinänsä erikoinen mut kun kääntää (siis sanamuunnos) niin siitähän tulee.. noh.. kääntäkää itse.. :D

Niin ja isällä ollu aikoinaan opettaja jonka nimi ollu Ilta Pimiä. :D
Onkohan tuo joku urbaani legenda, mun äitikin on kertonut Ilta Pimiästä, jolla oli vielä kaverina Aamu Valo. :D

Ihan oikeita erikoisia(?) nimiä mulle tulee mieleen sisarukset Mapu ja Tutu.

 
vieras
Sanoit, että tyttäresi oli järkeillyt niin, että jos voi antaa karkin nimen niin miksei hedelmän. Siis sisu ja ananas. Mä kyllä vähän luulen että jos on annettu sisu nimeksi niin se ei kyllä ole sen pastillin mukaan. Sisu on hieno nimi ja kuvastaa peräänantamattomuutta ja sitkeyttä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Liinuska74:
Alkuperäinen kirjoittaja JoannaH:
No mie tiiän tädin jonka nimi on Vieno Huttu.. ei sinänsä erikoinen mut kun kääntää (siis sanamuunnos) niin siitähän tulee.. noh.. kääntäkää itse.. :D

Niin ja isällä ollu aikoinaan opettaja jonka nimi ollu Ilta Pimiä. :D
Onkohan tuo joku urbaani legenda, mun äitikin on kertonut Ilta Pimiästä, jolla oli vielä kaverina Aamu Valo. :D

Ihan oikeita erikoisia(?) nimiä mulle tulee mieleen sisarukset Mapu ja Tutu.
Jossakin dokumentin poikasessa ylen kanavilla joku aika sitten haatateltiin vanhaa naista jonka nimi oli Ilta Sysi-Pimiä.
 

Yhteistyössä