Mikä on 12-13 -vuotiaan lapsesi kotiintuloaika?

  • Viestiketjun aloittaja mami
  • Ensimmäinen viesti
mami
Meillä klo 21 ja poika napisee jatkuvasti, että muut saavat olla pidempään :/ Haluaisi olla koko ajan menossa ja ei "muista" edes ruoka-aikoja :-0 Miten teillä muilla kotiintuloajat ja onko pakko tulla syömään kaksi kertaa päivässä lämmin ruoka? Itse olen kai tiukkis mutta "vaadin" että syö kaksi ruokaa päivässä..
 
Samat jupinat täällä. Meillä esikko kyllä vasta 11v.
Ei ole pakko syödä, muttei kyllä sitten välipalojakaan oteta. Meillä vain 1 ruoka/pv.
Kotiin klo 20.
Joskus omassa pihassa saa olla pidempäänkin.
 
Mun 12v kotiintuloaika näin lomalla on 21, mut tänäänkin soitti et peli on kesken saako puoltuntia lisäaikaa... Ja sai. Ei tuu välttämättä ruualle, lämmin ruoka ei muutenkaan maistu ja salaattia ja ruisleipää on helppo laittaa sit kun tulee... Syö toki kerran päivässä lämpimän ruuan.
 
Annuska
Meillä 13 v kotiin klo 21 ihan viimeistään, ja tämä kelpaa hänelle ihan hyvin. Johtunee siitä, että jos on jossain, on kaverilla, ja on siihen mennessä ehtinyt olla jo useita tunteja. Asutaan 5 km lähimmästä taajamasta, joten ei ole oppinut vetelehtimään taajaman porttikongeissa yms. nuokkumispaikoissa.
 
Meillä
kotiintuloaika näin lomalla klo 21. Kouluaikoina ei kotiintuloaikoja tarvita kun pojalla paljon harrastuksia ja niistä hänet haetaan autolla. Nukkumassa kouluiltoina klo 21.
 
Ei ole tarvinnut vielä miettiä noita kotiintuloaikoja. Poika täyttää pian 13, eikä ole kiinnostunut minkäänlaisista menoista. o_O
Tyttö on 8-v. ja hänestä vielä kuullaan... :rolleyes:
 
  • Tykkää
Reactions: Hilpuri Tilli
vierailija
Se riippuu päivästä. Uutena vuonna tokaluokkalainen oli yli puoleen yöhön ja kävi kyllä kotona välillä. Kylällä vaan oli. Lomalla pidempään ja viikolla ja sunnuntaina kouluaikaan klo 20 kotiin ja iltatoimiin. Nyt siis 4-luokkalainen. Hyvästä syystä ja paikasta riippuen puoleen yöhön. Isossa kaupungissa olisi eri ja ei tosiaan olisi yksin 24 asti milloinkaan tai varmaan edes 21 jälkeenkään.
 

Yhteistyössä