Mikä olisi sovittelun hinta jos tuntematon mies kähmisi mirriäsi takaapäin reisien välistä?

vierailija
Ehkä sairastat bulimiaa eli ahmimishäiriötä.
Palstan Siementäjä nauttii valitsemastasi jutunaiheesta. Odota hetki niin hän pläjäyttää ison läjän kuvia ja videoita aasialaisista naikkosista silmäniloksesi.
 
vierailija
onneton yritys
huono vitsi
Asioin hyvin monessa muussakin kaupassa, jos parkkitaloon voin sijoittaa asioinnin ajaksi kamelini.
Katsoin aikoinaan suorana lähetyksenä Amerikassa käytävää oikeudenkäyntiä, jossa näyttelijä Jhonny Depp taisteli rahoistaan ex-vaimonsa kanssa. Näyttelijän fanit päivystivät oikeustalon edessä alpakoidensa kanssa.
Hanki sinäkin itsellesi kameli tai alpakka niin minun kyttäämisesi jää vähemmälle.
 
vierailija
Asioin hyvin monessa muussakin kaupassa, jos parkkitaloon voin sijoittaa asioinnin ajaksi kamelini.
Katsoin aikoinaan suorana lähetyksenä Amerikassa käytävää oikeudenkäyntiä, jossa näyttelijä Jhonny Depp taisteli rahoistaan ex-vaimonsa kanssa. Näyttelijän fanit päivystivät oikeustalon edessä alpakoidensa kanssa.
Hanki sinäkin itsellesi kameli tai alpakka niin minun kyttäämisesi jää vähemmälle.
eksäsi oli kamelikuski tai vuohenn**sija
suomimiehet ei niistä syty
ehtaa mirriä se ollapittää
 
vierailija
Jos se näyttäis Prison break Michael Scofieldiltä niin pyytäisin jatkamaan kaivelua. Ihan ilmaiseksi saisi kaivella.



















Ps. mä tiedän että se oikea henkilö tykkää vain miehistä. Se on vaan niin hyvän näköinen.
 

Yhteistyössä