Mikä olisi reaktiosi jos menisit kotio

  • Viestiketjun aloittaja He
  • Ensimmäinen viesti
JONSERED Karhunkantaja
Alkuperäinen kirjoittaja Tipu Topakka:
Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Baroness of Bastardia:
Keittäisin kahvit ja istuisin alas. Saattaisin tarkistaa lääkitykseni...

Ja menisin uudestaan tsekkaamaan, josko tilanne on todellinen. Jos olisi, kutsuisin kahville.
Uskomatonta itsehillintää :eek: :D
Se vasta onkin ilkeä kosto... Edes joku osaa hillitä itsensä. ;) :saint:

Eipä siinä riehuminen auttaisi kuitenkaan. Ja jos nainen ei ole tietoinen minusta, hän ei ole vastuussa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Alkuperäinen kirjoittaja Lady DoMiNa:
Alkuperäinen kirjoittaja nalleäippä:
Alkuperäinen kirjoittaja LD harmaana:
no sillee on käyny et ex hoiteli mun kaveria kun mä nukuin.Heräsin se akka otti turpiinsa viskasin pihalle.sitte sai ukko parit samppanjalasit päinnäköä :D ja pihalle.Tavarat sai kerätä parvekkeen alta
oikeanlaista toimintaa :xmas:

se naikkonen vielä soitti mulle itki ja uhkas hyppää junan alle..sanoin et senku hyppäät oota hetki ni tulen kattomaa :ashamed:
ex valitteli jälkeenpäin että naamassa on pieni arpi sanoin et juu kohta on isompi :kieh:
mä kun suutun ni olen joskus aika tulinen :whistle:
:LOL:
Sä oot loistava :D
:ashamed: :snotty:

 
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Alkuperäinen kirjoittaja Lady DoMiNa:
Alkuperäinen kirjoittaja nalleäippä:
Alkuperäinen kirjoittaja LD harmaana:
no sillee on käyny et ex hoiteli mun kaveria kun mä nukuin.Heräsin se akka otti turpiinsa viskasin pihalle.sitte sai ukko parit samppanjalasit päinnäköä :D ja pihalle.Tavarat sai kerätä parvekkeen alta
oikeanlaista toimintaa :xmas:

se naikkonen vielä soitti mulle itki ja uhkas hyppää junan alle..sanoin et senku hyppäät oota hetki ni tulen kattomaa :ashamed:
ex valitteli jälkeenpäin että naamassa on pieni arpi sanoin et juu kohta on isompi :kieh:
mä kun suutun ni olen joskus aika tulinen :whistle:
:LOL:
Sä oot loistava :D
tottakai tuossa tilanteessa tulistuu :xmas:
 
Mä luulen että mä aluksi shokissa kääntyisin kannoillani ja juoksisin pihalle. Hetken aikaa ulkona seistyäni painelisin takaisin sisään ja viskaisin molemmat pihalle. Äijän komeassakin kaaressa. Ja tavarat perään.
 
Alkuperäinen kirjoittaja nalleäippä:
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Alkuperäinen kirjoittaja Lady DoMiNa:
Alkuperäinen kirjoittaja nalleäippä:
Alkuperäinen kirjoittaja LD harmaana:
no sillee on käyny et ex hoiteli mun kaveria kun mä nukuin.Heräsin se akka otti turpiinsa viskasin pihalle.sitte sai ukko parit samppanjalasit päinnäköä :D ja pihalle.Tavarat sai kerätä parvekkeen alta
oikeanlaista toimintaa :xmas:

se naikkonen vielä soitti mulle itki ja uhkas hyppää junan alle..sanoin et senku hyppäät oota hetki ni tulen kattomaa :ashamed:
ex valitteli jälkeenpäin että naamassa on pieni arpi sanoin et juu kohta on isompi :kieh:
mä kun suutun ni olen joskus aika tulinen :whistle:
:LOL:
Sä oot loistava :D
tottakai tuossa tilanteessa tulistuu :xmas:
no siinä sit kävi nii et se naikkonen tuli samaan opiskelupaikkaan ku mä :kieh: kaverin kanssa saatiin idea kun se oli jättäny tavaransa pukkariin ja sen koulukirjat ja henk.koht kansio missä 3v opiskelut nii kävi hiukan bioastiassa ja sitten kiikutettiin ne pukkariin takas
:ashamed: sen jälkeen se sai sit olla rauhassa ja mulla loppu amis silloin
 
Borkku
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Väkivalta on väkivaltaa, oli syy mikä tahansa. Vain itsepuolustus on hyväksyttävää.
Sä oot äärettömän ylpee varmaan itsestäs jos meinaan tarkotat et missään tapauksessa et ite turvautuis minkäänlaiseen väkivaltaan puolustaaksesi muita kuin sitä omaa henkeäsi. Et siis edes lastesi tai läheistesi henkeä.
 
en ole fyysisesti väkivaltainen ihminen, en sitten millään lailla. Mutta sanoilla sivaltaisin, korkeelta ja kovaa. Olen kuulemma todella taitava vi...lija niin halutessani...:D Enkä varmaan miehelle hirveästi puhelis erosta ja muusta, keräisin vaan kaikessa hiljaisuudessa kamani kasaan ja lähtisin, kun mies töissä tms. Sormukset ja avaimet jättäisin pöydälle ja ehkä vielä jonkun "mukavan" pikku viestin lapulla.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kylkiluu:
Mä luulen että mä aluksi shokissa kääntyisin kannoillani ja juoksisin pihalle. Hetken aikaa ulkona seistyäni painelisin takaisin sisään ja viskaisin molemmat pihalle. Äijän komeassakin kaaressa. Ja tavarat perään.
aikas lailla näin. tai sitten suuttusin niin maan pirusti että ei tulis kaunista jäläkee..
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Väkivalta on väkivaltaa, oli syy mikä tahansa. Vain itsepuolustus on hyväksyttävää.
Sä oot äärettömän ylpee varmaan itsestäs jos meinaan tarkotat et missään tapauksessa et ite turvautuis minkäänlaiseen väkivaltaan puolustaaksesi muita kuin sitä omaa henkeäsi. Et siis edes lastesi tai läheistesi henkeä.
Toisten puolustaminen on myös sallitua lain näkökulmasta. Itse huutaisin kyllä ja provosoisin toivoen että toinen käy päälle. Tosin en ole lyönyt ketään kahteenkymmeneen vuoteen.
 
miksi
tyypillisiä naisia jotka eivät osaa muuten kommunikoida kuin väkivallalla ja riehumisella. Todella aikuismaista. Jos mies ei ole järkevä, niin te menette vieläkin alempaa riman alta.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja miksi:
tyypillisiä naisia jotka eivät osaa muuten kommunikoida kuin väkivallalla ja riehumisella. Todella aikuismaista. Jos mies ei ole järkevä, niin te menette vieläkin alempaa riman alta.
Kyllä se moni mieskin turvautuu nyrkkeihinsä tuollaisessa tilanteessa.
 

Yhteistyössä