Mikä olisi reaktiosi jos menisit kotio

  • Viestiketjun aloittaja He
  • Ensimmäinen viesti
Borkku
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Väkivalta on väkivaltaa, oli syy mikä tahansa. Vain itsepuolustus on hyväksyttävää.
Sä oot äärettömän ylpee varmaan itsestäs jos meinaan tarkotat et missään tapauksessa et ite turvautuis minkäänlaiseen väkivaltaan puolustaaksesi muita kuin sitä omaa henkeäsi. Et siis edes lastesi tai läheistesi henkeä.
Toisten puolustaminen on myös sallitua lain näkökulmasta. Itse huutaisin kyllä ja provosoisin toivoen että toinen käy päälle. Tosin en ole lyönyt ketään kahteenkymmeneen vuoteen.
Toisen puolustaminen ei ole itsepuolustusta edes laissa ja siitähän tuossa oli kyse
 
Varmaan ois reaktio sama ku monella että suunnaton raivo iskis ja repisin molemmat sängystä suoraan pihalle muutaman nyrkin iskun säestyksellä ja suusta tulis aika rumaa tekstiä siinä samalla nii että sylki lentäis suusta, enkä säästelis kumpaakaan. Meillä menee nyt miehen kans niin hyvin taas että jos tässä tilanteessa tois toisen naisen meille kotiin niin usko menis kyllä täysin, ja ukko kärsis sen mukaan... :kieh:
 
Borkku
Alkuperäinen kirjoittaja miksi:
tyypillisiä naisia jotka eivät osaa muuten kommunikoida kuin väkivallalla ja riehumisella. Todella aikuismaista. Jos mies ei ole järkevä, niin te menette vieläkin alempaa riman alta.
miten mun olis pitäny toimia? Väkivaltaa en käyttänyt naisen vaatisin poistumaan kylläkin, enkä suonut hänelle sonnustautumista MINUN TALOSSANI ja avomieheni vaatisin jäämään asuntoon selvittämään asiaa.
 
Minä
menisin niin shokkiin, että seisoisin ovella katselemassa hoomoilasena ja en sais sanaakaan suustani...

enkä varmaan uskois silmiäni..

shokin mentyä ohi ja aktin loputtua, ei aavistustakaan mitä tapahtuis
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kylkiluu:
Mä luulen että mä aluksi shokissa kääntyisin kannoillani ja juoksisin pihalle. Hetken aikaa ulkona seistyäni painelisin takaisin sisään ja viskaisin molemmat pihalle. Äijän komeassakin kaaressa. Ja tavarat perään.
Mullekki kävis varmaan näin. Luulisin :D
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Väkivalta on väkivaltaa, oli syy mikä tahansa. Vain itsepuolustus on hyväksyttävää.
Sä oot äärettömän ylpee varmaan itsestäs jos meinaan tarkotat et missään tapauksessa et ite turvautuis minkäänlaiseen väkivaltaan puolustaaksesi muita kuin sitä omaa henkeäsi. Et siis edes lastesi tai läheistesi henkeä.
Toisten puolustaminen on myös sallitua lain näkökulmasta. Itse huutaisin kyllä ja provosoisin toivoen että toinen käy päälle. Tosin en ole lyönyt ketään kahteenkymmeneen vuoteen.
Toisen puolustaminen ei ole itsepuolustusta edes laissa ja siitähän tuossa oli kyse
Käytin väärää termiä. Mutta voit puolustaa vaikka tuntemattomankin henkeä laillisesti.
 
amisviikset
Alkuperäinen kirjoittaja Lady DoMiNa:
Alkuperäinen kirjoittaja nalleäippä:
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Alkuperäinen kirjoittaja Lady DoMiNa:
Alkuperäinen kirjoittaja nalleäippä:
Alkuperäinen kirjoittaja LD harmaana:
no sillee on käyny et ex hoiteli mun kaveria kun mä nukuin.Heräsin se akka otti turpiinsa viskasin pihalle.sitte sai ukko parit samppanjalasit päinnäköä :D ja pihalle.Tavarat sai kerätä parvekkeen alta
oikeanlaista toimintaa :xmas:

se naikkonen vielä soitti mulle itki ja uhkas hyppää junan alle..sanoin et senku hyppäät oota hetki ni tulen kattomaa :ashamed:
ex valitteli jälkeenpäin että naamassa on pieni arpi sanoin et juu kohta on isompi :kieh:
mä kun suutun ni olen joskus aika tulinen :whistle:
:LOL:
Sä oot loistava :D
tottakai tuossa tilanteessa tulistuu :xmas:
no siinä sit kävi nii et se naikkonen tuli samaan opiskelupaikkaan ku mä :kieh: kaverin kanssa saatiin idea kun se oli jättäny tavaransa pukkariin ja sen koulukirjat ja henk.koht kansio missä 3v opiskelut nii kävi hiukan bioastiassa ja sitten kiikutettiin ne pukkariin takas
:ashamed: sen jälkeen se sai sit olla rauhassa ja mulla loppu amis silloin
Huomaa, et oot AMIS.. huh...
 
Borkku
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Väkivalta on väkivaltaa, oli syy mikä tahansa. Vain itsepuolustus on hyväksyttävää.
Sä oot äärettömän ylpee varmaan itsestäs jos meinaan tarkotat et missään tapauksessa et ite turvautuis minkäänlaiseen väkivaltaan puolustaaksesi muita kuin sitä omaa henkeäsi. Et siis edes lastesi tai läheistesi henkeä.
Toisten puolustaminen on myös sallitua lain näkökulmasta. Itse huutaisin kyllä ja provosoisin toivoen että toinen käy päälle. Tosin en ole lyönyt ketään kahteenkymmeneen vuoteen.
Toisen puolustaminen ei ole itsepuolustusta edes laissa ja siitähän tuossa oli kyse
Käytin väärää termiä. Mutta voit puolustaa vaikka tuntemattomankin henkeä laillisesti.
Kerro mulle toi lakipykälä mikä sanoo noin
 
miksi
Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:
Alkuperäinen kirjoittaja miksi:
tyypillisiä naisia jotka eivät osaa muuten kommunikoida kuin väkivallalla ja riehumisella. Todella aikuismaista. Jos mies ei ole järkevä, niin te menette vieläkin alempaa riman alta.
miten mun olis pitäny toimia? Väkivaltaa en käyttänyt naisen vaatisin poistumaan kylläkin, enkä suonut hänelle sonnustautumista MINUN TALOSSANI ja avomieheni vaatisin jäämään asuntoon selvittämään asiaa.
no toi kuulostaa vähän järkevämmältä.

Tällä palstalla tosin ollaan lyömässä turpaan miehen naispuolisia työkavereita jos töissä sattuvat siippaa katsomaan. Ei ihme jos lapsetkaan eivät osaa ongelmia tai kriisejä mitenkään selvittää, jos aikuisilla on väkivalta ainoa ratkaisu.
 
Alkuperäinen kirjoittaja amisviikset:
Alkuperäinen kirjoittaja Lady DoMiNa:
Alkuperäinen kirjoittaja nalleäippä:
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Alkuperäinen kirjoittaja Lady DoMiNa:
Alkuperäinen kirjoittaja nalleäippä:
Alkuperäinen kirjoittaja LD harmaana:
no sillee on käyny et ex hoiteli mun kaveria kun mä nukuin.Heräsin se akka otti turpiinsa viskasin pihalle.sitte sai ukko parit samppanjalasit päinnäköä :D ja pihalle.Tavarat sai kerätä parvekkeen alta
oikeanlaista toimintaa :xmas:

se naikkonen vielä soitti mulle itki ja uhkas hyppää junan alle..sanoin et senku hyppäät oota hetki ni tulen kattomaa :ashamed:
ex valitteli jälkeenpäin että naamassa on pieni arpi sanoin et juu kohta on isompi :kieh:
mä kun suutun ni olen joskus aika tulinen :whistle:
:LOL:
Sä oot loistava :D
tottakai tuossa tilanteessa tulistuu :xmas:
no siinä sit kävi nii et se naikkonen tuli samaan opiskelupaikkaan ku mä :kieh: kaverin kanssa saatiin idea kun se oli jättäny tavaransa pukkariin ja sen koulukirjat ja henk.koht kansio missä 3v opiskelut nii kävi hiukan bioastiassa ja sitten kiikutettiin ne pukkariin takas
:ashamed: sen jälkeen se sai sit olla rauhassa ja mulla loppu amis silloin
Huomaa, et oot AMIS.. huh...
ápua
 
vieras
En näyttäisi mitään tunteita, olisin täysin hiljaa ja odottaisin että molemmat häipyy. Vähän samanlaisessa tilanteessa aikoinaan romahdit täysin, raivosin, itkin, haukuin, uhkailin ja paiskoin tavaroita... myöhemmin harmitti ja hävetti. Olis pitänyt olla kylmä ja säilyttää itsekunnioitus. Ne ei ollu sen nöyryytyksen arvosia.
 

Yhteistyössä