Meillä myös.Alkuperäinen kirjoittaja Dietorelle:suvituuli.
häävalssi kun soi,sinut rakkahin vierellein toi. tää päivä meidät yhdistää sun luokses nyt mä jään.
Meilläkin, mutta kappale on Suvivalssi. Alkaa kyllä sanoilla Suvituuli kun oksissa soittaa...Alkuperäinen kirjoittaja palmolive:Meillä myös.Alkuperäinen kirjoittaja Dietorelle:suvituuli.
häävalssi kun soi,sinut rakkahin vierellein toi. tää päivä meidät yhdistää sun luokses nyt mä jään.
Sen kappaleen nimi on Suvivalssi...Alkuperäinen kirjoittaja palmolive:Meillä myös.Alkuperäinen kirjoittaja Dietorelle:suvituuli.
Ja myös, me ei haluttu koko häävalssia (oli pienet juhlat vieraita 20 ja samalla ristiäiset.) Mutta kun serkkupojat ja setä kaivo kitarat esiin ja loppu sakki lauloi, ei siinä auttanut kuin häävalssi tanssia..Alkuperäinen kirjoittaja Ammu:Ja meillä =)Alkuperäinen kirjoittaja katrinainen:Akseli ja Elina meilläkin.
Alkuperäinen kirjoittaja SuhmuranSandra:Meil ei ollu valssia. Häätanssi kylläkin, hurriganesin I will stay...
Ja meillä.. =)Alkuperäinen kirjoittaja ellanhelmi:Akselin ja Elinan häävalssi