Mikä oli ensimmäinen OMA levysi/kasettisi?

Bonita
Alkuperäinen kirjoittaja äitiliini -65:
Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Cunningham:
Eka kassu oli Virve "Vicky" Rostin 1-2-3-4 TULTA! B)
Meiltä löytyy tuo sama älppärinä levyhyllystä. Mun isä osti sen silloin kympillä alesta v. -76. Täytyy varmaan joskus laittaa levari päälle ja kuunnella.

Virvestä löytyy samaa intoa vielä tänäkin päivänä, kuin silloin seiskytluvulla kun aloitti. Mahtava mimmi!

Alkuperäinen kirjoittaja Bonita:
Alkuperäinen kirjoittaja äitiliini -65:
Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Cunningham:
Eka kassu oli Virve "Vicky" Rostin 1-2-3-4 TULTA! B)
Meiltä löytyy tuo sama älppärinä levyhyllystä. Mun isä osti sen silloin kympillä alesta v. -76. Täytyy varmaan joskus laittaa levari päälle ja kuunnella.

Virvestä löytyy samaa intoa vielä tänäkin päivänä, kuin silloin seiskytluvulla kun aloitti. Mahtava mimmi!
Tulee mieleen, kun lauloin nauhalle sen Kun Chigago kuoli-biisin kymmenvuotiaana. Se oli semmoinen kelanauhuri ( pyöreät ne nauhajutut ). Olisi kiva vielä kuunnella se mun vetoni, jos löytäisin ne nauhat vanhempieni kotoa ;) . Se oli sen ajan Idolsia kotosalla.

jeps1
Alkuperäinen kirjoittaja Palindromi- imordnilaP:
Tuli mieleen tuosta musiikki-ketjusta.

Minun ikioma ensimmäinen kasettini oli Jonnan Minttu sekä Ville! :heart: Taisin saada sen 6-vuotis sytymäpäivälahjaksi.

peesi...ikäkin on ollut jotakuinkin sama....

hemo
Alkuperäinen kirjoittaja Palindromi- imordnilaP:
Tuli mieleen tuosta musiikki-ketjusta.

Minun ikioma ensimmäinen kasettini oli Jonnan Minttu sekä Ville! :heart: Taisin saada sen 6-vuotis sytymäpäivälahjaksi.
Kasettina.
Ja on vieläkin tallella tietenkin ja soittokunnossa :)
KYLLÄ olin ylpeä! Sain sen isältä kun olin kipeänä kotona!
Olin varmaan 2. tai 3. luokalla.
Kaikki aiempani oli äänitettyjä!

Yhteistyössä