Hei muuten, tais mullakin ollu tuo ennen DingoaAlkuperäinen kirjoittaja almie:Täällä myös!Alkuperäinen kirjoittaja weekasi:Aatsipoppaa =)
Hei muuten, tais mullakin ollu tuo ennen DingoaAlkuperäinen kirjoittaja almie:Täällä myös!Alkuperäinen kirjoittaja weekasi:Aatsipoppaa =)
mulla saman bändin Dedication....mutta on mulla tuokin levy, itseasiassa taitaa kaikki olla tallessa vieläAlkuperäinen kirjoittaja hiirimatto:Sama bändi, mutta taisin saada joululahjaksi tämän lp:n, ehkä 1976:Alkuperäinen kirjoittaja vatruska:Mä sain ekan älppärin veljeltäni synttärilahjaksi ja se oli By City Rollers vai miten se kirjotettiin.
Meiltä löytyy tuo sama älppärinä levyhyllystä. Mun isä osti sen silloin kympillä alesta v. -76. Täytyy varmaan joskus laittaa levari päälle ja kuunnella.Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Cunningham:Eka kassu oli Virve "Vicky" Rostin 1-2-3-4 TULTA! B)
Alkuperäinen kirjoittaja äitiliini -65:Meiltä löytyy tuo sama älppärinä levyhyllystä. Mun isä osti sen silloin kympillä alesta v. -76. Täytyy varmaan joskus laittaa levari päälle ja kuunnella.Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Cunningham:Eka kassu oli Virve "Vicky" Rostin 1-2-3-4 TULTA! B)
Tulee mieleen, kun lauloin nauhalle sen Kun Chigago kuoli-biisin kymmenvuotiaana. Se oli semmoinen kelanauhuri ( pyöreät ne nauhajutut ). Olisi kiva vielä kuunnella se mun vetoni, jos löytäisin ne nauhat vanhempieni kotoa . Se oli sen ajan Idolsia kotosalla.Alkuperäinen kirjoittaja Bonita:Alkuperäinen kirjoittaja äitiliini -65:Meiltä löytyy tuo sama älppärinä levyhyllystä. Mun isä osti sen silloin kympillä alesta v. -76. Täytyy varmaan joskus laittaa levari päälle ja kuunnella.Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Cunningham:Eka kassu oli Virve "Vicky" Rostin 1-2-3-4 TULTA! B)
Virvestä löytyy samaa intoa vielä tänäkin päivänä, kuin silloin seiskytluvulla kun aloitti. Mahtava mimmi!
Alkuperäinen kirjoittaja Palindromi- imordnilaP:Tuli mieleen tuosta musiikki-ketjusta.
Minun ikioma ensimmäinen kasettini oli Jonnan Minttu sekä Ville! :heart: Taisin saada sen 6-vuotis sytymäpäivälahjaksi.
Samoin.Alkuperäinen kirjoittaja Embo:Mun eka kasetti oli europen Final countdown,olin kova Europe fani sillon...
Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:se bon jovin kasetti missä oli se always biisi..joskus 12-13v:nä
Kasettina.Alkuperäinen kirjoittaja Palindromi- imordnilaP:Tuli mieleen tuosta musiikki-ketjusta.
Minun ikioma ensimmäinen kasettini oli Jonnan Minttu sekä Ville! :heart: Taisin saada sen 6-vuotis sytymäpäivälahjaksi.