mikä nikki kaksplussalla

  • Viestiketjun aloittaja vierailijattarestanikin
  • Ensimmäinen viesti
Mitä täällä tapahtuu? Oikeestiko te jaksatte analysoida toisten seksielämää harmaana? Ja pönttökuvia?

Harmaat meinaa, että kun ne on täältä lukeneet jotain kommentteja, niin tietävät millainen seksielämä kelläkin on. Ihan vaan koska en viitsi kauheasti kertoilla seksielämästä, se varmasti tarkoittaa, ettei sitä juurikaan ole. Jos kertoisin siitä jotain, olisin tietysti huomiohuora ja tyhmä ja vittupää.
 
Pessimisti
Harmaat meinaa, että kun ne on täältä lukeneet jotain kommentteja, niin tietävät millainen seksielämä kelläkin on. Ihan vaan koska en viitsi kauheasti kertoilla seksielämästä, se varmasti tarkoittaa, ettei sitä juurikaan ole. Jos kertoisin siitä jotain, olisin tietysti huomiohuora ja tyhmä ja vittupää.
Vaihtoehdot on frigidi ja tyrkky :D
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
Mä en pidä ketään erityisen mielenkiintoisena, vaan luen mielenkiintoisia ketjuja jos eteen tulee.
Harmailta tulee yleensä mielenkiintoisimmat ja älykkäimmät jutut.

Suurinosa mustista on mukavia, mutta aika tylsiä vaan.
Noh, tietty mulla on lempparini ja Pin nyt on ystävä irl, eli hänen kanssaan tulee väännettyä paljonkin (ei tosin palstalla).
Siinä on ihminen, joka kykenee asioiden objektiiviseen tarkasteluun ja keskusteluun, osaa vetää tarvittaessa sopivasti överiksi (komiikkaa), ihminen jonka kanssa voi nauraa paidat märäksi ja vatsat kipeäksi, tanssia villisti aamuun saakka jne.
Ja ihminen, jonka edessä voi olla just sellanen kuin on. Erittäin avarakatseinen ja suurisydäminen persoona.
 
Minun mielestäni kaikki vastakkaisen väittämän omaavat ovat mielenkiintoisia, etenkin, jos he osaavat perustella väitteensä. Parasta on se, että he saavat minut ajattelemaan ja kyseenalaistamaan omia, mahdollisesti fakkiutuneita, käsitteitäni.

 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
vierailija
Harmaat meinaa, että kun ne on täältä lukeneet jotain kommentteja, niin tietävät millainen seksielämä kelläkin on. Ihan vaan koska en viitsi kauheasti kertoilla seksielämästä, se varmasti tarkoittaa, ettei sitä juurikaan ole. Jos kertoisin siitä jotain, olisin tietysti huomiohuora ja tyhmä ja vittupää.
jaa jaa kyllähän sun seksielämästä (valitettavasti) tiedetään yhtä sun toista ihan oman kertomas perusteella
 
Miten niin en keksi? Kyllä minä olen keksinyt tänne palstalle paljonkin hauskoja ja fiksuja juttuja. Et vaan pysty identifioimaan niitä juuri minuun. Teidän mustien keskustelu pohjaa pitkälti sisäpiirivitseihin ja yhdessä jaettuun harmaille naureskeluun.
Siis omasta mielestäsi fiksua ja hauskaa? Tosi vaikea sanoa tuohon yhtään mitään, koska sua ei pysty identifioimaan :)
Miksi sulle tulee paha mieli sisäpiirivitseistä?
Koetko sä, että sua harmaana kiusataan mustien toimesta?
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti ja Peyote
vierailija
Siis omasta mielestäsi fiksua ja hauskaa? Tosi vaikea sanoa tuohon yhtään mitään, koska sua ei pysty identifioimaan :)
Miksi sulle tulee paha mieli sisäpiirivitseistä?
Koetko sä, että sua harmaana kiusataan mustien toimesta?[
/QUOTE]
No höpö höpö, älä nyt tahallasi ymmärrä väärin. Mutta kyllä tälle palstalle on ulkopuolisen hieman hankala integroitua.
 

Yhteistyössä