Katja
Ihan yleinen ja käytetty termi ulosteleikeille.Alkuperäinen kirjoittaja Janskuliini84:Kaviaarileikkejä repesin täysin! En siis oo koskaan kuullutkaan moisista, enkä kyllä innostunut :x
Ihan yleinen ja käytetty termi ulosteleikeille.Alkuperäinen kirjoittaja Janskuliini84:Kaviaarileikkejä repesin täysin! En siis oo koskaan kuullutkaan moisista, enkä kyllä innostunut :x
Mut sehän haisee.... paskalle!!! Haiseeko paska susta hyvälle? Mulla sais aikaan oksennusrefleksin, mut sä varmaan haluaisit maistaa sitäkin?Alkuperäinen kirjoittaja Katja:Häh... Siis jos et oikeasti tiennyt niin kyllä kaviaarileikeissä ulostetaan toisen päälle. Yleensä mahan tai selän päälle, mutta rohkeimmat ihan kasvoille. Ja ulostettan hierotaan ympäri kehoa ja nautitaan sen tunnusta ja lämmöstä iholla. Ei se sen kummempaa ole, kokeile vapaasti ja heitä ensin estot narikkaanAlkuperäinen kirjoittaja ...:Kaviaarileikkejä? Liittyyks toi jotenkin p*skaan? Mä en kyllä vois vähempää innostua tosta ajatuksesta! Ja ihan oikea kysymys asiaan liittyen: mitä niillä eritteillä sitten siinä touhutessa tehdään?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mut sehän haisee.... paskalle!!! Haiseeko paska susta hyvälle? Mulla sais aikaan oksennusrefleksin, mut sä varmaan haluaisit maistaa sitäkin?Alkuperäinen kirjoittaja Katja:Häh... Siis jos et oikeasti tiennyt niin kyllä kaviaarileikeissä ulostetaan toisen päälle. Yleensä mahan tai selän päälle, mutta rohkeimmat ihan kasvoille. Ja ulostettan hierotaan ympäri kehoa ja nautitaan sen tunnusta ja lämmöstä iholla. Ei se sen kummempaa ole, kokeile vapaasti ja heitä ensin estot narikkaanAlkuperäinen kirjoittaja ...:Kaviaarileikkejä? Liittyyks toi jotenkin p*skaan? Mä en kyllä vois vähempää innostua tosta ajatuksesta! Ja ihan oikea kysymys asiaan liittyen: mitä niillä eritteillä sitten siinä touhutessa tehdään?
voi syödä ruoka-aineita jotka ei haise niin pahalle kakassa jos tietää pääsevänsä näihin leikkeihinAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Mut sehän haisee.... paskalle!!! Haiseeko paska susta hyvälle? Mulla sais aikaan oksennusrefleksin, mut sä varmaan haluaisit maistaa sitäkin?Alkuperäinen kirjoittaja Katja:Häh... Siis jos et oikeasti tiennyt niin kyllä kaviaarileikeissä ulostetaan toisen päälle. Yleensä mahan tai selän päälle, mutta rohkeimmat ihan kasvoille. Ja ulostettan hierotaan ympäri kehoa ja nautitaan sen tunnusta ja lämmöstä iholla. Ei se sen kummempaa ole, kokeile vapaasti ja heitä ensin estot narikkaanAlkuperäinen kirjoittaja ...:Kaviaarileikkejä? Liittyyks toi jotenkin p*skaan? Mä en kyllä vois vähempää innostua tosta ajatuksesta! Ja ihan oikea kysymys asiaan liittyen: mitä niillä eritteillä sitten siinä touhutessa tehdään?
Sama täälläAlkuperäinen kirjoittaja Ekosysteemi:kultasuihku nyt repesin
Ootko kovinkin yksinkertainen? Vai luuletko yleensäkin että kaikki ihmiset pitävät samoista asioista?Alkuperäinen kirjoittaja golden:mut mä olen varma et kaikki tykkäis jos vaan kokeilis. siinä saa niin paljon paremman orkutkin kun tulee kultasuihkuAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Toinen tykkää äidistä ja toinen tyttärestä. Miksi kaikkien pitäs haluta olla kusilaarina??
Kyllä mä edelleen niistä tykkään.Alkuperäinen kirjoittaja golden :elämäni paras provo, kun jotkut tosiaan uskoi näitä juttuja...
mut ihan samaa sarjaahan tää oli ku toi peppupanoketju
Lisätään tähän vielä sellainen juttu että monelle asialle olen yökkinyt jopa vuosia ennenkuin sitä on kokeiltu ja se onkin sitten ollut kiihottavaa. Esim. anaaliseksi on yksi tämmöinen juttu, samoin rintojen imeminen lähes verille. Nykyään kun kiihotun niin rinnat ja pyllyreikä ovat ensimmäisiä joissa se tuntuu .Alkuperäinen kirjoittaja yxx:Minua kiinnostaisi kokeilla sitä että mies kusee päälleni (ei siis todellakaan naamalle tai suuhun, yöks!!), etenkin alistettaessa. Siitäkin voisin tykätä että saisin pilluuni pissaa, sillä minulla on outo viehtymys ns. creampie-ilmiöön . Mieheni ei kuitenkaan ole tippaakaan kiinnostunut eli se siitä.
Seksuaalisia mieltymyksiä on niin monenlaisia, kultaisten suihkujen ja kaviaarin ohessa jotkut saattavat viehättyä myös roomalaisista suihkuista.Alkuperäinen kirjoittaja Katja:Ihan yleinen ja käytetty termi ulosteleikeille.Alkuperäinen kirjoittaja Janskuliini84:Kaviaarileikkejä repesin täysin! En siis oo koskaan kuullutkaan moisista, enkä kyllä innostunut :x
Onneksi olen saanut muutaman kerran kokea molemmin puolista suihkuttelua. Ei siinä todellakaan ole mitään pahaa. Tosin saunassa ja tai suihkussa vaan. Se on lämmin ja pehmeä hyväily ja kyllä siinä kanki kovenee. Suuhun ei olla otettu, mutta kyllä muuten jokainen ruumiinkolkka on osansa saanut. Kokeilkaa hyvät ihmiset. Se vapauttaa ja lähentää. Ihan totta.Varmasti muutkin tykkäis jos vaan uskaltais kokeilla vähän miltä se lämmin kultasuihku oikein tuntuu!