Mikä niissä kultaisissa suihkuissa on niin kamalaa?

  • Viestiketjun aloittaja golden
  • Ensimmäinen viesti
golden
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Toinen tykkää äidistä ja toinen tyttärestä. Miksi kaikkien pitäs haluta olla kusilaarina??
mut mä olen varma et kaikki tykkäis jos vaan kokeilis. siinä saa niin paljon paremman orkutkin kun tulee kultasuihku:)
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja golden:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Toinen tykkää äidistä ja toinen tyttärestä. Miksi kaikkien pitäs haluta olla kusilaarina??
mut mä olen varma et kaikki tykkäis jos vaan kokeilis. siinä saa niin paljon paremman orkutkin kun tulee kultasuihku:)
Mä en vaan voi kuvitella saavani yhtään mitään jos joku kesken aktin pissii mun päälleni ja huoneen täyttää lämmin kusen löyhkä. En saa vessassa istumisesta ja hajujen haistelustakaan orkkuja, miksi tuosta saisin. Älä ymmärrä tai halua ymmärtää, en halua mäkään.
 
Katja
No meillä harrastetaan molempia sekä kultaisiasuihkuja, että kaviaarileikkejä ja mielestäni ne tuo mukavaa piristystä seksielämään. Ei niitä koko ajan harrasteta, mutta silloin tällöin oikein mukavaa ja hieman erillaista. Aika avoimia seksin suhteen kyllä ollaan, että ihan kaikille nuo ei ehkä sovi....mutta kokeilkaa rohkeasti ketkä uskallatte :)
 
golden
Alkuperäinen kirjoittaja Katja:
No meillä harrastetaan molempia sekä kultaisiasuihkuja, että kaviaarileikkejä ja mielestäni ne tuo mukavaa piristystä seksielämään. Ei niitä koko ajan harrasteta, mutta silloin tällöin oikein mukavaa ja hieman erillaista. Aika avoimia seksin suhteen kyllä ollaan, että ihan kaikille nuo ei ehkä sovi....mutta kokeilkaa rohkeasti ketkä uskallatte :)
joku sentään uskaltaa eikä vaan nysvätä peiton alla pimeässä lauantaisin saunan jälkeen...olkaa rohkeita ihmiset, jäätte paljosta paitsi jos ette kultaista suihkua uskalla kokeilla!!
 
Alkuperäinen kirjoittaja golden:
Alkuperäinen kirjoittaja Katja:
No meillä harrastetaan molempia sekä kultaisiasuihkuja, että kaviaarileikkejä ja mielestäni ne tuo mukavaa piristystä seksielämään. Ei niitä koko ajan harrasteta, mutta silloin tällöin oikein mukavaa ja hieman erillaista. Aika avoimia seksin suhteen kyllä ollaan, että ihan kaikille nuo ei ehkä sovi....mutta kokeilkaa rohkeasti ketkä uskallatte :)
joku sentään uskaltaa eikä vaan nysvätä peiton alla pimeässä lauantaisin saunan jälkeen...olkaa rohkeita ihmiset, jäätte paljosta paitsi jos ette kultaista suihkua uskalla kokeilla!!
eli jos ei kuseksi seksin aikana tarkoittaa se että nyhvää pimeässä ja peitonalla.
 
...
Kaviaarileikkejä? Liittyyks toi jotenkin p*skaan? Mä en kyllä vois vähempää innostua tosta ajatuksesta! Ja ihan oikea kysymys asiaan liittyen: mitä niillä eritteillä sitten siinä touhutessa tehdään?
 
...
Eikös ollakin rajoittuneita! Sori, kun ei innostuta leikkimään p*skalla ja k*sella, jos se liittyy siihen, että aika moni meistä saa vielä lappaa tuota kamaa lastensa vaipoissa roskikseen... :D
 
Katja
Alkuperäinen kirjoittaja ...:
Kaviaarileikkejä? Liittyyks toi jotenkin p*skaan? Mä en kyllä vois vähempää innostua tosta ajatuksesta! Ja ihan oikea kysymys asiaan liittyen: mitä niillä eritteillä sitten siinä touhutessa tehdään?
Häh... Siis jos et oikeasti tiennyt niin kyllä kaviaarileikeissä ulostetaan toisen päälle. Yleensä mahan tai selän päälle, mutta rohkeimmat ihan kasvoille. Ja ulostettan hierotaan ympäri kehoa ja nautitaan sen tunnusta ja lämmöstä iholla. Ei se sen kummempaa ole, kokeile vapaasti ja heitä ensin estot narikkaan :)
 

Yhteistyössä